Honda cbr 600 f4 zablokowana
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Honda cbr 600 f4 zablokowana
Witam
mam problem Honda cbr 600 f4 1999 rok sprowadzona z Niemiec zdławiona do 25kW/8800 obr. moto wkręca się do 8000 i zaczyna przymulać
Czy ktoś wie na czym jest blokowana f4 gaźniki, moduł a może wałki????
mam problem Honda cbr 600 f4 1999 rok sprowadzona z Niemiec zdławiona do 25kW/8800 obr. moto wkręca się do 8000 i zaczyna przymulać
Czy ktoś wie na czym jest blokowana f4 gaźniki, moduł a może wałki????
- Piotr
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 18/3/2007, 20:42
Z tym blokowaniem to różnie bywa. Jak nie masz kogoś znajomego w serwisie hondy, to raczej ci nie powiedzą, ale możesz spróbować. wałki raczej mało prawdopodobne. Ja w SV-ce miałem blokadę na gaźnikach. Ale było to tak zrobione, że lepiej było znaleźć baterie gaźników z rozbitka, niż rzeźbić w tych. I u ciebie wydaje mi się, że też będą to gaźniki, nie powinno być trudno je dostać za rozsądną cenę, bo nawet przy mocnym dzwonie, gaźniki są raczej nie ruszone, więc szukaj z jakiegoś trupa. Z modułem będzie gorzej, bo to elektronika, i raczej jest w cenie. Ja znalazłem kolesia, który wyprzedawał części z moto po dzwonie, umówiłem sie w ten sposób, że wezmę moduł i gaźniki, a to co będzie mi zbędne, mu zwrócę. Jak zwracałem moduł to i tak kręcił nosem.. A co do hond, to mój mechanik opowiedział mi swoją historię odnośnie zblokowanej 900rr. Podobno tyle wieczorów spędził nad rozkminianiem tego... Zdjął blokadę z gaźników, było dużo lepiej ale i tak nie to co 900 powinna robić. Wymieniał moduły, mierzył wałki, w końcu się wk.. i ją sprzedał. Życzę Ci, żeby to była prosta historia:)
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
nie wiem jak nowe modele ale ongiś Honda blokowała albo na membranach albo na przepustnicy (zwykły bolec w czepku gaźnika uniemożliwiał jej pełne otwarcie np. CBXy) jeżeli to pierwsze to raczej droga impreza, za to drugi wariant to trochę dłubania w garażu. Nie wymaga to także zmiany elektroniki.
Może warto zajrzeć w drugą stronę, tzn jak blokują CBRe
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/5165/cPath/433_435/honda-ab-600-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html (otwórz link)
ten link prowadzi deo zestawu dławiącego do 25kW, więc można się rozeznać co tam wcisnęli
Może warto zajrzeć w drugą stronę, tzn jak blokują CBRe
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/5165/cPath/433_435/honda-ab-600-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html (otwórz link)
ten link prowadzi deo zestawu dławiącego do 25kW, więc można się rozeznać co tam wcisnęli

---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości