Zobacz wątek - Od czego zacząć starania o start w MMP ?
NAS Analytics TAG

Od czego zacząć starania o start w MMP ?

Dla fanów i zawodników sportów motocyklowych
_________

Od czego zacząć starania o start w MMP ?

Postprzez Tamburini_2006 » 30/9/2007, 07:17

witam serdecznie, chciałbym uzyskać od was jakieś wskazówki jakie zezwolenia trzeba posiadać żeby móc się ubiegać o start w MMP ?

wiem że trzeba mieć dużo kasy albo bogatych sponsorów ale oprócz tego nie wiem nic.

pomóżcie :) i jeszcze jak można starać się na przykład o starty w barwach klubowych jakiegoś producenta ?
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin


Postprzez Gresus » 30/9/2007, 07:40

w 2 wyscigach mozesz wystartowac bez licencji chodzi tu oczywiscie o pretendenta potem w wyscigowy weekend zglaszasz sie na egzamin nie wiem jak to wyglada bo dopiero w przyszlym sezonie zamierzam startowac ale ponoc latwo zdac i czekasz na wydanie licencji
w pretendencie jesli uzyszkasz czas ponizej jakiegos tam okreslonego nie pamietam dokladnie ale np 1:45 to masz zakaz startów i musisz przenies sie klase wyzej czyli ROOKIE
jesli chodzi o kluby i sponsorow to mozna ich uzyskac tylko jesli cos prezentujesz bo przeciez nikt nie bedzie sponsorowal zawodnika z ostatnich miejsc
ja w przyslym sezonie zaczynam przygode z wyscigami ale w planach jest jeszcze sporo treningow wolnych i grandysow zeby podniesc umiejetnosci
jesli chcesz wiedziec wiecej to www.aw.poznan.pl
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03


Re: Od czego zacząć starania o start w MMP ?

Postprzez Mick MotoGP » 30/9/2007, 08:20

Tamburini_2006 napisał(a):pomóżcie :) i jeszcze jak można starać się na przykład o starty w barwach klubowych jakiegoś producenta ?


Badania lekarskie (można zrobić na torze), motocykl (zdjęcie kierunki, blachy, lusterka i przynajmniej zaklejone światła), kombinezon i portfel... no i śmigasz!

Nawiązując do cytowanego powyżej pytania... Nie, nie można się o to starać na etapie debiutu na torze.
Mick MotoGP
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 31/7/2007, 15:39
Lokalizacja: Z paddocku

Postprzez Tamburini_2006 » 30/9/2007, 09:23

dzieki za odpowiedzi. to Gresus może kiedyś spotkamy się na torze :) w Poznaniu :) pozdro
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez Gresus » 30/9/2007, 10:54

Tamburini_2006 napisał(a):dzieki za odpowiedzi. to Gresus może kiedyś spotkamy się na torze :) w Poznaniu :) pozdro


spoko jak tylko zaczna sie znowu treningi wolne ja juz powoli przygotowuje sprzeta i fundusze ciulam
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez shy7 » 30/9/2007, 13:59

Witam z tego co widze jest coraz wiecej osob zainteresowanych startami w MMP im nas wiecej tym lepiej ;)

z tego co slyszalem nie trzeba w ogole licencji robic i mozna pierwsze dwa wyscigi jechac nawet w rookie.. - nie wiem ile w tym jest prawdy, osobiscie wydaje mi sie to malo wiarygodne..

ale ciekaw jestem jaka jest roznica poziomu miedzy np Rookie 600 a FIAT YAMAHA CUP..
shy7
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/8/2007, 12:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Gresus » 30/9/2007, 18:27

w Rookie chyba wiecej przerobek dozwolonych niz w Fiacie ciezko powiedziec jaka roznica ale wydaje mi sie ze i czołówa Fita i Rookie maja ten sam poziom
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Re: Od czego zacząć starania o start w MMP ?

Postprzez Gresus » 30/9/2007, 18:29

Mick MotoGP napisał(a):
Tamburini_2006 napisał(a):pomóżcie :) i jeszcze jak można starać się na przykład o starty w barwach klubowych jakiegoś producenta ?


Badania lekarskie (można zrobić na torze), motocykl (zdjęcie kierunki, blachy, lusterka i przynajmniej zaklejone światła), kombinezon i portfel... no i śmigasz!

Nawiązując do cytowanego powyżej pytania... Nie, nie można się o to starać na etapie debiutu na torze.


Mick a jak jest z zabezpieczeniem wlewów i sruby zlewowej od oleju czepiaja sie tego bo w regulaminie pisze ze trzeba zabezpieczyc
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez shy7 » 30/9/2007, 18:32

Co do przerobek to z tego co mi wiadomo w pretendencie nie ma ograniczen juz sam fakt iz startuja 600 i litry razem staje sie malym problemem, roznica jest masakryczna na torze kazdy kawalek prostej i odchodza i na wyjsciach z zakretow...
shy7
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/8/2007, 12:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Gresus » 30/9/2007, 19:32

ale mi chodzilo o porownanie markowego fiat yamaha z rookie bo w fiacie malutko przerobek a w rokie sporo
racja litry odchodza ale jak sie ma dobre umiejetnosci to i 600 mozna pozamiatac :D
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez shy7 » 30/9/2007, 19:53

no tak w cup'pie yamahy placisz i dostajesz gotowy motocykl z jakims poziomem przerobek i to na tyle, wszyscy scigaja sie na takich samych motocyklach, co jest uwazam bardzo dobrym rozwiazaniem - licza sie tylko umiejetnosci a nie kasa wydana na tuning, nie liczac jedynej roznicy jaka jest pojemnosc (R1 i R6).

Na treningach otwartych w poznaniu mialem okazje kilka razy pojezdzic za R6-stkami z fiata i jakos specjalnie mi nie uciekaly (jezdze seryjna R6 - tylko sportowe owiewki) no i troche sie zdziwilem na poczatku ale w sumie trenig o niczym nie swiadczy, pewnie na wysciugu szybsze tempo maja ;)
shy7
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/8/2007, 12:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez shy7 » 30/9/2007, 21:14

najgorsze jest to ze skonczyly sie juz treningi w poznaniu :( lipaa..
shy7
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/8/2007, 12:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Gresus » 2/10/2007, 10:15

jesli zainteresowanie wyscigami bedzie takie duze w przyszlym sezonie to moze w pretendencie puszcza dwie klasy hehe
Gresus
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/6/2007, 18:03

Postprzez _michal_ » 28/4/2008, 17:41

są jeszcze jakieś inne tory na których można trenować??
_michal_
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/4/2008, 18:34
Lokalizacja: Glasgow,K-K

Postprzez Lovtza » 28/4/2008, 21:09

Są, ale nie w Polsce. Masz do wyboru: Czechy, Węgry, Niemcy... Tylko nie wiem czy leżą one w kręgu Twojego zainteresowania.
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46

Postprzez _michal_ » 28/4/2008, 21:55

do Czech mam jakieś 60km , a jeśli Czechy to Brno?
_michal_
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/4/2008, 18:34
Lokalizacja: Glasgow,K-K

Postprzez Lovtza » 29/4/2008, 08:37

_michal_ napisał(a):do Czech mam jakieś 60km , a jeśli Czechy to Brno?


Jeżeli Czechy to raczej Most. Z tego, co słyszałam na Brnie nie było jeszcze rozpisanych treningów. Co do Mostu informacje na temat treningów w maju znajdziesz u nas na forum w poniższym temacie:
about18469.html

Nigdy nie byłam w Moście, więc ciężko mi tutaj cokolwiek doradzić. Z tego, co słyszałam to trudny i bardzo techniczny obiekt.
<i><b>"A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć..."</b></i>

<b><i><a href="http://zmija.riderblog.pl/">Blog Żmii</i></b></a>
Avatar użytkownika
Lovtza
Moderator
 
Posty: 879
Dołączył(a): 4/8/2006, 09:46



Powrót do MotoGP, WSB, MMP



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê