600,750 czy 1000?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
600,750 czy 1000?
szukałem,nie znalazłem
Niebawem zamierzam kupić kolejne moto,mam upatrzone konkretne modele,tylko zgłupiałem jaka w końcu chce pojemność
Moze pokolei,najpierw co wchodzi w gre :
- Kawasaki 636 '05-'06
- Suzuki gsxr 600/750 k6-k7
- Yamaha R1 '04-'07
- Suzuki gsxr 1000 k6-k7
Nie będzie to mój pierwszy motocykl,ostatnio 3 sezony przelatałem na gsx600f,czas na zmiane.
Jeżdze sam głównie "wkoło komina" i tylko dla przyjemności,żadne 1000km wyprawy z bagażem i "plecaczkiem"mnie nie interesują.
Wiele dobrego słyszałem o 636,ale i reszta jest jak najbardziej oki.
Chciałbym aby wypowiedzieli sie ludzie którzy mieli już podobny problem i dokonali jakiegoś wyboru,czy żałują,jeśli tak to czemu itp....
Jak jest ze spalaniem w litrach,czy bardzo odbiega od 600/750?
Niebawem zamierzam kupić kolejne moto,mam upatrzone konkretne modele,tylko zgłupiałem jaka w końcu chce pojemność
Moze pokolei,najpierw co wchodzi w gre :
- Kawasaki 636 '05-'06
- Suzuki gsxr 600/750 k6-k7
- Yamaha R1 '04-'07
- Suzuki gsxr 1000 k6-k7
Nie będzie to mój pierwszy motocykl,ostatnio 3 sezony przelatałem na gsx600f,czas na zmiane.
Jeżdze sam głównie "wkoło komina" i tylko dla przyjemności,żadne 1000km wyprawy z bagażem i "plecaczkiem"mnie nie interesują.
Wiele dobrego słyszałem o 636,ale i reszta jest jak najbardziej oki.
Chciałbym aby wypowiedzieli sie ludzie którzy mieli już podobny problem i dokonali jakiegoś wyboru,czy żałują,jeśli tak to czemu itp....
Jak jest ze spalaniem w litrach,czy bardzo odbiega od 600/750?
(otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
600 będzie dla ciebie już za słaba, poważnie rozważyłbym 750 gsxr'a,
dobry kompromis pomiędzy mocą i osiągami litra. Dobre prowadzenie, nawet przy prędkościach powyżej 250, bez żadnych nerwowości i na starcie odstawiasz litrowe. Zależy od priotytetu. Minus 600 to niestety trzeba je kręcić, dlatego następne moto to będzie 750, albo litrowy fazer.
dobry kompromis pomiędzy mocą i osiągami litra. Dobre prowadzenie, nawet przy prędkościach powyżej 250, bez żadnych nerwowości i na starcie odstawiasz litrowe. Zależy od priotytetu. Minus 600 to niestety trzeba je kręcić, dlatego następne moto to będzie 750, albo litrowy fazer.
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
yamaha R6
-
olo113 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 552
- Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
- Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Polecam GSX-Ra sam mam litra z 2001 i powiem że jest bardzo przeiwdywalny na koło idzie z mocy, jest idealny w koło komina tlyko nie po mieście. Gixer w mieście męczy się. jestem również za Fazerka :] wybór należy do ciebie
Pozdrawiam!
P.S.:http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M951637
Sprxedam mojego gixera
Pozdrawiam!
P.S.:http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M951637
Sprxedam mojego gixera
- gixxer_konin
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/8/2008, 12:01
- Lokalizacja: Konin
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Rike napisał(a):r1, a moze wezmiesz pod uwage cbr 900rr?
Jakos Hondy do mnie nie przemawiaja.... moze ten dziwaczny kształt zegarów? sam nie wiem.
Poczytalem troche testów,zdzwila mnie przewaga gixera 1000 nad R1
(otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
zapewne kupujesz teraz motocykl na dluzszy okres czas, ale nie dozywotnio. Jak wczesniej kolega napisal R1 bedzie latwiej sprzedac, ale obserwujac ostatnim czasem allegro widze, ze ceny tych motocykli dosc szybko spadaja a konkurencja coraz wieksza. Okaze sie, ze za kilka lat bedziesz mogl sprzedac ten motocykl za grosze. GSXR-y caly czas trzymaja sie w cenie. Dodatkowo to motocykl rownie dobry, dlatego tez oddaje glos na GSXR-a 1000.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
GSXR 750 bo mam taki i jak to ostatnio bej okreslil na wsi: i tak! i tak! i siwy dym! ja pier***..
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Podobny problem mialem. Chcialem 600tke a kupilem przypadkiem lytra
Spalania nie masz sie co bac. Na trasie przy delikatnym operowaniu manetka zszedlem do 4.75L/100km przy przelotowej 130-150km/h - a to dzieki wbijajacym sie w brzuch pazurkom mojej Kochanej przy ostrzejszej jezdzie. A przy katowaniu nie po miescie czy na torze w Lublinie nie przekroczylem 9L nigdy. Chociaz jak sie w koncu uda wybrac na Poznan to statystyki sie pogorsza.
Co do mocy. Z poczatku troche paralizowalo mnie to 150KM, ale z kazdym kilometrem zapoznawalem sie z tymi konikami i teraz zyjemy w symbiozie. Nie trzebac palowac przez miasto 'czysta', ale fajnie miec swiadomosc tego potencjalu miedzy nogami - i jak najdzie ochota - uzyc go hehe
Chociaz jak jechalem ostatnio na CBR 600 F4 to mocy i tak miala wystarczajaco. Nie trzeba sie az tak pilnowac, zeby na gume nie wskoczyl - co kto lubi.
Poprzymierzaj sie do wszystkich, bo wiele zalezy od Twojej postury - czyli tego jak bedziesz sie ukladal na moto.
Spalania nie masz sie co bac. Na trasie przy delikatnym operowaniu manetka zszedlem do 4.75L/100km przy przelotowej 130-150km/h - a to dzieki wbijajacym sie w brzuch pazurkom mojej Kochanej przy ostrzejszej jezdzie. A przy katowaniu nie po miescie czy na torze w Lublinie nie przekroczylem 9L nigdy. Chociaz jak sie w koncu uda wybrac na Poznan to statystyki sie pogorsza.
Co do mocy. Z poczatku troche paralizowalo mnie to 150KM, ale z kazdym kilometrem zapoznawalem sie z tymi konikami i teraz zyjemy w symbiozie. Nie trzebac palowac przez miasto 'czysta', ale fajnie miec swiadomosc tego potencjalu miedzy nogami - i jak najdzie ochota - uzyc go hehe
Chociaz jak jechalem ostatnio na CBR 600 F4 to mocy i tak miala wystarczajaco. Nie trzeba sie az tak pilnowac, zeby na gume nie wskoczyl - co kto lubi.
Poprzymierzaj sie do wszystkich, bo wiele zalezy od Twojej postury - czyli tego jak bedziesz sie ukladal na moto.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu
-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
dokladnie. Musisz sie przymierzyc i w miare mozliwosci przejechac tymi sprzetami. Jednak jak dla mnie to zdecydowanie Gixer 750. idealny kompromis pomieczy budowa 600 a osigami lyterka sam posiadam K1 i jestem baaardzo zadowolony:) moj glos na Gixa 750
GsxR 750 K1 | | http://pl.youtube.com/watch?v=vpwf6Vq9M ... re=related
-
GixKamR - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/7/2008, 09:33
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości