Odwieczny problem z wyborem
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Odwieczny problem z wyborem
Witam. Prosze o weryfikację i pomoc w ocenie trzech motocykli od roku 2006. Mam dylemat, jak chyba każdy w wyborze. Interesuje mnie Triumph Sprint ST, Fazer 1000 S, Honda VFR 800. Co polecacie czego się wystrzegac. Najbardziej cenne będą dla mnie opinie użytkowników tychże sprzętów. Dzięki
- fotoforma
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/8/2008, 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
FZ1 Fazer
Serwisówka:
olej co 10 000 km
zawory co 42 000 km
inne co 10 000 km
Silnik:
150 KM
i bardzo dobra elastyczność
0-200km/h 9,5s.
Możliwe założenie kompletu kufrów
Spalanie w zależności od jazdy
220 kg z paliwem, jak na turystyka to 35 kg mniej niż wszystko inne.
FZ1 wygrywa w testach z motocyklami turystycznymi ponad 1000cc.
Czego chcieć więcej?
Serwisówka:
olej co 10 000 km
zawory co 42 000 km
inne co 10 000 km
Silnik:
150 KM
i bardzo dobra elastyczność
0-200km/h 9,5s.
Możliwe założenie kompletu kufrów
Spalanie w zależności od jazdy
220 kg z paliwem, jak na turystyka to 35 kg mniej niż wszystko inne.
FZ1 wygrywa w testach z motocyklami turystycznymi ponad 1000cc.
Czego chcieć więcej?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Na ktory sprzet ? Jakie gabaryty ? Masa ?
Z tych trzech wybralbym Triumph ST
Z tych trzech wybralbym Triumph ST
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Również Wybrałbym Fazera bardzo dobry sprawdzony sprzęt bardzo dużo tego jeździ co świadczy o popularności a jak popularność to niezawodność i zaufanie ludzi do tego motocykla. Triumph-a odradzam servis, części słabo to w Polsce wygląda (flow nie denerwuj się) Z Yamahą to wygląda zupełnie inaczej sporo servisów części wszystkie bardzo szybko dostępne zresztą tak jak pisałem bardzo mało awaryjne moto....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
fotoforma,
FZ1 w wersji SP touring
http://www.raptorsandrockets.com/Review ... ouring.htm
A tu
Fazer 1000 S w testach:
http://www.sportrider.com/bikes/146_010 ... index.html
FZ1 w wersji SP touring
http://www.raptorsandrockets.com/Review ... ouring.htm
A tu
Fazer 1000 S w testach:
http://www.sportrider.com/bikes/146_010 ... index.html
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Saimek napisał(a):a ktos wie jak sie ma do spalania wtrysk/gazniki?
bo niby wtrysk bardziej ekono a slyszalem historie ze w cbr xx gazniki mniej biora niz wtrysk?!
dziwne... każdy silnik który otrzymuje paliwie z wtryskiwaczy powinien mniej spalić niż gaźnikowy silnik... raczej to jest oczywiste... ktoś kto Ci powiedział o tej Hondzie to jakiś bajkopisarz...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
A kogo obchodzi spalanie? Oszczędzać chcesz to se kup skuter.
A stacje benzynowe są tak blisko, że dodatkowych zbiorników nie trzeba dorabiać.
Jeździ się dla zabawy czy oszczędności?
A stacje benzynowe są tak blisko, że dodatkowych zbiorników nie trzeba dorabiać.
Jeździ się dla zabawy czy oszczędności?
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
Grubas napisał(a):A kogo obchodzi spalanie? Oszczędzać chcesz to se kup skuter.
A stacje benzynowe są tak blisko, że dodatkowych zbiorników nie trzeba dorabiać.
Jeździ się dla zabawy czy oszczędności?
pewnie wyjezdzasz motocyklem raz na 2 tygodnie do kościoła i cię nie obchodzi:)
Skoro można mieć mniej spalającego to po co brać pijoka
- CRX
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 22/6/2008, 17:36
- Lokalizacja: Kraków
YZF R1 napisał(a):dziwne... każdy silnik który otrzymuje paliwie z wtryskiwaczy powinien mniej spalić niż gaźnikowy silnik... raczej to jest oczywiste... ktoś kto Ci powiedział o tej Hondzie to jakiś bajkopisarz...
juz do konca nie pamietam jak sie postaram to znajde.. to byl chyba artykul na scigaczu nawet O_o
jest to chyba mozliwe ze wzgledu na normy... z wtryskiem byly nowsze modele i zeby ta sama moc zachowac przy ostrzejszych normach moze wiecej musial brac? nie wiem....
jest cos o katal. z art na scigaczu:
"Gdy XX-owi przyjrzeć się bliżej, można zauważyć, że projektowany był nieco na wyrost. Wloty z przodu sugerują doładowanie dynamiczne, ale do momentu wejścia wersji z wtryskiem były to tylko wloty powietrza. Wydech był wyposażony w prosty katalizator i układ dopalania spalin, który został zastąpiony katalizatorem wielofunkcyjnym też w wersji z wtryskiem."
-
Saimek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości