[Aktualności] FIM a Motocross - projekt zmian na...
Posty: 3
• Strona 1 z 1
[Aktualności] FIM a Motocross - projekt zmian na...
Dyskusja na temat: FIM a Motocross - projekt zmian na rok 2010
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
FIM a Motocross - projekt zmian na rok 2010
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
FIM a Motocross - projekt zmian na rok 2010
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Hmm mie sie wydaje że dobrze jest jak jest i zmiany bedą ciężkie do wprowadzenia w życie. ale mamy jeszcze 2 lata.
Jeżeli 250 2T bedzie konkurował z 250 4T to dwusuwy znowu będą bardzo popularne.
Obecnie jeżdże na 125 2T i myslałem o zmianie ale z tego co czytam to lepiej sie trzymać dwutakta
PS. A co sie stanie z 450 4T ??????????<br><hr>Endrius
Jeżeli 250 2T bedzie konkurował z 250 4T to dwusuwy znowu będą bardzo popularne.
Obecnie jeżdże na 125 2T i myslałem o zmianie ale z tego co czytam to lepiej sie trzymać dwutakta

PS. A co sie stanie z 450 4T ??????????<br><hr>Endrius
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moc na wykresach to nie wszystko nie jeden zawodnik pojedzie szybciej na 250 4Tmimo ze bedzie to teoretycznie słabszy motocykl. zreszta jest o tym napisane w tym artykule:
"Sprzęty 4T przodują w kategorii oddawania mocy/momentu, zdecydowanie łatwiej jest utrzymać stałą, wysoką prędkość, za to maszyna dwusuwowa lepiej radzi sobie w zakrętach. 2T do efektywnego przekazania mocy/momentu wymagają wysokiej przyczepności podłoża itd..."
sam jestem dobrym przykładem jezdziłem na CRF 250 a teraz na CRF 250. na tym samym torze krece jepsze czsy na CRF mimo ze ma 20KM mniej. jedzie sie dużo łatwiej i płunniej.
wiedzieliscie VILLOPOTO na pucharze narodów jak wygrał obydwa biegi na KXF 250 jadac z maszynami MX1 i MX3?
wszyscy zle wystartowali? to druga sprawa dla której chca zmniejszyc pojemnosc MX1. Nie potrerzebna jest tam taka moc, silniki sa wtedy nie efektywne w oddawaniu mocy zbyt agresywne a moto cięzkie i nieporeczne. optymalnie 250 4Tjest obecnie najlepszym motocyklem na którym można konkurowac ze wszystkimi innymi jaką by pojemność nie miały:)
wierzcie mi nawet w mistrzostwach swiata nie tunninguja motocykli w MX1 ku wiekszej mocy ale na obniżenie masy i sposób oddawania mocy bo to jest ważniejsze niz 70KM i cięgle "prostowanie rąk" i brak kontroli
<br><hr>Brytan
"Sprzęty 4T przodują w kategorii oddawania mocy/momentu, zdecydowanie łatwiej jest utrzymać stałą, wysoką prędkość, za to maszyna dwusuwowa lepiej radzi sobie w zakrętach. 2T do efektywnego przekazania mocy/momentu wymagają wysokiej przyczepności podłoża itd..."
sam jestem dobrym przykładem jezdziłem na CRF 250 a teraz na CRF 250. na tym samym torze krece jepsze czsy na CRF mimo ze ma 20KM mniej. jedzie sie dużo łatwiej i płunniej.
wiedzieliscie VILLOPOTO na pucharze narodów jak wygrał obydwa biegi na KXF 250 jadac z maszynami MX1 i MX3?
wszyscy zle wystartowali? to druga sprawa dla której chca zmniejszyc pojemnosc MX1. Nie potrerzebna jest tam taka moc, silniki sa wtedy nie efektywne w oddawaniu mocy zbyt agresywne a moto cięzkie i nieporeczne. optymalnie 250 4Tjest obecnie najlepszym motocyklem na którym można konkurowac ze wszystkimi innymi jaką by pojemność nie miały:)
wierzcie mi nawet w mistrzostwach swiata nie tunninguja motocykli w MX1 ku wiekszej mocy ale na obniżenie masy i sposób oddawania mocy bo to jest ważniejsze niz 70KM i cięgle "prostowanie rąk" i brak kontroli

<br><hr>Brytan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 51 gości