Blokowanie
			Posty: 54
			 • Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
nie blokuj jezdzij... bo za chwile bedziesz chcial odblokowac.... mowie CI... nie warto... poprostu na poczatku sezonu lzej maneke przekrecaj....
				Yamaha YZF600r Thundercat | http://bikepics.com/members/kulus/
			- 
				 
 bccult
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 7/9/2005, 17:45
- Lokalizacja: Opole lubelskie
lepiej blokuj drogi z Leperem niż ten moto!!!!
nie dociera do Ciebie że to ci nie ułatwi jazdy?????
i niepotrzebne koszty to są???
jak masz troche kaski do wywalenia do daj mi to sie przesiądę na gsxr1000:))))) i napewno nie bede jej blokował bo tak to bym sobie kupił motorynke
				nie dociera do Ciebie że to ci nie ułatwi jazdy?????
i niepotrzebne koszty to są???
jak masz troche kaski do wywalenia do daj mi to sie przesiądę na gsxr1000:))))) i napewno nie bede jej blokował bo tak to bym sobie kupił motorynke
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
			SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
- 
				 
 lipek_amg
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
gówno prawda!!!!
 
blokują dlatego że jest olbrzymia różnica w opłatach!!!!!!!!!
i nie każdy dupek może jeżdzić moto o mocy 180KM 2 dni po zdobieniu prawka!!!!
właśnie dlatego blokują
a nie po to żeby się uczyć
				
					blokują dlatego że jest olbrzymia różnica w opłatach!!!!!!!!!
i nie każdy dupek może jeżdzić moto o mocy 180KM 2 dni po zdobieniu prawka!!!!
właśnie dlatego blokują
a nie po to żeby się uczyć
Ostatnio edytowano 13/12/2005, 18:24 przez lipek_amg, łącznie edytowano 2 razy
						
					
				Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
			SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
- 
				 
 lipek_amg
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
Podsumowując wszystko, wdług mnie warto przyblokowac, bo np. takiego Fazera gaźnikowego przyblokowac to niezbyt wielki koszt, a zmniejszenie mocy bedzie pomocne do przyzwyczajenia sie do motorów, a przede wszystkim bezpieczniejsze, a mi tylko własnie chodzi o większe bezpieczenstwo ; ]
				
			- MATI.smg
- Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19
MATI.smg napisał(a):Podsumowując wszystko, wdług mnie warto przyblokowac, bo np. takiego Fazera gaźnikowego przyblokowac to niezbyt wielki koszt, a zmniejszenie mocy bedzie pomocne do przyzwyczajenia sie do motorów, a przede wszystkim bezpieczniejsze, a mi tylko własnie chodzi o większe bezpieczenstwo ; ]
hmmm... zastnawiam sie..... a jesli bedziesz cos wyprzedzal... to warto miec zapas mocy.... a czy blokowac...... naucz sie manetka manewrowac i nie bedzie trzeba wtedy blokowac... to jest moje zdanie..... fakt ze nigdy nie jezdzilem niczym zdlawionym....ale wydaje mi sie ze mam wiecej rozumu niz w ch**u tluszczu i dlatego nadal jezdze .. bez dlawienia... zastanow sie powaznie...
Yamaha YZF600r Thundercat | http://bikepics.com/members/kulus/
			- 
				 
 bccult
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 7/9/2005, 17:45
- Lokalizacja: Opole lubelskie
evil napisał(a):Pająk napisał(a):A wyobraża sobie ktoś electre glide z 34 konnym silnikiem ?
czy to wogóle by jeździło ?
jeździłoby... i to całkiem, całkiem
może dychawicznie, ale nawet przyśpieszałoby...
w sumie silniki Evolution dysponowały zdumiewającą mocą ok. 52 - 55KM i dawały sobie radę
A moment obrotowy? Ile?
No hope. no cure. No problem.
			- 
				 
 Terror
- Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
Jesli tylko poprawi Ci to samopoczucie w trakcie jazdy to zblokuj,wazne zeby dac to do zrobienia komus znajacemu sie na rzeczy.Co do konsekwencji to jesli pojezdzis z 1-2 sezony bez palowania manetki gazu,to nic nie powinno sie stac(mowie o gaznikach,w wypadku wtrysku+elektroniki masz 99.9% pewnosci ze nic sie nie stanie).Jasne ze najlepszym rozwiazaniem byloby zostawic go odblokowanego i przyzwyczaic sie ale decyzja nalezy finalnie do Ciebie,i nie sluchaj ludzi ktorzy twierdza ze to absolutnie nie ma sensu.
Apropo,w wypadku GS500 blokada ograniczala sie do zalozenia innych dysz i lekko zmodyfikowanej kopulki przepustnicy.Moc spadala z 50 do 34 km i jakos nic sie nie wylewalo z silnika
				
			Apropo,w wypadku GS500 blokada ograniczala sie do zalozenia innych dysz i lekko zmodyfikowanej kopulki przepustnicy.Moc spadala z 50 do 34 km i jakos nic sie nie wylewalo z silnika

- 
				 
 Shinden
- Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
no ale zamiast gs kup gpz 500s hehehe a teraz tak serio rozbierz manetke i zblokuj sobie gaz a jesli fazer jest na gaznikach (niestety nie wiem czy fazer jest na gaznikach czy na ftrysku ale wstyd  :D) no to jezeli jest na gazniku to zmniejsz dawke paliwa i powietrza pozdrawiam
:D) no to jezeli jest na gazniku to zmniejsz dawke paliwa i powietrza pozdrawiam
				 :D) no to jezeli jest na gazniku to zmniejsz dawke paliwa i powietrza pozdrawiam
:D) no to jezeli jest na gazniku to zmniejsz dawke paliwa i powietrza pozdrawiamone man one bike one street one love
			- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
a tak wlasciwie po co chcesz blokowac ja nie rozumiem słuchaj ja mam 16 lat i jezdze cbr600 nie zblokowana tylko dlatego ze moi rodzice ufaja mi ze ja mam jeszcze troche oleju w glowie i ze wiem kiedy mozna a kiedy nie przeciez twoje moto poleci tylko tyle ile mu odkrecisz to od ciebie zaley czy jestes zrównowazony czy nie a po drógie jak zdazy sie sytuacja ze bedziesz musial uzyc mocy a czesto sie takie zdazaja to co?? lepiej miec zblokowanego i poczekac az jakis duren w bmw zepchnie cie z drogi ?? zawsze mysl i przewiduj co sie moze stac jezdzij z wyobraznia a nic ci sie nie stanie a jezeli chcesz moto dac do jezdzenia synowi który ma tyle lat co ja to mozesz byc spokojny chłopak napewno cie nie zawiedzie a wiesz dlaczego?? tylko dlatego ze bedzie wiedzial ze to ty mu zaufales i nie bedzie chcial cie oszukac ja tak to przynajmniej roumiem pozdrawiam i przemysl to
				one man one bike one street one love
			- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
ja nie chcem kupować synowi, bo go narazie nie mam, chcem dla siebie a mam 17 lat ; ] i niedługo osiemnastka i prawko ; ] .... do tej pory niestety tylko yamaha tzr i dlatego sie obawiam ; ] a jeżdziłem ju8z jakos pasazer i wiem co to znaczy ; ]
				
			- MATI.smg
- Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19
nie masz sie czego obawiac poprostu jezdzij rozsadnie i wszystko bedzie git ja przynajmniej bym nie blokowal jezeli jezdziles tzr to wiesz co to sprzeglo biegi itd:D:D:D a to ci wystarczy no i jeszcze troche oleju w glowie
				one man one bike one street one love
			- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
ja jestem w takiej sytuacji jak ty 25 grudnia skonczylem 18 lat i kupilem sobie kawasaki gpx 750 ;] to jets około 100KM i nawet mi do glowy nie przyszlo zeby go blokowac kiedy jezdzilem nim 1 raz to 180 tylko dotknol ;] troche moze nierozwazne ale jaka przyjemnosc;] i n atwoim miejscu nie blokowal bym szkoda moto powiem jescze ze przed tym 100KM motorkiem mialem tylko motorynke komara minska 125 i jawe 350 ale mysle ze bedzie dobrze ;]
				Kawasaki GPX 750R 
			
- 
				 
 Logum
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 14/9/2005, 17:37
- Lokalizacja: Ciechanowiec
			Posty: 54
			 • Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości

