Zobacz wątek - <i>[Suzuki]</i> Suzuki GSX650F - plastik dla każdego
NAS Analytics TAG

[Suzuki] Suzuki GSX650F - plastik dla każdego

Komentarze użytkowników
_________

[Suzuki] Suzuki GSX650F - plastik dla każdego

Postprzez Åšcigacz » 7/7/2008, 15:54

Dyskusja na temat: Suzuki GSX650F - plastik dla każdego
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX650F - plastik dla każdego
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 7/7/2008, 15:54

nie ma konkurenta? a takze obudowany, nawet tanszy i majacy do tego ABS Kawasaki er-6f?
co prawda ma dwa cylindry (ale w jego przypadku to tylko zaleta...)<br><hr>ryba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/7/2008, 20:56

Komentatorzy napisał(a):nie ma konkurenta? a takze obudowany, nawet tanszy i majacy do tego ABS Kawasaki er-6f?
co prawda ma dwa cylindry (ale w jego przypadku to tylko zaleta...)<br><hr>ryba<br>
Co Ty porównujesz? 2 i 4 cylindry? To inna klasa motocykli.<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez hefron » 7/7/2008, 23:06

Był test porównawczy tych dwóch motocykli chyba w Świecie motocykli i Suzuki wypadł dużo lepiej ;)
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2008, 09:06

Świetne zdjęcia!<br><hr>nower
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2008, 10:11

Bardzo Å‚adny "ala" Åšcig :) Dobry i Å‚adny bo zrobiony przez SUZUKI !!! Ma w sobie TO COÅš :P

Pzdr dla Wszystkich Bikerów<br><hr>Maniak GSX-R'ów
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2008, 10:47

fotki sÄ… genialne!!!!<br><hr>tomek_yz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2008, 08:30

A po co siÄ™ pali oponÄ™ do testu?

To może test żywotności opony? <br><hr>Wujek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2008, 10:17

NIESAMOWITE!!! 1 test na scigacz.pl bez jakis pseudo modelek!!!! SZOK !!! Kto go teraz wogole przeczyta...??? :)
<br><hr>SD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2008, 12:02

Komentatorzy napisał(a):NIESAMOWITE!!! 1 test na scigacz.pl bez jakis pseudo modelek!!!! SZOK !!! Kto go teraz wogole przeczyta...??? :)
<br><hr>SD<br>
Przepraszam :) Nie jesteśmy niestety doskonali ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2008, 18:40

za slaby, za ta cene mozna dostac buse w usa heh<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/7/2008, 10:16

Komentatorzy napisał(a):nie ma konkurenta? a takze obudowany, nawet tanszy i majacy do tego ABS Kawasaki er-6f?
co prawda ma dwa cylindry (ale w jego przypadku to tylko zaleta...)<br><hr>ryba<br>
Komentatorzy napisał(a):Co Ty porównujesz? 2 i 4 cylindry? To inna klasa motocykli.<br><hr>Tony<br>
i to 650 i to 650... a dlaczego by ich nie porownywac?<br><hr>Ryba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/7/2008, 12:49

O matko, 6.5litra? Chyba na gumie nim jeździliście non stop .. Apropos: idzie na gumę?

Dziś jadę na jazdę próbną właśnie gsx-f i już się nie mogę doczekać. Jeśli rzeczywiście jest taki stabilny (conajmniej jak Z750) to chyba go sobie sprawię.<br><hr>fv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/7/2008, 15:22

Szkoda że w teście nie wspomniano o innych mapach zapłonu w porównaniu z banditem.

Średnie spalanie po 3000km wyszło mi 6,3 litra minimalne 5,14 max 7,8litra, przy czym trzeba wspomnieć o docieraniu do 1600km aktualnie średnie spalanie to około 7 litrów.

Idiotyczne jest to że przy fabrycznym kufrze i stelażu nie da się podnieść siodełka - konieczne jest zdemontowanie kufra.

Podstawka centralna to dodatkowo koszt 1000zł.
Jeśli chodzi o owiewki to może macie coś źle złożone ? mnie nic nie trzeszczy zaś osoby które narzekają na stuki to imho osoby które do tej pory jeździły na sportach na których nic innego poza hukiem silnika nie słychać. Tłumik naprawde spełnia swoje zadanie jednak należy wspomnieć o niesłychanym nagrzewaniu się co przy tych wymiarach sporego wiadra jest niebezpieczne- pomijając estetykę.

Przyjemna wyprostowana jazda kończy się już przy 100km/h na co lekarstwem jest akcesoryjna szybka a raczej jej nakładka.

Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem byłby podobny bandit w owiewce ale z silnikiem 1250 i z wyżej poprowadzoną linią szyby
<br><hr>subbar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/7/2008, 17:28

Komentatorzy napisał(a):O matko, 6.5litra? Chyba na gumie nim jeździliście non stop .. Apropos: idzie na gumę?

Dziś jadę na jazdę próbną właśnie gsx-f i już się nie mogę doczekać. Jeśli rzeczywiście jest taki stabilny (conajmniej jak Z750) to chyba go sobie sprawię.<br><hr>fv<br>
Wrażenia po jeździe próbnej:
Lusterka, siodło, pozycja (mam 178cm) hamulce i stabilność absolutnie wzorowa. Mistrzostwo świata.

Prowadzenie w korku bardzo dobre jak na tą masę. Zwinny, zwrotny, stabilny fajny. Do Z750 ciut mu brakuje, ale jest dobrze. Zdecydowanie lepiej niż można przypuszczać widząc 240kg masy własnej.

Silnik dobry, chociaż zdecydowana ciut szarpiąca reakcja na gaz pozostawia nieco do życzenia (ale to ma być prawie-ścigacz, więc może przypasować). Z dołu nie robi takiego wrażenia jak Z750 ale zupełnie nie szarpie i jest bardzo elastyczny. Rusza z dwójki bez żadnego problemu.
Przy pełnym odkręceniu, trzeba mieć wcześniej plan co dalej, bo szybko robi się za szybko ;-)

Owiewka niezła, dopiero przy 160km/h zauważyłem że ciut wieje i trza by się było schylić. W czasie testu było 30st C i w nogi w korku zaczynało na prawdę robić się ciepło. Silnik niemiłosiernie się grzeje i łatwo się poparzyć, zwłaszcza w krótkich spodenkach.

Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Brzmi i prowadzi się jak prawie-ścigacz jednocześnie zabierając maksymalnie aż 214kg ładunku.

Warto go przemyśleć. Akcesoryjne wydechy i cały ten tuning mogą wydobyć z niego to czego seryjnie mu brakuje.

Uważam, że ten motór wspaniale nadaje się do dłuższych wycieczek.<br><hr>fv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Doktor » 12/7/2008, 03:14

Mam przyjemność posiadać właśnie ten motocykl.
Za naradą znajomych wybrałem właśnie GSXf a nie GSXr jako że to pierwsze 2oo.
Wrażenia po przejechaniu ilkuset kilometrów - pozytywne.
Moto jest na tyle słabe że wybacza błędy, jednocześnie 85KM daje sporo frajdy.
Doktor
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/6/2008, 14:08

Postprzez SQ » 12/7/2008, 11:18

mam bandita 650 k7 i trzeba przyznać, że dość długo się układał (docierał). w tym czasie spalanie było wysokie. potem min. 4,6l/100km; max. (jak do tej pory 7,2l/100km) średnio pali poniżej 6l/100km, ale trzeba biegi dość wcześnie zieniać. koło 5tyś. obr. ogólnie na spalanie nie narzekam, trzeba tylko dobrze go wyczuć.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2008, 13:25

Komentatorzy napisał(a):Szkoda że w teście nie wspomniano o innych mapach zapłonu w porównaniu z banditem.

Średnie spalanie po 3000km wyszło mi 6,3 litra minimalne 5,14 max 7,8litra, przy czym trzeba wspomnieć o docieraniu do 1600km aktualnie średnie spalanie to około 7 litrów.

Idiotyczne jest to że przy fabrycznym kufrze i stelażu nie da się podnieść siodełka - konieczne jest zdemontowanie kufra.

Podstawka centralna to dodatkowo koszt 1000zł.
Jeśli chodzi o owiewki to może macie coś źle złożone ? mnie nic nie trzeszczy zaś osoby które narzekają na stuki to imho osoby które do tej pory jeździły na sportach na których nic innego poza hukiem silnika nie słychać. Tłumik naprawde spełnia swoje zadanie jednak należy wspomnieć o niesłychanym nagrzewaniu się co przy tych wymiarach sporego wiadra jest niebezpieczne- pomijając estetykę.

Przyjemna wyprostowana jazda kończy się już przy 100km/h na co lekarstwem jest akcesoryjna szybka a raczej jej nakładka.

Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem byłby podobny bandit w owiewce ale z silnikiem 1250 i z wyżej poprowadzoną linią szyby
<br><hr>subbar<br>
A skąd info o innych mapach zapłonu w porównaniu z Banditem ?
Przeczytałem kilka testów i nigdzie nie było o tym informacji.
Co do spalania, przejechałem dotychczas 2400 km. i z każdym tankowaniem po dotarciu jest jakby trochę oszczędniej ;)<br><hr>tatung
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/7/2008, 18:15

Komentatorzy napisał(a):Szkoda że w teście nie wspomniano o innych mapach zapłonu w porównaniu z banditem.

Średnie spalanie po 3000km wyszło mi 6,3 litra minimalne 5,14 max 7,8litra, przy czym trzeba wspomnieć o docieraniu do 1600km aktualnie średnie spalanie to około 7 litrów.

Idiotyczne jest to że przy fabrycznym kufrze i stelażu nie da się podnieść siodełka - konieczne jest zdemontowanie kufra.

Podstawka centralna to dodatkowo koszt 1000zł.
Jeśli chodzi o owiewki to może macie coś źle złożone ? mnie nic nie trzeszczy zaś osoby które narzekają na stuki to imho osoby które do tej pory jeździły na sportach na których nic innego poza hukiem silnika nie słychać. Tłumik naprawde spełnia swoje zadanie jednak należy wspomnieć o niesłychanym nagrzewaniu się co przy tych wymiarach sporego wiadra jest niebezpieczne- pomijając estetykę.

Przyjemna wyprostowana jazda kończy się już przy 100km/h na co lekarstwem jest akcesoryjna szybka a raczej jej nakładka.

Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem byłby podobny bandit w owiewce ale z silnikiem 1250 i z wyżej poprowadzoną linią szyby
<br><hr>subbar<br>
Komentatorzy napisał(a):A skąd info o innych mapach zapłonu w porównaniu z Banditem ?
Przeczytałem kilka testów i nigdzie nie było o tym informacji.
Co do spalania, przejechałem dotychczas 2400 km. i z każdym tankowaniem po dotarciu jest jakby trochę oszczędniej ;)<br><hr>tatung<br>
W zasadzie w każdym zachodnim teście jest takie info<br><hr>subbar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/7/2008, 10:35

Komentatorzy napisał(a):nie ma konkurenta? a takze obudowany, nawet tanszy i majacy do tego ABS Kawasaki er-6f?
co prawda ma dwa cylindry (ale w jego przypadku to tylko zaleta...)<br><hr>ryba<br>
Komentatorzy napisał(a):Co Ty porównujesz? 2 i 4 cylindry? To inna klasa motocykli.<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):i to 650 i to 650... a dlaczego by ich nie porownywac?<br><hr>Ryba<br>
był test obu motocykli razem w "motocyklu",ale nie pamietam z jakiego miesiąca. Suzuki wypadło lepiej;) Obecnie posiadam ten model od marca. Zrobiłem juz,lub dopiero 5000 km. Plastiki nie wydają dziwnych odgłosów jak to jest podane w teście. Vmax jaki udało mi sie wykrzesać to 237km/h. Sprawdzony, i potwierdzony przez kolege który jechał za mną R1. Prowadzi sie świetnie,ale masa faktycznie jest zbyt wielka. Na starcie praktycznie zostawiają mnie wszystkie 600 w tyle. Szyba ...faktycznie,nie chroni przed wiatrem. Można leżeć na baku,ale na długą mete to nie zdaje egzaminu. Siodło jest wygodne. Zaliczyłem też już szlifa,a ceny części to masakra. Wszystko pod zamówienie,bo w serwisach nie ma.<br><hr>serwer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości




na górê