roznica w kosztach utrzymania miedzy gsxr 600 a 750 k6
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
roznica w kosztach utrzymania miedzy gsxr 600 a 750 k6
siemka,
czy orientuje sie ktos, jak wyglada eksploatacja jednego i drugiego?
Ktory wiecej pali a ktory mniej? i o ile?
o ile szybciej 750tka zjada opony?
oczywiscei chodzi mi o uzywanie poza torem, chodzi mi o przyblizone wartosci
dzieki.
czy orientuje sie ktos, jak wyglada eksploatacja jednego i drugiego?
Ktory wiecej pali a ktory mniej? i o ile?
o ile szybciej 750tka zjada opony?
oczywiscei chodzi mi o uzywanie poza torem, chodzi mi o przyblizone wartosci
dzieki.
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
Na poważnie pytasz??
To chyba jasne ze większa pojemność pali więcej , następnie jeśli pojemność jest większa to i moc wraz z nią a z tym idzie zużycie opon .
To chyba jasne ze większa pojemność pali więcej , następnie jeśli pojemność jest większa to i moc wraz z nią a z tym idzie zużycie opon .
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-
mlodygolek - Świeżak
- Posty: 200
- Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
- Lokalizacja: Szprotawa
takie ogolniki, to kazdy wie.
Ja sie pytam konkretnie, o ile km dluzej starczy tyl na 600 w stosunku do 750? 1000km roznicy? 2000km? ile?
co do spalania jestem przekonany ze sie mylisz.
Licze na odpowiedz kogos, kto faktycznie jezdzi na takim motocyklu, a nie jakiegos internetowego teoretyka.
Ja sie pytam konkretnie, o ile km dluzej starczy tyl na 600 w stosunku do 750? 1000km roznicy? 2000km? ile?
co do spalania jestem przekonany ze sie mylisz.
Licze na odpowiedz kogos, kto faktycznie jezdzi na takim motocyklu, a nie jakiegos internetowego teoretyka.
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
hmm w 750 są większe koszty magazynowania, bo skoro większy motocykl, to więcej miejsca zajmuje i koszt magazynowania wyższy wychodzi....
a tak serio to pomyśl sam, jeden będzie cisnął 600 do granic możliwości, odkręcał przy każdym ruszaniu.
a drugi będzie spokojnie dla przyjemności jeździł 750, bo jednak nie każdy kupuje taki motocykl żeby sie wyszaleć.
I powiedz mi jak Ty ich porównasz? to jest nie do porównania.
chyba że chcesz jakieś wzory funkcji wykładniczych stosunku zużycia opony do wzrostu mocy silnika, przy uwzględnieniu szerokości gumy i skłądu mieszanki.
Ale to już będzie czysta teoria, a Ty przecież teorii nie chcesz.
a tak serio to pomyśl sam, jeden będzie cisnął 600 do granic możliwości, odkręcał przy każdym ruszaniu.
a drugi będzie spokojnie dla przyjemności jeździł 750, bo jednak nie każdy kupuje taki motocykl żeby sie wyszaleć.
I powiedz mi jak Ty ich porównasz? to jest nie do porównania.
chyba że chcesz jakieś wzory funkcji wykładniczych stosunku zużycia opony do wzrostu mocy silnika, przy uwzględnieniu szerokości gumy i skłądu mieszanki.
Ale to już będzie czysta teoria, a Ty przecież teorii nie chcesz.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
jak to zadne? tyle samo pala? tak samo opony schodza?
sorry ze tak dociekam, ale chce wiedziec na co sie decyduje kupujac te moto Do tej pory jezdzilem na bandicie. 30k km i sprzedalem go. Teraz chce gixa, ale boje sie troche kosztow. Bardzo chcialbym 750tke ale poniewaz licze sie z pieniedzmi, wezme 600tke jesli roznica w utrzymaniu bedzie znaczna.
sorry ze tak dociekam, ale chce wiedziec na co sie decyduje kupujac te moto Do tej pory jezdzilem na bandicie. 30k km i sprzedalem go. Teraz chce gixa, ale boje sie troche kosztow. Bardzo chcialbym 750tke ale poniewaz licze sie z pieniedzmi, wezme 600tke jesli roznica w utrzymaniu bedzie znaczna.
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
teoretycznie 600 trzeba wyżej kręcic żeby jechała wiec moze spalic wiecej niz 750 podobnym tępem jazdy. Zostaje kwestia kierowcy, jak ktos bedzie non stop odwijał, latał na gumie i świrował to i 600 i 750 spala sporo
r6 99r
cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
- kłosiakR6
- Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
- Lokalizacja: warszawa
hmm a nie pomyślałeś przecież że nikt nie jeździ non stop z kumplami? i każdy może mieć inne opony założone, a to raczej jest najważniejsze. Szybciej znajdziesz test wytrzymałości opon, niż test wytrzymałości opony na motocyklu.
Jak się tak przejmujesz to bierz cokolwiek i odziej go w opony szosowe, wytrzymają dużo więcej niż typowo sportowe. A raczej i tak nie będziesz udawał ghost ridera, prawda?
Jak się tak przejmujesz to bierz cokolwiek i odziej go w opony szosowe, wytrzymają dużo więcej niż typowo sportowe. A raczej i tak nie będziesz udawał ghost ridera, prawda?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
to jest dla mnie jasne. Raczej nie swiruje na ulicach, tj nie jezdze na kole ani sie nie scigam z innymi, ale czasem lubie odwinac, czasem lubie pojechac na tor.
chodzi mi tylko o porownanie, w normalnym trybie jazdy jakie to beda roznice w spalaniu? 1l? mniej? wiecej?
co z gumami? Niech ktos cos powie Przeciez wiadomo, ze nie chodzi o precyzje cyfrowa tylko rząd wielkości.
chodzi mi tylko o porownanie, w normalnym trybie jazdy jakie to beda roznice w spalaniu? 1l? mniej? wiecej?
co z gumami? Niech ktos cos powie Przeciez wiadomo, ze nie chodzi o precyzje cyfrowa tylko rząd wielkości.
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
mar111cin napisał(a):Jak się tak przejmujesz to bierz cokolwiek i odziej go w opony szosowe, wytrzymają dużo więcej niż typowo sportowe.
Taa, i skastruje swojego sprzęta do poziomu MZ. Nie jest w stanie przenieść takiej mocy na jakiś kartoflach więc równie dobrze może kupić połowę słabszy motocykl. Nie mówiąc o hamowaniach, pochyleniach itd.
No niestety sportowy motocykl to droga zabawka i musisz się z tym liczyć.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Inku, są motocykle które na tor się nie nadają, mają znacznie wiecej mocy od gsxr750 i są odziane w opony szosowe, jakoś nikt nie narzeka.
tak jak pirelli diablo strada. twardy środek do dużych przebiegów i miękkie boki do winkli, czy można chcieć czegoś więcej?
tak jak pirelli diablo strada. twardy środek do dużych przebiegów i miękkie boki do winkli, czy można chcieć czegoś więcej?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
dame napisał(a):jak to zadne? tyle samo pala? tak samo opony schodza?
sorry ze tak dociekam, ale chce wiedziec na co sie decyduje kupujac te moto Do tej pory jezdzilem na bandicie. 30k km i sprzedalem go. Teraz chce gixa, ale boje sie troche kosztow. Bardzo chcialbym 750tke ale poniewaz licze sie z pieniedzmi, wezme 600tke jesli roznica w utrzymaniu bedzie znaczna.
Wiesz co z całym szacunkiem ale nie rozumiem Cię. Piszesz o eksploatacji i poruszasz tylko opony i spalanie a reszta??? zużywanie opon w obu motocyklach jest taka sama to zależy jak będziesz jeździł 750 ma większą moc teoretycznie szybciej zje opone ale to tylko teoria w praktyce wygląda to inaczej co do spalania to tak samo sprawa wygląda zależy jak będziesz jeździł 750 ma wiekszą moc a 600 musisz więcej kręcić co też liczy się ze spalaniem.... nie rozumiem zdania "licząc się z pieniądzmi kupię 600" to tak jak byś napisał "licząc sie z pieniędzmi nie kupie hondy Civic 5 drzwiowej tylko 3 drzwiową" ja to tak interpretuje.... Kup 750 koszty są takie same....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Kup 750 koszty sÄ… takie same
m.in. o taka wypowiedz mi chodzilo, dzieki
Pisze o oponach i spalaniu, bo tego zwyczajnie nie wiem.
domyslam sie ze serwis, czesci (łańcuch, smary, regulacje, przeglądy) i ubezpieczenie kosztuja dokladnie tyle samo w przypadku obu motocykli.
jesli jestem w bledzie prosze wyprowadzcie mnie z bledu
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
Marcin, teoretycznie niby tak.
Te Pirelki ciekawe gumy.
Dobra. Kupujesz motocykl sportowy praktycznie żywcem zdjęty z toru za ponad 20tys.zł. A zastanawiasz się czy będziesz miał 4zł/100km żeby dołożyć do spalania. Jeden ch*j czy spali 0,3 więcej czy 0,5l mniej. Różnica między nimi to 25KM więc to chyba logiczne, że nie wpie*doli o połowę szybciej napędu i opon i nie spali o 5l więcej. A czy ubezpieczenie będzie kosztować 100zł czy 115,50 to faktycznie zajebi*ta różnica.
Jak chcesz jeździć ekonomicznie to kup YBR125 i zastanawiaj się czy spalił 0,2 więcej czy 0,125l/100km.
A teraz możecie mi dać ostrzenie ale po prostu nie mogę na takie debilne pytania.
Te Pirelki ciekawe gumy.
dame napisał(a):Inku, daruj banały. Jak wiesz ile to kosztuje to napisz, jak nie wiesz to nie zasmiecaj watku.
Dobra. Kupujesz motocykl sportowy praktycznie żywcem zdjęty z toru za ponad 20tys.zł. A zastanawiasz się czy będziesz miał 4zł/100km żeby dołożyć do spalania. Jeden ch*j czy spali 0,3 więcej czy 0,5l mniej. Różnica między nimi to 25KM więc to chyba logiczne, że nie wpie*doli o połowę szybciej napędu i opon i nie spali o 5l więcej. A czy ubezpieczenie będzie kosztować 100zł czy 115,50 to faktycznie zajebi*ta różnica.
Jak chcesz jeździć ekonomicznie to kup YBR125 i zastanawiaj się czy spalił 0,2 więcej czy 0,125l/100km.
A teraz możecie mi dać ostrzenie ale po prostu nie mogę na takie debilne pytania.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
takie ogolniki, to kazdy wie.
Ja sie pytam konkretnie, o ile km dluzej starczy tyl na 600 w stosunku do 750? 1000km roznicy? 2000km? ile?
co do spalania jestem przekonany ze sie mylisz.
Licze na odpowiedz kogos, kto faktycznie jezdzi na takim motocyklu, a nie jakiegos internetowego teoretyka.
Po 1. Mogłeś napisać od razu o co dokładnie ci chodzi a nie sie mądrzysz .
Po 2.Internetowym teoretykiem nie jestem
Po 3.Jeździsz na czymś? i czy kupisz moto wymienione w temacie? czy tylko dupe zawracasz?
A tym bardziej jeśli pytasz o utrzymanie sporta to jak dla mnie moto bedzie dla szpanu na mieście w twoim przypadku.
Ja sie pytam konkretnie, o ile km dluzej starczy tyl na 600 w stosunku do 750? 1000km roznicy? 2000km? ile?
co do spalania jestem przekonany ze sie mylisz.
Licze na odpowiedz kogos, kto faktycznie jezdzi na takim motocyklu, a nie jakiegos internetowego teoretyka.
Po 1. Mogłeś napisać od razu o co dokładnie ci chodzi a nie sie mądrzysz .
Po 2.Internetowym teoretykiem nie jestem
Po 3.Jeździsz na czymś? i czy kupisz moto wymienione w temacie? czy tylko dupe zawracasz?
A tym bardziej jeśli pytasz o utrzymanie sporta to jak dla mnie moto bedzie dla szpanu na mieście w twoim przypadku.
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
-
mlodygolek - Świeżak
- Posty: 200
- Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
- Lokalizacja: Szprotawa
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości