Zobacz wÄ…tek - 10-letni motocykl za 5-7 tys. - skarbonka?
NAS Analytics TAG

10-letni motocykl za 5-7 tys. - skarbonka?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

10-letni motocykl za 5-7 tys. - skarbonka?

Postprzez harry89 » 30/9/2006, 11:48

planuje w przyszlosci kupic motocykl o wzglednie malej pojemnosci (powiedzmy, od 125 do 600 ccm), glownie do jazdy po miescie. przegladalem allegro i stwierdzilem, ze motocykle z tej polki cenowej sa po pierwsze okolo 10-letnie, po drugie maja przebieg +/- 30 tys. km. chcialbym sie dowiedziec, czy kupujac taki motocykl, kupie "sprzet ktory nie narazi mnie na przeplacanie bo nie bede placil za to z czego nie bede korzystal (mocny silnik)" czy tez kupie "skarbonke" i w efekcie wydam za przeproszeniem drugie tyle na naprawy. na pewno czesc forumowiczy ma takie stare sprzety i jest w stanie powiedziec jak sprawa wyglada. pozdro :)
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin


Postprzez orlik1981 » 30/9/2006, 11:54

Na pewno ktoś bardziej ci doradzi niż ja,ale mam kumpla on śmiga na cb500 pracuje jako kurier i ma już nabite 70tyś kilometrów nie miał żadnego problemu z tym moto ale wiesz jak jest wszystko może się zepsuć nawet to z górnej półki
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn


Postprzez omen » 30/9/2006, 12:22

Nie jest tak źle. Ja mam cb500 97' 3 sezony i nigdy nic(puk puk!) nie musiałem przy nie robić poza wymianami eksploatacyjnymi(filtry, płyny, opony, klocki, żarówka ;) ...)
dużo zależy od tego jak motocykl był eksploatowany i niestety sporo od modelu. Wiadomo, że bardziej wysilone jednostki jak FZR, sportowe kawy z tego okresu itp. dostały przez 10 i więcej lat mocniej po dupie niż motocykle miejskie czy turystyczne, były bardziej narażone na katowanie i gleby a i z samej konstrukcji są mniej trwałe. Oglądać uważnie, wziąć ze sobą mechanika albo kogoś kto na moto zęby zjadł i powinno być dobrze.
the perfect drug
omen
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/9/2006, 09:25
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Magik » 30/9/2006, 17:46

Ja maialem gs-a z 92 i sluzyl mi 3 sezony bez awarii (sprzedalem bo do wojska poszedlem).
Magik
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
Lokalizacja: Chocianów

Postprzez cinx » 30/9/2006, 20:22

Jeśli kupisz 4-suwa, i ktoś kto ma pojęcie Ci go sprawdzi, powinno być OK. Silnik 2-suwowy z takim "stażem" na 99% okaże się skarbonką bez dna..
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wombat » 30/9/2006, 21:42

kiedys mialem honde z 87. nie bylo wiekszych problemow. tzn jakichs takich ktorych by nie mozna bylo w miare tanio usunac. jak sprzet nie zakatowany to czemu nie?
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości




na górê