Zobacz wÄ…tek - SUZUKI V-STROM 1000 czy V-STROM 650
NAS Analytics TAG

SUZUKI V-STROM 1000 czy V-STROM 650

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

SUZUKI V-STROM 1000 czy V-STROM 650

Postprzez mic » 24/9/2006, 21:35

witam,


zastanawiam sie nad zamiana mojej SV-ki 650S na V-stroma 1000 lub V-stroma 650. Interesuja mnie dalekie wypady z pasazerem + bagaz. Co radzicie?? 650 czy 1000? (w gre wchodzi zakup oczywiscie uzywanej sztuki)

(SV-ka jest spoko, ale jesli chodzi dluzsze wypady to daje ostro w kosc..)

z gory dzieki.
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa


Postprzez Wombat » 24/9/2006, 22:32

zalezy czego tak naprawde oczekujesz. litrowka jest oczywiscie elastyczniejsza, pakujesz pasazera i nie przejmujesz sie tym zbytnio... dobra cena, zreszta jakie zalety mozna sie domyslic, ja skupie sie na wadach mi znanych; miekkie zawieszenie co moze byc wada lub zaleta zalezy, wyzszy od 650 - dla mnie za wysoki naprzyklad, problemy z elektronika - przemapowuja ludzie zaplony i wymianiaja ECU ale z roznym skutkiem. jest cala masa postow o tym w necie zagranicznym. jest dluzszy i mniej zwrotny niz 650. ciezszy przez co w terenie sie gorzej spisuje niz 650. choc jak dla mnie litrowka ma klimat.... poza tym ok. kupa akcesoriow i bajerow do obydwu :)
pozdro
Ps: ja sie teraz przymierzam do sv 1000s - napisz mi co cie wkurza w 650s jesli chodzi o zast turystyczne :) - slyszalem o niektrorych brakach i ze mozna je w miare spoko prosto usunac :D
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Wombat » 24/9/2006, 22:45

slyszalem ze kolesie zmieniaja kiery na ciut wyzsze - nie dosc ze wygodniej sie dzieki temu siedzi i siodlo tak nie piluje to tez i nadgarstki nie bola. siodlo zelowe podobno tezmozna lyknac a ostatnio czytalem i nawet lyknalem stronke o tym jak takie zrobic samemu... co do bagazy nie wiem ale pewnie jakies sakwy sie da podpasowac nie? podoba mi sie strasznie sv - dostalem takiej zajawki ze jak nie sprobuje to sie chyba nie przekonam. wiem ze v stromka do turystyka ma sie bardziej ale czasem fajnie jest poodwijac w ciasnych zakretach czyms co ma sztywna rame i lepsze zawieszenie nie?
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mic » 25/9/2006, 09:25

Wombat napisał(a): Ps: ja sie teraz przymierzam do sv 1000s - napisz mi co cie wkurza w 650s jesli chodzi o zast turystyczne :) - slyszalem o niektrorych brakach i ze mozna je w miare spoko prosto usunac :D



*Przy jezdzie z pasazerem po ca. 100 km bola mnie nadgarstki, do tego stopnia, ze zaczynaja mi dretwiec palce. Moja sv 650 S jest z 2005 roku. Spowodowane jest to tym, ze pasazer opiera sie podczas jazdy calym ciezarem na moich plecach. Ja natomiast staram sie utrzymac w miare pionowa pozycje. Probowalem namowic moja kobite zeby opierala sie dlonmi na baku, ale wtedy zaczyna mi marudzic ze ja rece bola. Trzymanie sie uchwytu z tylu odpada bo ma stracha ze zleci, pozatym jest to niewygodne.
.
*siedzenia seryjne nie naleza do najwygodniejszych i przy dluzszej jezdzie zaczyna bolec tylek. To chyba najmniejszy problem, bo chyba mozna kupic jakies wygodniejsze.

*jak bylismy w trasie mijaly nas wlasnie V-stromy i Hondy – Varadero?? - jakos tak ten motor sie chyba nazywa.. obladowane bagazami + pasazer. kierowca i pasazer siedzial prosto, kiera wysoka, zupelnie inny swiat… a mi rece odpadaly.. 

Od tamtej pory zaczalem sie zastanawiac jak tu by uturystycznic moja SV-ke, albo zamienic na cos wygodniejszego. Dlatego tez zaczalem sie zastanawiac nad V-stromem.

*dochodzi jeszcze sprawa bagazy. Musze sie rozejzec czy do sv-ki da sie dac po 1 sakwie po bokach i 1 na tyl tak zeby pasazer mial oparcie, to by sporo dalo..

SV to zajebisty motor, ale w wersji podstawowej bez przrobek nie nadaje sie za bardzo do dalekich wypadow, nie wspominajac o zabraniu ze soba pasazera. Do jazdy w pojedynke jest spoko, samemu robie 400 km i jest calkiem calkiem, chociaz nadgarstki I tak bola. To jest chyba najbardzie upierdliwe w tym motorze.

Slyszalem ze mozna podniesc kiere o ca. 3 cm?? To cos wogole daje?? Wiecie moze jaki to koszt?
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Postprzez mic » 25/9/2006, 09:59

sorry ze sie w niektorych kwestiach powtarzam ale nie przeczytalem wczesniejszych wypowiedzi. pisze na szybkiego, w robocie jestem i szefowa mi biega po biurze.
SV650 S / cbr 600 rr
Avatar użytkownika
mic
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
Lokalizacja: wawa

Postprzez Bartman » 25/9/2006, 10:27

popieram wszytko co napisal mic.....mam te same problemy, ale ze glownie jezdze sam to narzekam tylko na nadgarstki....naszczescie silnik rekompensuje mi wszytko:)
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Kaja » 25/9/2006, 10:32

Mic trzymanie się z tyłu jest bardzo wygodne, wiec spróbuj jednak namówić swoją kobite żeby się przekonała, bo zmienia to komfort jazdy
i Tobie i pasażerowi
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Wiewiór81 » 25/9/2006, 11:40

Ja jeżdżę DL650 z 2006. Jak dla mnie - moto świetne zarówno do miasta, jak i w trasę. Wieczorem mogę rozpisać się bardziej :)
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz

Postprzez Wombat » 25/9/2006, 20:22

Gadalem dzis z jednym gosciem w londynie ktory smiga svs - mowi ze zamowil kiere ze stanow jest wyzsza i jak powiedzial nie bola nadgarstki i siodlo jest bardziej wygodne bo siedzi pod innym katem. widzialem ze mial kufer ze stelazem... wiec jak widac sie da(oprzec). a w sieci dzis wyszperalem kilka fotek gdzie svs jest z torbami bocznymi... wiec powinno byc spoko. ja glownie to moto bede sam ujezdzal bo moja kobita jak pojezdzi ze mna 5 razy do roku to pewnie swieto bedzie. co do tematu a mianowicie v stroma. jak tak patrze po londynie to v stromow tu jak na lekarstwo. sa takie dni ze nie widze ani jednego. a szukalem spevcjalnie bo myslalem o zakupie. sv zas to jezdi taka kupa ze nie da rady liczyc. na kazdych swiatlach w zasadzie stoi jakas sv. i co ktoras z nich litrowa. Mnie w V stromie najbardziej przeszkadza ze je st taki wysoki, mam 178cm wzrostu a i tak nie moglem calej nogi oprzec na drodze bez pochylania moto. czyatlem ze mozna obinizyc. - opusczaja polki na przednich lagach o 5mm, poprawia to stabilnosc (ten sam trik podobno niezle tez w sv1000 pomaga nie iwem czy 650), wymiana dog bones w tylnym amorku kolejne 1-2 cm (to podobno psuje zwrotnosc i cos tam jeszcze nie pamietam) i mozna zamowic nizsze siodlo. ale nie zmienia to faktu ze moto jest wysokie. druga rzecz na jaka ludzie marudzili z ktorymi gadalem to zamiekkie zawieszenie z przodu no ale nie wypowiem sie bo na tyle kontaktu nie mialem. ja raczej poprobuje sv. zreszta jak spotkalem kiedys faceta co jezdzi po zwiecie zwyklym skuterem to juz nic nie marudze... heh
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 25/9/2006, 20:32

mic napisał(a):
Wombat napisał(a): Ps: ja sie teraz przymierzam do sv 1000s - napisz mi co cie wkurza w 650s jesli chodzi o zast turystyczne :) - slyszalem o niektrorych brakach i ze mozna je w miare spoko prosto usunac :D

Probowalem namowic moja kobite zeby opierala sie dlonmi na baku, ale wtedy zaczyna mi marudzic ze ja rece bola. Trzymanie sie uchwytu z tylu odpada bo ma stracha ze zleci, pozatym jest to niewygodne.


a propos ja jak jezdze ze swoja to ona jedna reka trzyma sie uchwytu z tylu a druga jakos tak mnie nie wiem... i tak jezdzi i nie marudzi to chyba jest dobrze. tylko ze ogolnie malo ze mna jezdzila do tej pory. nie wiem czy to sie zmieni... jak bede mial sv to moze nie chcec ze wzgledy na niewygode? nie wiem, kumpla dziewczyna jedzi z nim na jego cbr i nie marudzi no ale tam nie wiem czy jest wygodniej czy nie....
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Re: SUZUKI V-STROM 1000 czy V-STROM 650

Postprzez Wiewiór81 » 25/9/2006, 22:07

mic napisał(a):zastanawiam sie nad zamiana mojej SV-ki 650S na (...) V-stroma 650.

Zgadajmy się jakoś, to dam ci się bryknąć na mojej DLce, zobaczysz różnicę :)
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz

Postprzez Wombat » 25/9/2006, 22:29

http://www.suzukisv1000.com/feature/bayouboy.htm
kosztuje ale rozwiazuje problem nadgharstkow. choc i ja sie zastanawiam na v stromem ciagle jeszcze :D
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 26/9/2006, 00:12

wiem ze rozne. z jednej strony lubie przycisnac czasem, winkle to frajda. tu vistrom lezy ciut. znowu kusi wygoda i porecznosc vistroma, no ale jak czytam amerykanskie strony o svs - po malych modyfikacjach goscie wciskaja podroze po pare tysiecy mil twierdzac ze nie bola ich nadgarstki ani plecy a sv to wymazone moto do podrozy... probuje odkryc prawde :D
choc po poczatkowej fascynacji DL1000 raczej juz jestem zdecydowany na sv1000s ... :twisted:
gdzie kupic? helibary? jak chcesz to moge wyszukac... daj tylko znac. widzialem ze chodza po 230 dolcow nowe. na ebay pewnie taniej. ale ja nie wiem czy nie zrobie samemu. mam kumpli mechanikow precyzyjnych ktorzy przygotuja detale, mam dostep do porzadnych materialow (lotnicze stopy)... pozspawac ladnie tez mi zrobia albo zrobi moj staruszek ktory jest dobry w te klocki. wyszkielkuje i pomaluje piecowka bezbarwna heh i bedzie spoxx. musze tylko podpatrzyc w helibarach wymiary zeby nie tracic czasu na eksperymenty. ale jeszcze pomysle, bo dorabianie to jak zwykle jest praco i czaso chlonne. niby lubie dlubac, ale roznie to bywa; wole jezdzic generalnie niz siedziec w garazu... tyle ze jak sam je zaprojektuje i wykonam to czesc kabli pociagne w srodku co poprawi wyglad i ulatwi mi zamontowanie ogrzewania w raczkach. - tez to chce sam zrobic hehe... tak zeby mi z manetek zadne kable nie sterczaly. pozdr
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 26/9/2006, 00:26

no wlasnie mialem ci pisac. montuja goscie gorne polki od sv nakeda. w svs1000 tez juz widzialem ten patent w londynie. ma gosc zwykla kiere zalozona taka chamska szeroka i wysoka siedzi ja na stromie... pewnie dmucha mu bardziej hehe. widzialem na necie kilka artykulow odnosnie przesuniecai podnozkow tez a sklepy akcesoryjne sprzedaja gotowe komplety gdzie sa te rzeczy w pelni regulowane. jesli uda mi sie poprawic kiere, ciut podnozki i dorobic lub kupic zelowe siodlo to juz nie wacham sie bo svs bardziej odpowiada temu co lubie robic z motocyklem :twisted: wiec bede z nim szczesliwszy a i wyglad mi sie strasznie podoba. no i masa ... ponizej 200kg. vfr (tez myslalem) sa fajne ale ciut zaciezkie dla mnie. nie chce juz miec moto powyzej 200. wystarczy ze mnie/ heh/ gleb garazowych :lol:
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 26/9/2006, 00:35

600 czy litr? litra nie znam na 600 siedzialem - niestety nie jezdzilem ale nie podobalo mi sie nie wiem czemu nawet. nie moglem sobie znalezc miejsca. za to na sv1000 naked to poezja heh. tak mysle jakby do svs podkupic polke z nakeda i zalozyc kiere nakedowa tylko ja ciut przyciac zeby taka szeroka nie byla, to moglo by byc wlasnie to.... no tak czy tak - jest to pomysl jakis i rozwazuje nam ten problem juz na conajmniej 3 sposoby
1. hellibary
2. dorobic bary samemu
3. polka plus standartowa kiera (lub prosta jak w dragu hehe)
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê