Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

Postprzez kiecu123 » 28/7/2008, 22:58

tak jak w temacie mam Aprilie rs 50ta najnowsza i niewiem jakie najlepiej paliwo lac pb 95 czy pb 98?
jakie oleje mam lac i gdzie bo to moj pierwszy motorek i jestem ciemny.
chodzi mi o to zebym jak najdluzej pojezdzil wiec chce dobre oleje wiec co polecanie i gdzie potem mam to lac i co ile (instrukcje mam w jezyku wloskim itd a niema w polskim :/) pomuszcie :)

Od tej pory wszelkie pytania dot. tego moto zadajemy tylko w tym temacie- Szafa
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24


Postprzez simonw » 29/7/2008, 12:01

I nie bedzie w polskim. Przeltumacz albo pobierz angielska.
Co do innych pytan, nawet we wloskiej instrukcji chyba widzisz ze masz olej - i jaki.

Paliwo oczywiscie tylko 95 - wiadomo, im wyzsza liczba oktanowa tym gorsze jego spalanie i porzebny specjalny silnik.

Olej - masz wszystkie w instrukcji podane (SAE i numerki) i takie maja byc.
Olej do mieszanki pewnie do dozownika, olej przekladnowy do karteru silnika. Raczej nietrudno zgadnac.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Łukasz_15* » 29/7/2008, 22:15

Chcę jściągnąć blokade z modułu w apce rs 50 z rocznika '07 ale nie wiem czy trzeba wymieniać moduł czy kabel uciąć. Pytałem dwóch gości, którzy mają apki z rocznika '07 tak jak ja(bo w tych nowych blokady są chyba troszke iinaczej zrobione) o to gdzie są blokady i jak je ściągnąć. Obydwaj mieli robione to w serwisie więc wiele mi nie powiedzieli, ale jeden mówił że na module nie ma drugi że jest. Więc jak to w końcu jest?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Bubek91 » 29/7/2008, 22:42

ja mam podobny problem co Łukasz_15* tyle ze w 125 tez w nowym modleu wiec podpinam sie pod pytanie bo prawdopodobnie blokady sa te same. Łukasz_15* a ile kosztowalo odblokowanie moto w serwisie Twoich kolegów??
Bubek91
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/7/2008, 16:30
Lokalizacja: Iława

Postprzez Fenek16 » 30/7/2008, 07:21

Napewno jest na module...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bubek91 » 30/7/2008, 09:15

ale chodzi mi o reszte, np. czy w tlumiku tylko katalizator czy jest jakas tulejka zwezajaca, czy jakas wstawka przy wyjscu z cylindra, czy w gazniku cos jest?
Bubek91
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/7/2008, 16:30
Lokalizacja: Iława

Postprzez Łukasz_15* » 30/7/2008, 12:28

Bubek91, nie pytałem ich ile to kosztuje ściągnięcie blokad w serwisie. Jeśli są blokady to napewno w gaźniku np. mniejsza dysza, zweżki przy wyjściu z cylka itd. w internecie znajdziesz gdzie są blokady, gorzej jest znaleźźć informacje jak je ściągnąć.

Dzisiaj oglądając swój motorek przykuł moją uwagę przewód który idzie od przedniego koła i według mnie powinien iść do prędkościomierza. Nie badałem dokładnie, ale chyba się rozdziela i jedna częśc idzie tak "głębiej" do motoroweru gdzieś gdzie jest moduł a druga do prędkościomierza. Zaglądnąłem pod owiewke i tam jest taki czerwono-biały kabelek i gdzieś czytałem że w tzr trzeba go odciąć by odblokować moduł, a nie wiem jak w apce.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Fenek16 » 30/7/2008, 15:13

Ten sam system, moduł dostaje informacje o predkości i blokuje...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Łukasz_15* » 30/7/2008, 17:28

Czyli ten przewód nie tylko informuje o prędkości ale też o tym kiedy blokować?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez Fenek16 » 30/7/2008, 21:57

Jeśli jest podłaczonu do modułu to tak...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Łukasz_15* » 30/7/2008, 22:03

Mam nadzieje że tak. Sprawdze czy idzie do modułu i mam nadzieje że to ten kabel do odcięcia.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez kiecu123 » 1/8/2008, 23:55

a da sie wymienic tlumik w tej nowej aprili rs 50 jak tak to najaki (przypominam ze jest pod siedzeniem) chodzi zeby mniej pierdzial
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez ..::HUBERT::.. » 2/8/2008, 08:26

mam problem z przednim hamulcem. Dzis jak dolalem płynu pare kropel to przestaly mi dzialac hamulce niewiem bo byc moze sie zapowietrzyly a nie wiem jak odpowietrzyc. pomocy
..::HUBERT::..
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/7/2008, 08:46
Lokalizacja: Kraszewo-Gaczułty

Postprzez 2pac » 2/8/2008, 08:42

na tarczy masz zacisk a na zacisku jest taki cypelek przypominający smarownik - jest to odpowietrznik. Popuść go trochę kluczem 8 i wciskaj klamkę hamulca. z odpowietrznika będzie wylatywać powietrze i płyn. wduszaj tak długo aż zacznie wylatywać sam płyn. wtedy zakręć odpowietrznik i dolej płynu. wciskaj klamkę ponownie lecz teraz na zakręconym odpowietrzniku. Jak klamka ci wpadnie to wtedy popuszczasz odpowietrznik a on "wypluje" płyn z powietrzem i obrazu go zakręcasz. ta czynność powtórz kilka razy aż klamka przestanie wpadać. tyle :D

PS. Uważaj z tym płynem żeby ci na lakier nie poleciał bo zniszczysz lakier. Jeśli ci kapnie na lakier to obrazu to przetrzyj mokra szmatka.
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez Fenek16 » 2/8/2008, 12:04

A co do kiecu123, to końcówki sportowe do 50tek podchodzą spokojnie pod zadupek, nie próbuj tam tylko wpychać wygaru od 600tki :lol: :lol: :lol:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez kiecu123 » 4/8/2008, 08:05

a nie wejdzie :D:D??
nieno ale jaki bys mi polecil zeby chociaz troche mniej pierdzialo (i zeby weszedl)
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez Mateusz149 » 4/8/2008, 14:04

Ja tam czesto slysze od kolesi ze maja tlumik od 400'setki ;) Podobno jest ok ;) Jak dobrze sie zamontuje itd ;..

A od 600'setki by pewnie wszedl ale motor moglby z nim nie wspolpracowac .. Chyba <> ;P
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez kiecu123 » 4/8/2008, 17:33

a jaki ten tlumik dajcie nazwe zeby fajnie chodzil i psaowal.
a mam jeszcze inne pytanie. olej wlewam do tego pod siedzeniem i mam czerwony plyn tam wlany i niewiem jaki teraz kupic zeby dolac(bo motor kupilem i niewiem jaki tam byl)
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez CeBeRek » 4/8/2008, 19:15

kiecu123 napisał(a):a jaki ten tlumik dajcie nazwe zeby fajnie chodzil i psaowal.
a mam jeszcze inne pytanie. olej wlewam do tego pod siedzeniem i mam czerwony plyn tam wlany i niewiem jaki teraz kupic zeby dolac(bo motor kupilem i niewiem jaki tam byl)


Olej do 2 suwa, tylko dobry olej a nie mixola.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Koval135 » 4/8/2008, 20:13

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr