Honda crm 125 | kapiący gaźnik
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Honda crm 125 | kapiący gaźnik
Witam. Mam problem z gaźnikiem (chyba to jego wina) w mojej nowej CRM-ce. Gdy odkręcę kranik to po ok. 20 s. zaczyna kapać paliwo z tej rurki co jest pod komorą pływakową, czyli chyba się zalewa. Poza tym nie trzyma obrotów (jak ustawie na małe to po chwili mi wskoczy na wysokie, a potem na małe i zgaśnie, a wtrakcie jazdy gdy zawracam to czasami mi gaśnie, a czasami wkręca się na wysokie obroty), a paliwo kapie i kapie. A jeśli chodzi o odpalanie to odpala tylko na za pych chyba, że odpalam zaraz po wcześniejszej jeździe. Co dziwniejsze moto ma w trakcie jazdy niezwykłą moc. Nie wiem o co chodzi ponieważ nie jestem znawca i nie miałem nigdy takie problemów. Może to ssanie, rozregulowany gaźnik lub coś innego.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
-
104gad - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
- Lokalizacja: kowalewo pomorskie
sproboj podgiąć troche tą blaszkę od pływaka(ta ktora zatyka dziurke wlewu) wygląda na to że za dużo paliwa wlewa. ( o ile taka blaszka tam jest )
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
Odgiąłem tą blaszkę i nic. Gaźnik był czyszczony, a pływak się nie zacina.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
-
104gad - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
- Lokalizacja: kowalewo pomorskie
ale jak paliwa Ci dolewa bezprzerwy i pływak nie odcina dopływu no to albo sie cos zepsuło z tą dyszą która wpuszcza paliwo albo ta blaszka źle dociska (ale skoro robiłeś przy niej to powinno być ok) albo....albo nie wiem co
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
okazało się że paliwo ciekło z powodu małą szparki na dole rurka, która odprowadza nadmiar paliwa z komory pływakowej. Więc założyłem tam wężyk i już nie cieknie, ale pozostaje jeszcze kwestia tych skaczących obrotów. Może to wina rozregulowanego gaźnika??
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
-
104gad - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
- Lokalizacja: kowalewo pomorskie
okazało się że to wina linki, ponieważ była poprzerywana w kilku miejscach i chyba za krótka przez co przepustnica się nie zamykała. Teraz maszyna świetnie dział. Jeszcze malowanie, podłączenie świateł i można śmigać.
były- DELTA RMR24, 3x HONDA MTX 80, PIAGGIO SFERA 50, TGB 303, SYM DD50, ZHONGYOU SPEED50,
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
jest- CPI OLIWER, HONDA CRM 125
-
104gad - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/4/2008, 10:39
- Lokalizacja: kowalewo pomorskie
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości