Aprilla RS 125- odleglosci??
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Aprilla RS 125- odleglosci??
Witam wszystkich i chcialbym sie zapytac ile mozna przejechac na motorze tego typu "125ccm 2T" tak zeby nie katowac silnika... I czy da sie do niego jakies maly kuferek zamontowac? Prosze o szybkie odpowiedzi... Z gory dzieki...
Ostatnio edytowano 15/7/2008, 20:34 przez sebekmelior, łącznie edytowano 1 raz
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
- MrYogi
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 7/11/2007, 08:00
Tak to 125ccm ale enduro a nie super sport a wlasnie o super sport pytam... bo Aprilka RS 125 jest scigaczem... I pytalem o to ile mozna przejechac ZEBY NIE KATOWAC SILNIKA a nie ile wytrzyma on...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
andy7 napisał(a):Bardziej zalezy od tego ile twoje dupsko wytrzyma, podejrzewam, ze moto bedzie twardsze od ciebie.
hehe zgadzam sie, raz chcialem dt 80 przejechac ponad 400 km a przy 50 mi sie znudzilo i wrocilem
mozna ile chcesz...nawet do okola swiata przjedziesz jak wezmiesz tlok na zmiane... ale to baardzo meczace, bo predkosc przelotowa 90 km.h nie za bardzo zadowala
- Lionix
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 30/4/2007, 14:23
- Lokalizacja: Łuć (Łódź)
Słuchaj ja moją TZR 125 jeżdże co niedziele w trase 200-400km i motocykl spisuje się OK. Ale wiadomo to nie 600 - po 400km boli Cię noga od zmiany biegów i ręka od sprzęgła bo 2T niema prawie całkowicie elastyczności. Ja osobiście używam zatyczek do uszu (w każdej aptece za kilka groszy kupisz) i to super sprawa niemęczysz zmysłów i milion razy lepiej się jedzie moto wtedy nie pierdzi jak 2T tylko jak delikatna pszczółka Przelotowa mojej TZR to 130 km/h ,jak mam troche więcej kasy to trzymam 140 km/h. Niezdażyło mi się ani razu aby motocykl się grzał czy odmawiał posłuszeństwa bezproblemowo można na takim moto podróżować.
Komancz
- komancz4
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38
Ja nie uwarzam RS za supersport ale pozycja na tym motorze jest podobna jak w supersporcie...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
komancz4 napisał(a):... 125 2T musisz zmieniać biegi co moment a w 600 nie napisałem boli ręka i noga od ciągłej zmiany biegów !
Piszesz o turystyce wiec nie bardzo rozumiem o jakich zmianach beigow wlasciwie mowisz ?
Pytanie zasadnicze na jakiej trasie ? Kumasz roznice trasy Gdansk - W-wa a np. jakiejs trasy gorskiej ( w tej z regoly w ogole odpada, ze zrobisz dziennie 400 km ).
Boli Cie licznik postow - napisz do odministratora niech go wogole zlikwiduje - moze bedziesz szczesliwszy, bo mi on jest obijetny.
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):komancz4 napisał(a):... 125 2T musisz zmieniać biegi co moment a w 600 nie napisałem boli ręka i noga od ciągłej zmiany biegów !
Piszesz o turystyce wiec nie bardzo rozumiem o jakich zmianach beigow wlasciwie mowisz ?
Pytanie zasadnicze na jakiej trasie ? Kumasz roznice trasy Gdansk - W-wa a np. jakiejs trasy gorskiej ( w tej z regoly w ogole odpada, ze zrobisz dziennie 400 km ).
Boli Cie licznik postow - napisz do odministratora niech go wogole zlikwiduje - moze bedziesz szczesliwszy, bo mi on jest obijetny.
człowieku robisz OT i syf niemasz nic do powiedzenia to siedź cicho i się mnie nieczepiaj.
Co do tych zmian biegów to chyba nigdy niepodrużowałeś motocyklem. Niewiem jak sobie to wyobrażasz co moment masz ograniczenie do 70 do 50,roboty drogowe,korek ,musisz zredukować wyprzedzić samochód,pod górke zredukować i setki innych sytuacji w których motocykl o poj. 600 mający 100 koni jest na tyle elastyczny ,że bez tych zmian biegów by się obeszło.
Komancz
- komancz4
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 27/8/2008, 11:38
komancz4 napisał(a):Co do tych zmian biegów to chyba nigdy niepodrużowałeś motocyklem.
Nie, po prostu z kosmosu spadlem PJ dopiero za miesiac odbiore, jak egzamin zdam
komancz4 napisał(a):Niewiem jak sobie to wyobrażasz co moment masz ograniczenie do 70 do 50,roboty drogowe,korek ,musisz zredukować wyprzedzić samochód,pod górke zredukować i setki innych sytuacji
takiego Experta jak Ty zawsze sie milo slucha,
Ludzie jezdzili z Austri do Hiszpani 125 - tka w dwie osoby z kuframi przez 20 lat, inni objechali 125 - tka caly swiat w kolko ale Ty oczywiscie wynajdujesz 1000 problemow i przeszkod. Powiem krotko jak sie chce to wszystko sie da, tylko, ze mieczaki nie zawsze daja rade, kumasz ?
komancz4 napisał(a):w których motocykl o poj. 600 mający 100 koni jest na tyle elastyczny ,że bez tych zmian biegów by się obeszło.
Z tym sie moge zgodzic , reszta patrz wazej i na tym koniec dyskusji
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Turystyka motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości