Zobacz wÄ…tek - Triumph
NAS Analytics TAG

Triumph

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Triumph

Postprzez Junior59 » 22/6/2008, 12:58

co sÄ…dzicie o motorach marki Triumph chodzi mi o warunki jezdne i awaryjnosc bo sÄ… one stosunkowo tanie moze przez to iz jeszcze to nie jest az tak znana marka w Polsce?
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem


Postprzez greddy » 22/6/2008, 13:08

jak wszedzie maja bardziej udane modele i mniej.marka w polsce malo popularna.wlasciwosci jezde i awaryjnosc rowniez zaleza od modelu.nie slyszalem zlego slowa na jakiegokolwiek triumpha.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach


Postprzez CeBeRek » 22/6/2008, 16:21

Więc jakbyś pytał o konkretne modele wtedy byś uzyskał konkretne odpowiedzi bo na pewno ktoś na forum takimi jeździ.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez greddy » 22/6/2008, 20:06

ja rocketa widzialem jakis tydzien temu.ani nie jest tak poteznie glosny jak hd, ani nie jest tak stylowy jak road king, ani nie ma tak sportowej sylwetki jak m 1800, ale mimo tego budzi podziw.potezne kolektory jak i cylindry pokazuja potezna moc.dla mnie najwieksza wada rocketa to silnik, co tam robi rzedowka? ta moc w widlastym silniku, dawalaby lepszy motocykl niz w rzedowce.przynajmniej jego dzwiek bylby znacznie przyjemniejszy dla wymagajacego ucha.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez spazz » 23/6/2008, 06:19

tylko jakbys z V wykrzesac taka moc? chyba przez turbosprezare albo 4 litry pojemnosci. roket to wynaturzenie ale na przyspieszenie litrowego giksera wydyma
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez greddy » 23/6/2008, 08:32

jak? 1,8 litra w intruderze 125 km przy 6200, 160 nm przy 3200.rocket 2,3 litra 142 km przy 5700, 200 nm przy 2500.patrzac na te dane sadze, ze jesli by sie postarali, to v-ka dalaby rade.ten nowy v-max ma miec 2,4 litra i cos okolo 200 km, tyle ze v4.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez <borut> » 23/6/2008, 10:29

OMG nigdy nie interesowałem sie tym rodzejem motocykli ale tak czytam te dane i... szczena opada...
Takie choppery mają lepsze kopytko od ściga... jestem pełen podziwu.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Bartman » 23/6/2008, 11:44

Przecież Triumph to marka o długoletniej tradycji, osobiście podziwiam większośc modeli z tej wytwórni. Ostatnio duze wrażnie zrobił na mnei Speedmaster jak się przysiadłem do niego w salonie. Swietna pozycja i fajny wygląd. Na pewno to coś fajniejszego niż wszedobylska japonia.
To jak motocykl z rodowodem :)

jedynie rocket i speed triple do mnie nie przemawiajÄ… : jakies takei wynaturzenia....
Co do klasycznych modeli to prezentują świetnie.(jak dla mnei)

O awaryjności to chyab nei ma co rozmawiać, bo najprawdopodobniej nie odróżnia się ona od tych z Japoni.
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez pablomotors » 23/6/2008, 11:57

<borut> napisał(a):OMG nigdy nie interesowałem sie tym rodzejem motocykli ale tak czytam te dane i... szczena opada...
Takie choppery mają lepsze kopytko od ściga... jestem pełen podziwu.


Tak, tylko ciekawe jakie kopyto miałyby ścigi z 2l silnikiem.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez ozgud » 23/6/2008, 14:45

Witam jest to mój pierwszy post (proszę o wyrozumiałość w razie rażących błędów)
Mam pytanie, jestem na etapie zakupu Triumpha, bardzo spodobał mi sie Speed (Street)Triple oraz Speed Four. Pytanie moje tyczy sie silnika Speed Tripla chodzi mi o te trzy cylindry jak wygląda awaryjność, naprawy oraz koszta związane z eksploatacja tego cacka:) Następne pytanie to co lepsze Speed Four czy Triple (chodzi mi o jazdę po mieście oraz łatwość prowadzenia sie dla średnio zaawansowanego kierowcy)

Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich

P.s mam nadzieje ze moje pytanie zamieściłem w odpowiedniej kategorii.
ozgud
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/6/2008, 14:08
Lokalizacja: Katowice

Postprzez CeBeRek » 23/6/2008, 14:48

pablomotors napisał(a):
<borut> napisał(a):OMG nigdy nie interesowałem sie tym rodzejem motocykli ale tak czytam te dane i... szczena opada...
Takie choppery mają lepsze kopytko od ściga... jestem pełen podziwu.


Tak, tylko ciekawe jakie kopyto miałyby ścigi z 2l silnikiem.


No ale nie trzeba zapominać, że w ścigach chodzi o to żeby znaleźć kompromis między mocą a zwrotnosćią, łatwościa manerwrowania, więc raczej 2l silnik nie jest potrzebny :)
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 23/6/2008, 17:02

Dobra to ja przytocze anegdotke :

Cytuje : 50ccm

916114 (18:23)
to przejsaciowy motorek
916114 (18:23)
puziniej jakas 600cc


:twisted:
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Adam M. » 23/6/2008, 17:15

Speed Triple jest swietny pod wzgledem prowadzenia, przyspieszen, ale nie komfortu jazdy i raczej nie nadaje sie w trase czy do jazdy w 2 osoby z bagazem.
Jego 3 cyl silnik jest lepiej wyrownowazony niz jakakolwiek 4 cylindrowka i oprocz braku wibracji ma ciekawy dzwiek. Koszty utrzymania tez mniejsze od czworki, bo jeden cyl odpada.
Zalezy do czego chcesz go uzywac, jezeli chodzi o klopoty to predzej beda ze skrzynia niz z silnikiem.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez ozgud » 23/6/2008, 18:10

Jazda w dwójkę odpada głownie miasto no i jako transport na uczelnie czyli jakieś 20km A4 w stronę Zabrza! jakieś konkretne wady skrzyni??Jeszcze pytanko w sprawie dostępności części no i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używki.

Dzięki za pomoc
ozgud
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/6/2008, 14:08
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Junior59 » 23/6/2008, 18:24

no prosze kogo ja wiedzę Marynarzyk ty lepjej uważaj zeby cie nie zapomnieli zabrac na statek bo nie bedzie miał kto myć podług haha
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez Junior59 » 23/6/2008, 18:43

Piankowy Marynarzyk napisał(a):Dobra to ja przytocze anegdotke :

Cytuje : 50ccm

916114 (18:23)
to przejsaciowy motorek
916114 (18:23)
puziniej jakas 600cc


:twisted:

a tu co jest o triumph-ie? :?: :)
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez Adam M. » 24/6/2008, 00:39

ozgud napisał(a): jakieś konkretne wady skrzyni??Jeszcze pytanko w sprawie dostępności części no i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używki.

Dzięki za pomoc


Skrzynia nie ma wad, tylko ze silnik jest jeszcze bardziej pancerny :)
W uzywce uwage trzeba zwrocic na wszystko, nie moze klekotac, dymic, ma sie dobrze prowadzic i porzadnie ladowac aku.
Czesci jest od groma w...........UK, ale to przeciez bardzo niedaleko i koszt przesylki nie zabija.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez SQ » 24/6/2008, 10:21

skoro już przy tym jesteśmy. ma ktos doświadczenia z Sprint ST? interesują mnie ostatnie roczniki.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez ozgud » 26/6/2008, 02:09

Podziękował za rade Adamie:)
Jutro jadę na testowa przejażdżkę zobaczyć co i jak:)

Pozdrawiam
ozgud
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/6/2008, 14:08
Lokalizacja: Katowice

Postprzez ewzen » 26/6/2008, 13:19

Co do motocykli Triumpha to są modele gorsze i lepsze, do tych drugich z pewnością należy zaliczyć Daytone, 675 który w teście porównawczym sportowych 600 setek tylko o włos przegrał z CBR RR.
Yamaha FZS 600 Fazer
Avatar użytkownika
ewzen
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:36
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê