ciosmaciej napisał(a):tylko troszke koloryzowal na temat spalania bo mowil ze mu 4,5 -5 bierze przy jazdzie dochodzacej to 2 paczek
to ja muszę jechać na regulację, albo nie umiem jeździć
mi pali coÅ› kole 10 l/km
greddy napisał(a):a jak wyglada przyspieszanie? na prawdę szejset może pos*ać? hehe
czy sa..ć to nie wiem, bo nie wiem co się dzieję z tyłu
, a tak poważnie to ciężko jest MT'ka wyprzedzić. Moc jest już od "niskich" obrotów ,a rzędówka musi się wkręcić. Jest też jedna wada (dla nie których zaleta), wachlowanie biegami. Szlifierka jedzie na pierwszym biegu a w MT'ku masz już trójkę.
greddy napisał(a):.jak awaryjność mt? po prostu lejesz paliwo i jedziesz?
Nie miałem jeszcze problemów, leje benzynę, smaruje łańcuch i jazda.
greddy napisał(a):lubi stawać na gume
jak każdy motór
tylko musisz pamiętać że trochę waży.
greddy napisał(a):czy zamielic kapciem w nieodpowiednich momentach?
moment Ty wybierasz, masz pełną kontrole nad gazem
.Co do pozycji każdy ma ulubione, ważne żeby partnerka też ja akceptowała
srry musiałem
mnie nie męczy. Siedzisz lekko pochylony, ale bez udręki dla nadgarstków.
greddy napisał(a):dobrze połyka zakręty? dobrze znosi dzidowanie?
co do tego pytania to look:Mt-01 na torze Nurburgring
(otwórz link)