Zobacz wątek - Jaka 600 wybrac za 10 tys zł ??
NAS Analytics TAG

Jaka 600 wybrac za 10 tys zł ??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Jaka 600 wybrac za 10 tys zł ??

Postprzez komandos1507 » 17/5/2008, 09:27

Mam dylemat który motor wybrac za 10 tys. Mam do wyboru CBR 600 F3 , Kawasaki ZX6R ('96-'99) , Suzuki GSXR 600 SRAD i Yamahe Thundercat. Prosze o wypowiedz osoby ktore posiadaja lub posiadaly te modele. Chodzi mi głównie o awaryjnosc i na co zwrocic uwage przy kupnie.
komandos1507
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17/5/2008, 09:12


Postprzez CeBeRek » 17/5/2008, 09:41

NA co zwrocic uwage masz przy kupnie, nie napisales czy na czyms jezdziles wczesniej, i gdzie chcesz tym jezdzic, ja osobiscie nie zaleznie od tych rzeczy ktore napisalem wczesniej bral bym f3
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez Leitho » 17/5/2008, 09:53

na sradzie nie jedzilem, jednak pozostale modele sa w "wyposarzeniu" kumpli. powiem tak, jakbym mial wybierac to wzialbym tcat'a -siwetny silnik, heble, wygoda i wyglad
kawa - tez super sprzet, jednak calkowicie sie na niej lezy, mnie to meczy
f3 - pozycja troche gorsza niz w fortepianie, stylistycznie porazka moim zdaniem
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez Ryjek » 17/5/2008, 10:03

Jeżeli nie kręcie cię częsta regulacja moto(zawory itp) to Kawke se daruj, ale z drugiej strony na prostej dość fajnie to śmiga. SRAD nie jest też pionierem bezawaryjności. CBR i YZF dużo dłuższy mają czas pomiędzy serwisowaniami wg. producenta. A w praktyce wygląda to tak: Honad jest GUMOWA! jeździ jak by była z gumy ale też jest najmniej awaryjną marką też jak by była z gumy. Troche inne oddanie mocy ma YZF najlepiej się tym przeleć. Ja osobiście pomiędzy F3 i Tunderem chyba brał bym Hondzinke.
Ale jeszcze jest aspekt estetyczny. Moim zdaniem YZF i ZXR mają bardzo podobny i słaby design. Koza (F3) piękna nie jest, chyba te poprzednie już lepsze. Mi najbardziej się podoba SRAD z tych wymienionych modeli. Ale to kwestia gustu. Jak będziesz jeździł z kimś z tyłu to jednak dzielone siedzonka są gorsze i to w zależności od planowanego dystansu pasażer może to wytrzymać lub nie.
Pozdrawiam daj znać na czym stanęło, co Cię skłoniło do tego modelu i jak lata.
Powodzonka
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez icid » 17/5/2008, 12:53

W ZX6R napewno nie uświadczysz komfortu, z wymienionych kawa jest najbardziej szarpiącym sprzętem, nic nie chodzi miękko. Mi akurat to odpowiada ale nie każdy to lubi. Srad za to ma słabiutki dół i trzeba go kręcić mocniej niż pozostałe za to z góry jedzie dużo lepiej niż np cbr. Kotem nie jechałem ale z wyglądu jest dość ładny.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez bolokolo » 17/5/2008, 13:11

wszystkie z wymienionych sa godne uwagi.poczekaj na okazje jakiegokolwiek z tych i kup.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez greddy » 17/5/2008, 13:16

ja bym wzial kawe.sprzet ostry jak brzytwa.najmniej awaryjna powinna byc honda, ale do konca nie jestem pewien :D
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez icid » 17/5/2008, 13:52

Ja też nie jestem pewien śmigam już 2 sezony moją kawą i bez awarji a 2 cbr f2 u znajomych sie w tym czasie rozsypały i młodsze były :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kedar-88 » 17/5/2008, 13:54

fajnie ale nie zapomnijmy że kawa z tych lat miała defekt ramy
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez melvin » 17/5/2008, 14:36

ja zależnie od tego do czego używał bym tego motocykla, wybierał bym między SRADem a kotkiem.
ew. może jeszcze f3...

a od kawy to się odganiaj kijem, tam to ramy pękają, panewki się zacierają, to nie jedzie i tam podobno potrafi silnik przez wydech wylecieć... (oczywiście robie sobie jaja :wink: )
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez CalibraHunter » 17/5/2008, 15:28

Ja tam jestem i bede wierna stajni Suzuki. Gixer wcale nie jest awaryjny - o swoje moto trzeba dbac. Regularne serwisowanie, regulacja zaworow, podstawowe czynnosci przy gaznikach u dobrego mechanika i jest git. Zmiana napedu jesli juz widac nadmierne zuzycie. Kazdy jeden motocykl wymaga tego samego - pielegnacji na najwyzszym poziomie- jedne czesciej, inne rzadziej, zalezy w wiekszoscil od marki, rocznika i stylu jazdy. Jestem za SRADem.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez icid » 17/5/2008, 16:32

Suzuki to stuki i puki :P :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez gelo007 » 17/5/2008, 16:45

A na Kawasaki srają ptaki.

A CHONDA TO CHONDA :lol:.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez CalibraHunter » 17/5/2008, 16:47

Na Hondzie jak na wielbladzie.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez gelo007 » 17/5/2008, 16:50

Na Derbi się łańcuch szczerbi.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez cezare » 17/5/2008, 17:05

gelo007 napisał(a):
A CHONDA TO CHONDA :lol:.


rulez...
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez <borut> » 17/5/2008, 18:34

Honda przereklamowana z tą wasza super bezawaryjnością. Jak już Hondę to za tą kasę bierz Honda VTR 1000F To jedyne co mi się z Hond podoba. Reszta z tych CBR 600F to takie ani sport ani turystyk. A z tych co podałes to bym wybrał Kawasaki ZX6R to motocykl z duszą
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez icid » 17/5/2008, 19:43

Ta z tą Hondą to dla mnie też troche przereklamowana sprawa, może kiedyś były różnice ale teraz wszyscy robią to samo. Zresztą nie wiem mi kawasaki sie nie psuje a jak gdzieś jedziemy ze znajomymi to im defekty sie czasem w hondach zdarzają ostatnio np poszedł w cbr regulator napięcia i wycieczka sie skończyła.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez P-iotras » 17/5/2008, 19:55

Kawasaki jebnij w krzaki
P-iotras
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05

Postprzez Kiju » 17/5/2008, 20:01

Ja polecam F3 sam kupiłem na pierwsze duze moto i jestem bardzo zadowolony. Sporo wybacza i jest bardzo elastyczna:) Naprawde Polecam. Za moja zapłaciłem tez 10 tys i stan jest idealny oczywiscie jak na rok 98 (małe ryski itp) :)
Czerwone wino jest dobre dla zdrowia, a zdrowie jest potrzebne, żeby pić wódkę.

Nieoficjalna mapa forumowiczów scigacz.pl -> MAPA
Avatar użytkownika
Kiju
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 21/9/2007, 18:17
Lokalizacja: Poznań/Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr