Zobacz wÄ…tek - Honda Cbr 125, wszystko o motocyklu.
NAS Analytics TAG

Honda Cbr 125, wszystko o motocyklu.

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mateusz1605 » 16/3/2007, 12:41

Ej strzemek chyba coś Ci sie popierdzieliło , przecież simson sie prawie wcale nie psuje , a motorynka co chwile
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały


Postprzez Manhatan » 16/3/2007, 16:12

Kolega strzemek ma zapewne rozdwojenie jaźni, ale to normalne u większości logujących się... 8)

Ile ty masz wzrostu...? 1.40? :roll:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez strzemek » 16/3/2007, 19:27

to widocznie nie mialem szczescia do simsona. a motorynke mialem 3 biegowa ale nie z silnikiem jawki ani harta.
strzemek
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11/3/2007, 21:34

Postprzez marcin_YZ » 5/4/2008, 15:20

Witam,
Jestem użytkownikiem małej hondy cbr 125R 05r.
Kupiłem ją tylko po to żeby zajechać po chleb, piwka, do kościoła czy szkoły...

Argumenty jakie przemawiały za kupnem tego motorka były następujące:
- prawie nowa (XXI wiek - a nie jak wszystkie stare nsr),
- nawet ładna stylistyka,
- bez obsługowa, (tylko wymiana oleju w silniku co 6tyś km)
- ekonomiczna - moja spala 2,5 - 3l na 100km
- bez awaryjna,
- tania w stosunku do innych motorków podobnej klasy
- v-max 130km/h (na 5biegu) - 6bieg jest do za...biście oszczędnej jazdy wtedy prędkość spada do 80-90 km/h i za ch.ja nie pojedziesz więcej...

Taką prędkość udało mi się uzyskać tylko raz - jak wracałem z motorkiem po zakupie - ja ważę 75kg, jechałem autostradą i droga była lekko z górki.

Obecnie koło domu w drodze do szkoły itp. jechałem 120km/h.

MAM jeszcze 2 motorek do wyszalenia się ;) - czyli Yamaha YZ 400F - która ma 58km które czuć na każdym biegu. Lepiej się wywalić gdzieś w polach niż zostać pier...niętym przez samochód lub coś większego... Takie jest moje przekonanie i nic tego nie zmieni.

Ludzie kłócicie się o szczegóły... - o jakieś marne 10km/h czy 20km/h czy jedzie szybciej cbr czy nie...
Niektórym może i tyle jadą co piszą (zależy od paliwa, dodarcia i użytkowania motorka, wagi kierowcy, ciśnienia atmosferycznego, pogody, opon i jeszcze wielu innych czynników!!!
=> tak jak piszecie najlepszym dowodem byłby film jak koleś jedzie z nawigacją... ale później i tak ktoś będzie krzyczał "fotomontaż"!!! Także mija się to z celem...

Ja jestem zadowolony z zakupu - ale i tak będę jeszcze maksymalnie 1 sezon jeździł... Ponieważ marzy mi się MT-03 i zamierzam spełnić to marzenie :)

PAMIĘTAJ!! nie wyzwaniem jest wsiąść na mocny, szybki motor i się rozwalić ale pomału zmieniać motocykle na coraz to większy z równoczesnym podwyższaniem swoich umiejętności w prowadzeniu.
Ważny jest odruch samozachowawczy - który uratował mnie z 3 razy jak miałem poślizg... (nie na cbr - ani razu mi jeszcze nie ślizgła...)


Pozdrawiam
Zadowolony użytkownik cbr125R
Avatar użytkownika
marcin_YZ
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/7/2007, 19:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez kszyysiek » 8/4/2008, 21:05

ja mam cbr z 2005 r z niemiec i na blokadach leci mi 120 km/h
kszyysiek
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7/4/2008, 22:29

Postprzez zephyr47 » 9/4/2008, 13:48

marcin_YZ napisał(a):(...) (XXI wiek - a nie jak wszystkie stare nsr)
(...)

NSR-ki były robione do 2003 więc też XXI wiek...
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez kravec » 9/4/2008, 20:21

zephyr47 napisał(a):
marcin_YZ napisał(a):(...) (XXI wiek - a nie jak wszystkie stare nsr)
(...)

NSR-ki były robione do 2003 więc też XXI wiek...


tylko ze konstrukcja z poczatku lat 90'tych panie madry wiec to XX'ty wiek..
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez marcin_YZ » 10/4/2008, 18:01

Konstrukcja jest przestarzała i dla tego zrezygnowali z produkcji nsr...
Teraz konstruktorzy poświęcili się 4T... ponieważ spełniają normy emisji spalin itp...

Chyba mi przyznacie że cbr125 to bardzo fajne moto :) Nawet Ci którzy mają silniki 2T...

Aha zapomniałem wcześniej to dodać... Nie porównuje się silników w 2T z 4T o takiej samej pojemności... Ponieważ 2T są silnikami wysokoobrotowymi...
Jeśli chcecie się posprzeczać to porównajcie 125 w 2T do jakiejś 250 w 4T...
Bynajmniej taki jest przelicznik w motocrossie... ponieważ w tedy mają podobnie koni mechanicznych i dopiero widać wielkie PLUSY 4T :) od mniejszego spalania, większej żywotności po lepszy moment obrotowy ;)

Pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
marcin_YZ
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/7/2007, 19:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez mastero33 » 10/4/2008, 18:43

ja wogole nie rozumiem tych motorkow,jeden kupi i mu na blokadach leci ponad 100,a ty kupisz i ledwie 80(niechodzi mi o kolegi CBR)aklw tak jest..takie to czasami popieprzone ze w bani sie nie miesci
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Fenek16 » 10/4/2008, 19:06

Też przyznam, że CBR to świetny motor, ale tylko na pierwszy jednoślad, dla kogos np z prawkiem A1.

Nie nadaje sie na drugi motor a tym bardziej dalszy, bo silnik szybko siÄ™ nudzi :?

Pozatym po co ruszać jeden i ten sam temat, który ciągle tu na forum żyje :?

PiS ma zwolenników i PO ma zwolenników, tak samo jest z silnikami 2T i 4T i tego się nie zmieni :roll: :roll: :roll:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez h4zell » 11/4/2008, 17:21

kszyysiek napisał(a):ja mam cbr z 2005 r z niemiec i na blokadach leci mi 120 km/h

a jak zdejmiesz to 200 pojdzie super masz ta cbr
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59

Postprzez marcin_YZ » 11/4/2008, 22:35

h4zell napisał(a):
kszyysiek napisał(a):ja mam cbr z 2005 r z niemiec i na blokadach leci mi 120 km/h

a jak zdejmiesz to 200 pojdzie super masz ta cbr


Nie no chłopak się chyba nie zna... Musiał kupić już odblokowaną i teraz bierze głos na forum... Podjedz do serwisu i poproś o odblokowanie - ona juz jest na 100% odblokowana...

Teraz jeśli chcesz żeby była mocniejsza i szybsza to tylko wchodzi w grę tuning silnika i sportowy wydech... nic więcej z nominalnego silnika nie wyciągniesz niż 120/130/140 (w zależności od różnych czynników).

Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
marcin_YZ
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/7/2007, 19:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez Mateusz1605 » 17/4/2008, 14:46

Witam wszystkich :) nie wierzcie w bajki ze cbr pojedzie 140 po prostej .. Ze sporej górki to jest mozliwe , 130 moze po prostej ale wiaterek w plecy potrzebny :P a tak normalnie to predkosc 120 jest prawie zawsze do osiagniecia , z tym ze troche pobujac ja trzeba . Nie jest to motocykl do wyszalenia sie , tylko bardziej zeby sobie "pojezdzic" dla relaksu , czy jak ktos napisal, do sklepu, kosciola, szkoly itp. Z powodzeniem CBR mozna polecic poczatkujacemu uzytkownikowi , ktory z motocyklami nie mial wczesniej zbyt duzo do czynienia , jest bezawaryjna, malo pali , bardzo latwo sie ja prowadzi :) pzdr
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez HWC » 26/6/2008, 08:12

Nie bede powiedzmy kometował coniektórych wypowiedzi bo śmiech na sali :lol: najlepiej sie znaja ci co nigdy nie mieli takiego moto i sa tak wysmienitymi ekspertami ze praca w inzynieri Hondy to dla nich robota jakich wiele i po suchych danych technicznych potrafią stwierdzić predkość maxymalną moto która zalezy od wielu czynników, ja miałem takich 4 no licząc kolegi to z 5 miałem do czynienia (sprzedaje tego typu motory i inne 125) Najleprze są te gadki że Honda najleprza Kawasaki do dupy Yamaha najleprza Jak by uogulniając kazdy motor do jednej teorii. Zenujące...

Przyznam sam nie mogłem w to uwierzyć ze motor sie wespnie wiecej jak 120 Powiem z własnego doswiadczenia tak:

CBR blokowana do 9 koni osiąga predkość przy mnie około 80-90

Blokowana do 13 koni(to co wiekszość ma) na 3 biegu dochodzi w czerwone pole itd. lecz na 4 biegu motor stoi i ledwo ledwo ciagnie, nie chce jechać prawie Wtedy osiąga 120 bez problemu wiatrów czy wstania lewą nogą... Niektórzy jakimiś dietami, odchudzaniem masy, zamawianiem wiatru w plecy u pana boga i wniknieciem ciała w ryski lakieru zbiornika potrafią te 130 osiągnąć.

Zupełnie odblokowana ma 15 koni Nawet to czuć bo motorynki nie muli tak jak przy tych 13 koniach, na 4 biegu ciągnie na 5 ciagnie 6 wiadomo. Taki motor bez problemu osiągnął mi 140-145 km na godzine bez wzgledu na klimat (aczkolwiek około 21 motor wydaje sie lepiej krecić na obroty) bez żadnego wykładania sie na baku i innych tego typu terapi. Tylko trzeba się conieco znać na blokadach w motorach wiercenie tłumika czy inne tego typu balsamy nie dazdzą zadnego wzrostu mocy o ile spadku masy :lol: Obok jechał tez kolega na elektronicznym cyferblacie R6 i pokazywało 140 mówi także nie mam najmniejszych watpliwosci wysunac takie smiałe tezy

Ot cała prawda o tym moto i podzielone zdania uzytkowników Warto też sie spytać tych PRO co w Poznaniu jeżdza na CBR 125(a własciwie ucza sie smigania po torze) dla nich tam kazdy koń i gram sie liczy z tego co słyszałem, prawdopodobnie powiedzą to samo co ja.

Powiem jeszcze nawet ze ten gówniany Lizard CBR 125 :lol: 4T którymi tylko w piecu palić takze potrafi też osiągnąć 140 km/h i to swiezutki z rynku czy gdzie tam sie takie statki kupuje heh.

Aczkolwiek nie uwazam Hondy CBR za jakies cudo techniki hehe bo to porażka... Motor po załozeniu opony profilu seryjnej 500 np GS te 130/80/17 nie da rady nawet zakręcić czy zrywa zrobić strzelając ze sprzęgła... Przyspieszenie odczuwalnie spada przynajmniej u mnie tak było. Przypominam ze to czterosów i jest znacznie leprzy od 2T tej samej mocy! Fiaty Uno, Jelcze i Malary wymiekają hahaha! :lol:

PS: Nie wie ktos poco w tym moto chłodzenie gaźnika ? Bo rozwalił mnie ten patent A moze to tylko obieg puszczony taki?
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez Landryss25 » 26/6/2008, 09:06

To nie jest chłodzenie gaźnika tylko jego ogrzewanie. Ciecz przy temperaturze pracy silnika ma sporą temperaturę i jest ona puszczona żeby gaźnik się nagrzał i gdy przechodzi przez niego mieszanka też się nagrzewa dzięki czemu lepiej sie spala.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Mateusz1605 » 27/6/2008, 07:40

HWC to moze opisz co trzeba zrobic zeby uzyskac te 15 km ?? :)
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez CeBeRek » 27/6/2008, 19:34

Mateusz1605 napisał(a):HWC to moze opisz co trzeba zrobic zeby uzyskac te 15 km ?? :)


Tajemnica rodzinna pewnie.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Mateusz1605 » 27/6/2008, 21:11

No pewnie przekazuja ja z pokolenia na pokolenie , od dziada pradziada :lol:
a tak serio to cbr 125 wyjezdzajac z polskiego salonu raczej blokad nie ma , procz odcinki zaplonu
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez HWC » 1/7/2008, 12:26

Zalezy co nazywamy blokadą bo można powiedzieć i tak i nie.

Co do odcinki zapłonu to sie udałeś.. :) Bo chyba nie wiesz co to odcięcie zapłonu. W Zadnej CBR niema tego :lol: Waliłem obroty na max w czerwonym polu i jakoś mi nic nie odcieło zapłonu :)

Tajmnica rodzinna nie rodzinna daj 400 zł i wyslij mi co trzeba to ci zrobie co trzeba i bedziemy obaj zadowoleni :)
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez ostry07 » 5/7/2008, 20:43

Witam ... :)
mój kolega kupił sobie cbr i jechała 65km/h .
Gdy chciał przeczyścic gaźnik okazało się że jest blokada w gaźniku a raczej z gaźnika .
blokADA jest w postaci plastikowego pierścienia zwężającego kanał dolotowy z gaźnika do cylindra . przykładowo średnica kanału to 30mm a po zamontowaniu tego plastiku jest przepust 15 ..
moto dostaje mniej paliwa i wolniej jedzie :)
po zdemontowaniu motor ten jedzie teraz 130 :)
ja od około tygodnia jestem szczęściwym posiadaczem cbr 125 2008 na wtrysku :)
jest zablokowana do 100 km/h
jak narazie aktualnie jestem na wakacjach ale jak wróce to napewno podlubie przy ściągnieciu blokad
zapewne wielu z was widziało na allegro tą że cbr'ke ..
byla ona czarna i strzelona z prawej strony (tylko plastiki popękane )lecz technicznie wszystko sprawne :)
dałem za nią małe pieniążki także się opłacało
pozdrawiam :)
ostry07
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/5/2008, 21:39
Lokalizacja: Wiązów

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê