Zobacz wątek - Jak szybko z bagażami?
NAS Analytics TAG

Jak szybko z bagażami?

Gdzie warto wybrać się na motocyklu. Którędy? Jakie drogi wybierać, jakie omijać. Co zabrać ze sobą, a co nie przyda się na pewno.
_________

Jak szybko z bagażami?

Postprzez drvall » 1/7/2008, 20:27

Pierwsza wielka wyprawa prawie 2000 km do przejechania ile można pociskać? Chodzi mi o to z jaką bezpieczną prędkością można poruszać się po autostradzie
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58


Postprzez torowiec » 2/7/2008, 00:48

To zalezy od wielu czynników: natężenia ruchu , warunków atmosferycznych, obciążenia,jakosci nawierzchni i wielu innych a przede wszystkim od tego jak'"czujesz" sie na motocyklu
W zwiazku z tym nikt z nas nie poda ci konkretnej predkosci
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask


Postprzez drvall » 2/7/2008, 07:07

Jeżdżę już półtorej roku ale niestety nigdy nie byłem na autostradzie z moim banditem. Chodzi mi o to żeby nie pogubić bagażu po drodze, i o zmienioną aerodynamikę motocykla
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez pistol » 2/7/2008, 16:25

Aktualnie przemierzam południe Europy samochodem i mijam mnóstwo motocykli z kuframi i plecaczkami. Mało kto przekracza ustawowe 130 km/h. A z drugiej strony patrząc prawie nikt nie jedzie wolniej.

By the way ... trasa z Ljubljany do Rijeki jest wręcz stworzona dla motocykli. Mam mocne postanowienie przyjechać tu na moto w przyszłym roku!
Suzuki GSR600/Burgman 650 /Volkl Racetiger/BlackKnight Ion Storm
pistol
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2008, 11:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez drvall » 3/7/2008, 19:15

hmm myślałem trochę szybciej na niemieckich autostradach
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez pistol » 3/7/2008, 19:53

na niemieckich autostradach nie było mnie od pół roku.
Teraz jeżdżę po Słowenii i Chorwacji. Tutaj ludzie, w sensie Włosi, jeżdżą ciężkimi Beemkami, ale tak do 130 km/h...

U nazistów może być szybciej ...
Suzuki GSR600/Burgman 650 /Volkl Racetiger/BlackKnight Ion Storm
pistol
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2008, 11:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 3/7/2008, 22:08

ja leciałem ponad 200 i kufry nie odpadły. zaleca się coby nie przekraczać z nimi 130, ale przy prędkości przelotowej 160 nic się nie działo.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez drvall » 4/7/2008, 20:56

dzięki za odpowiedzi ja dowiem się już jutro jak moja maszyna będzie się zachowywać
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez Ryba » 15/7/2008, 07:25

ja lecialem ze srednia predkoscia po autostradzie w niemczech po dwu tygodniowym wypadzie do Wloch tak kolo 140-150 km/h i mi sakwy (oxford) bez zajakniecia wytrzymaly... ale wszedzie czy to na sakwach czy to na kufrach jest napisane, ze projektowane sa do max 130 km/h (tak zeby sie zabezpieczyc)
przyczajony tygrys, ukryty smok... zielony smok... Kawasaki
Obrazek
Avatar użytkownika
Ryba
Świeżak
 
Posty: 184
Dołączył(a): 22/9/2006, 10:10
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez drvall » 29/7/2008, 20:46

Hm poleciałem z miękkimi bagażami 190 licznikowe i było w porządku
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez j@rek » 30/7/2008, 21:53

W sobote wróciłem z Chorwacji, mijało mnie trochę motocykli z dużą szybszą szybkością a ja autem nie jechałem wolno ( ok. 150 ), więc myśle że ze stałą prędkością 180 można pociskać
_ _ _ _ _ _ _CBR 600 F4i model 2004_ _ _ _ _ _ _ - SPRZEDAM !! | http://allegro.pl/item575040144_honda_c ... ilnie.html
Avatar użytkownika
j@rek
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 14/2/2008, 11:55
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

Postprzez elco » 31/7/2008, 15:41

Ja powiem szczerze, ze z bagazami (miekkie sakwy) wypchanymi do pelna i stosunkowo ciezkimi na autostradzie nie jechalem wiecej niz 150km/h. Powyzej tej predkosci motocykl stawial dziwne opory i wydawal sie byc jakos malo stabilny (bagaze byly solidnie i porzadnie przymocowane). Jezdze CBR f2, dodatkowo z turystyczna szyba i jakos nie wyobrazam sobie podrozowania Bandziorem z predkoscia wieksza niz te 150km/h.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez SQ » 31/7/2008, 15:59

a czemu? bo dla mnie prędkość 150/160 jest zwykłą prędkością przelotową. bez spinania się, specjalnego składania za owiewką, czy innymi atrakcjami.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez elco » 31/7/2008, 21:15

SQ napisał(a):a czemu? bo dla mnie prędkość 150/160 jest zwykłą prędkością przelotową. bez spinania się, specjalnego składania za owiewką, czy innymi atrakcjami.


Co by ci w Europie fotoradar od tylu zdjecia nie cyknal 8)
Dobrze dociazony motocykl zachowuje sie nieco inaczej niz zawsze i moze nas zaskoczyc w najmniej oczekiwanym momencie. Dlatego tez dla wlasnego bezpieczenstwa najlepiej po prostu zwolnic a poszalec mozna kiedy indziej.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez SQ » 31/7/2008, 21:52

ale ja się zgadzam co do szalenia. ale prędkość 160 na trzypasmowej autostradzie to żaden wyczyn. nawet z kuframi. moto prowadzi się nieco inaczej, ale nie zmienia się w traktor.

poza tym jak to się ma do bandziora akurat? bo przecież powiedziałeś "Jezdze CBR f2, dodatkowo z turystyczna szyba i jakos nie wyobrazam sobie podrozowania Bandziorem z predkoscia wieksza niz te 150km/h."
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez elco » 1/8/2008, 13:56

chodzi mi glownie o to, ze CBR to solidnie obudowany plastik zaopatrzony dodatkowo w wysoka szybe chroniaca przed wiatrem. Mialem okazje przejechac sie kawa Z750 . Przy 130km/h glowe urywa a motocykl zaczyna tanczyc. Podejrzewam, ze na bandziorze jest tak samo.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez SQ » 1/8/2008, 22:14

nie jechałem f2, tym bardziej z turystyczną szybą, więc nie wiem jaki spokój masz na myśli. w porównaniu do TDM850 z turystyczną szybą w moim bandycie z szybą seryją głowa ma większy spokój. co do "tańczenia". zmartwię cię, ale nie jest tak samo jak z kawą z750. nie tańczy. nawet przy 230km/h. z obecnie produkowanych konkurentów tego motocykla jedynie honda cbf wpada w lekkie wężykowanie powyżej 170km/h przy 3 kufrach. też nią nie jechałem, ale tak napisali w gazecie.
w ogóle zabawny pomysł, żeby nowoczesny motocykl, osiągający grubo ponad 200 zaczynał tańczyć przy 130. może ta kawa co nią jechałeś była jakaś krzywa?
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez elco » 2/8/2008, 12:11

nie tyle co krzywa co troche zaniedbana. Byc moze to stanowilo problem. Ale SQ skonczmy juz te dywagacje, bo robimy malego offtopa. Niech nasz autor przejedzie sie kilka razy, nabierze pewnosci i niech jezdzi z predkoscia, przy ktorej bedzie czul sie bezpiecznie. Moze ja sie po prostu boje, a ty nieco szalejesz, to nieistotne. Gusta sa rozne i gustach sie nie dyskutuje.
pozdrawiam :)
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez drvall » 4/8/2008, 07:08

Chwile mnie nie było i widzę że temat się rozwiną .Teraz już wiem z doświadczenia że można nawet ponad 200 licznikowe bez żadnych sensacji, ale przy tankowaniu nie jest wesoło po takiej jeździe
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez SQ » 5/8/2008, 22:41

mówiłem
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Następna strona


Powrót do Turystyka motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê