JAK POZNAĆ SPRZEDAWCĘ OSZUSTA PO LICZNIKU (manualnym)
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
JAK POZNAĆ SPRZEDAWCĘ OSZUSTA PO LICZNIKU (manualnym)
Słuchajcie. Popatrzcie na foty oferowanych na internecie motocykli, a konkretnie na licznik przebiegu kilometrów (jeśli takiej foty nie ma, poproście o nadesłanie mailem). Cyfry licznika przebiegu kilometrów poza ostatnią powinny być IDEALNIE i RÓWNIUTKO obok siebie. Na necie najczęściej każda cyfra jest u góry lub w połowie okienka, cyfry nie leżą w prostej linii obok siebie. Oznacza to, że licznik motocykla EWIDENTNIE był kręcony. Oszołomy - sprzedawcy lecą licznik wiertarką i efekt jest jaki jest. Dzisiaj totalnie rozwalił mnie oszołom oferując IDEALNY motocykl z przebiegiem 35000km, a na fotce biedaczek zapomniał dać aktualnej foty i dał taką na której jest 62000km i UWAGA - liczniki motocykli angielskich liczymy w milach (chyba x 1,7). Mam nadzieję, że tym postem pomogłem w wyborze. / tak na marginesie tacy sprzedawcy powinni odpowiadać karnie za przekręcanie liczników ... jest na to przepis w kodeksie karnym/. Reasumując nie kupujmy takich motocykli. Niech ci "biznesmeni" postawią sobie takie motocykle w dużym pokoju i patrzą na nie. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów
No cóż forumowicz ps. Inku ma inne zdanie ... ma prawo. Temat równych cyfr na liczniku poznałem dzięki bliskiemu znajomemu, który setki aut wysłał do mateczki Rosji i wybaczcie ale jemu wierzę bardziej. Postu nie pisałem dla "inteligentnych inaczej" więc oczywistym jest, że cyfry licznika nie będą równe w końcówce gdy zbliża sie okrągła setka. Co powiedzieć jednak gdy licznik ma np. 32462 km i wszystkie cyfry stoją zygzakiem względem sąsiadujących ? To tak jakby datownik mojego mechanicznego zegarka już o godzinie 16:00 przeskakiwał na dzień następny. Czyżby Japończycy byli geniuszami w produkcji silników (i nie tylko), a nie potrafili dać sobie rady z urządzeniem pomiarowym ? Myślę, że sprawiedliwie będzie gdy w tej kwestii wypowie sie jakiś forumowicz, który posiada motocykl od nowości. Jeśli napisze, że cyfry jego licznika stoją rozstrzelone jak by je krowa ciepłym moczem po śniegu malowała to OK. Poddaję się Na koniec "z cyklu oszuści" pragnę podzielić się spostrzeżeniem z obserwowanych fotek motocykli oferowanych do sprzedaży. Staram się przyglądać (w modelach gdzie jest to możliwe) śrubom, a w szczególności imbusowym. Bywa, że gniazdo na imbus jest totalnie rozklepane co raczej świadczy o "garażowych super mechanikach" nie posiadających na stanie podstawowych narzędzi. Sorry ale markowy serwis raczej posługiwałby się właściwymi narzędziami ... wiem wiem kolego Inku ... masz własne zdanie i w tym temacie
I jeszcze jedna uwaga. Przez ostatnie kilka dni oglądałem Hondy Africa Twin, Varadero i Transalp - akurat te motocykle mnie interesują. Jak to jest, że cześć z nich na foto miała cyfry równiutko jak pod linijkę, a inne w zygzak ? Niby ta sama marka, te same lub zbliżone roczniki ! Ocenę pozostawiam logice czytających.
No cóż forumowicz ps. Inku ma inne zdanie ... ma prawo. Temat równych cyfr na liczniku poznałem dzięki bliskiemu znajomemu, który setki aut wysłał do mateczki Rosji i wybaczcie ale jemu wierzę bardziej. Postu nie pisałem dla "inteligentnych inaczej" więc oczywistym jest, że cyfry licznika nie będą równe w końcówce gdy zbliża sie okrągła setka. Co powiedzieć jednak gdy licznik ma np. 32462 km i wszystkie cyfry stoją zygzakiem względem sąsiadujących ? To tak jakby datownik mojego mechanicznego zegarka już o godzinie 16:00 przeskakiwał na dzień następny. Czyżby Japończycy byli geniuszami w produkcji silników (i nie tylko), a nie potrafili dać sobie rady z urządzeniem pomiarowym ? Myślę, że sprawiedliwie będzie gdy w tej kwestii wypowie sie jakiś forumowicz, który posiada motocykl od nowości. Jeśli napisze, że cyfry jego licznika stoją rozstrzelone jak by je krowa ciepłym moczem po śniegu malowała to OK. Poddaję się Na koniec "z cyklu oszuści" pragnę podzielić się spostrzeżeniem z obserwowanych fotek motocykli oferowanych do sprzedaży. Staram się przyglądać (w modelach gdzie jest to możliwe) śrubom, a w szczególności imbusowym. Bywa, że gniazdo na imbus jest totalnie rozklepane co raczej świadczy o "garażowych super mechanikach" nie posiadających na stanie podstawowych narzędzi. Sorry ale markowy serwis raczej posługiwałby się właściwymi narzędziami ... wiem wiem kolego Inku ... masz własne zdanie i w tym temacie
I jeszcze jedna uwaga. Przez ostatnie kilka dni oglądałem Hondy Africa Twin, Varadero i Transalp - akurat te motocykle mnie interesują. Jak to jest, że cześć z nich na foto miała cyfry równiutko jak pod linijkę, a inne w zygzak ? Niby ta sama marka, te same lub zbliżone roczniki ! Ocenę pozostawiam logice czytających.
Ostatnio edytowano 14/4/2008, 11:45 przez endriuzet, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
-
endriuzet - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/4/2008, 11:16
- Lokalizacja: Szczecin
senekkorzenna napisał(a):Pytanie dla czego?
Dlatego ze jeden jezdzi 10000 rocznie, inny 5000 a jeszcze inny 3000. I taki temat niczemy by nie sluzyl bo nie wiesz czy kupujesz od tego co jezdzil 10000 czy od tego co jezdzil 2000. Ja sam w jednym sezonie zrobilem 5000 a w nastepnym zrobilem 2000 i w tym roku pewnie tez nie zrobie wiecej bo nie mam czasu. Nie ma reguly.
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
Buahaha
Rozbawiłeś mnie tym tematem. Po pierwsze to co piszesz, to bzdura wyssana z palca. Licznik rzadko kiedy jest równiutko. Zależy od przebiegu wyświetlanego; jak będzie przebieg np. 18999 to zamiast równiutkiej ósemki jest między 8 a 9. Wiem z autopsji i nie widziałem licznika który miałby zawsze wszystkie rolki równo. Czasem się zdarzy ale to jest zależne od wyświetlanego przebiegu.
Po drugie, jak dajesz jakieś rady to spawdź czy są zgodne z rzeczywistością. Mila ma 1,6km.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mila_angielska
Rozbawiłeś mnie tym tematem. Po pierwsze to co piszesz, to bzdura wyssana z palca. Licznik rzadko kiedy jest równiutko. Zależy od przebiegu wyświetlanego; jak będzie przebieg np. 18999 to zamiast równiutkiej ósemki jest między 8 a 9. Wiem z autopsji i nie widziałem licznika który miałby zawsze wszystkie rolki równo. Czasem się zdarzy ale to jest zależne od wyświetlanego przebiegu.
Po drugie, jak dajesz jakieś rady to spawdź czy są zgodne z rzeczywistością. Mila ma 1,6km.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mila_angielska
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Senek, średnio 3,5 tys. km? Słyszałem, że średnio należy przyjąć 6 tys.km. A są też ludzie co robią po 12 tys. a nawet po 20 tys. Ja w zeszłym sezonie zrobiłem 6 tys.km czyli wyszło, że wyjeździłem średnią
P.S. Co do tych przebiegów to ja niedługo będę chyba musiał opchnąć grata za pół ceny. W obecnej chwili mam 19 tys. km czyli niewiele, tylko, że GS z tego rocznika mają po 6, 8 tys:) czasem 12. Raz widziałem z przebiegiem 60 tys. ale to chyba odosobniony przypadek podawania prawdziwego przebiegu. Koleś jakiś turysta.
P.S. Co do tych przebiegów to ja niedługo będę chyba musiał opchnąć grata za pół ceny. W obecnej chwili mam 19 tys. km czyli niewiele, tylko, że GS z tego rocznika mają po 6, 8 tys:) czasem 12. Raz widziałem z przebiegiem 60 tys. ale to chyba odosobniony przypadek podawania prawdziwego przebiegu. Koleś jakiś turysta.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
kurde ja od lutego mam moton. Było pare dni ładnych , słonecznych do jeżdżenia a juz zrobiłem 1200.
-
turboponczek - MEGA TROLL
- Posty: 2010
- Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
- Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!
Ja na początku marca zmieniłem sprzęta. Miał nabite 17500km. Jakoś jutro powinno pyknąć już 20tys. Do 30tys to na pewno dobije w tym sezonie.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Re: JAK POZNAĆ SPRZEDAWCĘ OSZUSTA PO LICZNIKU (manualnym)
endriuzet napisał(a):Słuchajcie. Popatrzcie na foty oferowanych na internecie motocykli, a konkretnie na licznik przebiegu kilometrów (jeśli takiej foty nie ma, poproście o nadesłanie mailem). Cyfry licznika przebiegu kilometrów poza ostatnią powinny być IDEALNIE i RÓWNIUTKO obok siebie. Na necie najczęściej każda cyfra jest u góry lub w połowie okienka, cyfry nie leżą w prostej linii obok siebie. Oznacza to, że licznik motocykla EWIDENTNIE był kręcony. Oszołomy - sprzedawcy lecą licznik wiertarką i efekt jest jaki jest. Dzisiaj totalnie rozwalił mnie oszołom oferując IDEALNY motocykl z przebiegiem 35000km, a na fotce biedaczek zapomniał dać aktualnej foty i dał taką na której jest 62000km i UWAGA - liczniki motocykli angielskich liczymy w milach (chyba x 1,7). Mam nadzieję, że tym postem pomogłem w wyborze. / tak na marginesie tacy sprzedawcy powinni odpowiadać karnie za przekręcanie liczników ... jest na to przepis w kodeksie karnym/. Reasumując nie kupujmy takich motocykli. Niech ci "biznesmeni" postawią sobie takie motocykle w dużym pokoju i patrzą na nie. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów
trzeba mu patrzeć głęboko w oczy przy zadawaniu pytań jeżeli drgnie mu górna warga lub mrugnie oczyma to znaczy że Ciebie oszukuje
[img:bfb38c4572]http://img155.imageshack.us/img155/9649/outlawfl6cc8.jpg[/img:bfb38c4572] | najlepszy portal motocyklowy: www.scigacz.pl
-
.OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 481
- Dołączył(a): 13/2/2008, 18:30
- Lokalizacja: pierd****Å‚ prÄ…d?
Wez lysych kumpli i niech mu spojrza prosto w oczy ,a jak sie zesra to znaczy ,ze ma cos na sumieniu.
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
nie ma takiej mozliwosci zeby okreslic ile kto jezdzil bo sa rozne osoby i przypadki!
jak ja kupowałem moto to miałem potwierdzony przebieg jaki "zrobił"ten właścicile
i wyszlo ze;
-1 rok- 2000km
-2 i 3 rok- 1500km
zalezy ile kto ma czasu!
ja juz zrobilem w 4miechy 1200km(wiadomo-podnieta bo sie ma moto)
na wekendzie robiłem po ok300km a teraz to ledwo ponad 100km robie
wiec wszystko zalezy od drivera
a co do tego licznik to zgadzam sie z INKU
nie ma bata ze licznik bedzie prosto pokazywal cyfry
pzdr
jak ja kupowałem moto to miałem potwierdzony przebieg jaki "zrobił"ten właścicile
i wyszlo ze;
-1 rok- 2000km
-2 i 3 rok- 1500km
zalezy ile kto ma czasu!
ja juz zrobilem w 4miechy 1200km(wiadomo-podnieta bo sie ma moto)
na wekendzie robiłem po ok300km a teraz to ledwo ponad 100km robie
wiec wszystko zalezy od drivera
a co do tego licznik to zgadzam sie z INKU
nie ma bata ze licznik bedzie prosto pokazywal cyfry
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Zgadzam sie mój nie był kręcony na 100% i stoją nierówno, idealnie stoją tylko na wyświetlaczachInku napisał(a):Buahaha
Rozbawiłeś mnie tym tematem. Po pierwsze to co piszesz, to bzdura wyssana z palca. Licznik rzadko kiedy jest równiutko. Zależy od przebiegu wyświetlanego; jak będzie przebieg np. 18999 to zamiast równiutkiej ósemki jest między 8 a 9. Wiem z autopsji i nie widziałem licznika który miałby zawsze wszystkie rolki równo. Czasem się zdarzy ale to jest zależne od wyświetlanego przebiegu.
Po drugie, jak dajesz jakieś rady to spawdź czy są zgodne z rzeczywistością. Mila ma 1,6km.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mila_angielska
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Może zamiast edycji pisz następny post bo za chwilę się wszyscy pogubią.
Jakoś nigdy nie słyszałem, żeby ktoś podawał, żeby przy kupowaniu motocykla/samochodu ktoś sprawdzał czy cyfry są równo w linijce. Moim zdaniem to absurd, bo powtarzam, nie widziałem licznika w którym byłyby zawsze wszystkie rolki równo. A liczników na rolki trochę widziałem, w samochodach przede wszystkim. W motocyklu to samo.
P.S. Nie wmawiaj mi, że próbuję negować wszystko. Ot tak dla zasady.
Sam u siebie widziałem, że rolki są krzywo - nawet mnie to wnerwiało przez pewien czas.
Bardzo proszÄ™: http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 523st0.jpg
Poszedłem sprawdzić do garażu:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=1000504xg5.jpg
Widzisz różnicę? A to ten sam licznik.
Zdjęcie nieostre bo szybko robiłem i musiałem poruszyć ręką. Ale najważniejsze widać.
Pozdrów swojego mentora ode mnie
A nie pomyślałeś, że pokazują inny przebieg i każdy licznik jest inny??
A tu masz zdjęcie zegarów GS500F z 2007r. (wiarygodne) Tylko nie mów, że kręcony
http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 802qd1.jpg
Pierwsze zero jest niżej niż pozostałe. Przy innym przebiegu różnica będzie większa.
Jakoś nigdy nie słyszałem, żeby ktoś podawał, żeby przy kupowaniu motocykla/samochodu ktoś sprawdzał czy cyfry są równo w linijce. Moim zdaniem to absurd, bo powtarzam, nie widziałem licznika w którym byłyby zawsze wszystkie rolki równo. A liczników na rolki trochę widziałem, w samochodach przede wszystkim. W motocyklu to samo.
P.S. Nie wmawiaj mi, że próbuję negować wszystko. Ot tak dla zasady.
Sam u siebie widziałem, że rolki są krzywo - nawet mnie to wnerwiało przez pewien czas.
Bardzo proszÄ™: http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 523st0.jpg
Poszedłem sprawdzić do garażu:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=1000504xg5.jpg
Widzisz różnicę? A to ten sam licznik.
Zdjęcie nieostre bo szybko robiłem i musiałem poruszyć ręką. Ale najważniejsze widać.
Pozdrów swojego mentora ode mnie
endriuzet napisał(a):I jeszcze jedna uwaga. Przez ostatnie kilka dni oglądałem Hondy Africa Twin, Varadero i Transalp - akurat te motocykle mnie interesują. Jak to jest, że cześć z nich na foto miała cyfry równiutko jak pod linijkę, a inne w zygzak ? Niby ta sama marka, te same lub zbliżone roczniki ! Ocenę pozostawiam logice czytających.
A nie pomyślałeś, że pokazują inny przebieg i każdy licznik jest inny??
A tu masz zdjęcie zegarów GS500F z 2007r. (wiarygodne) Tylko nie mów, że kręcony
http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 802qd1.jpg
Pierwsze zero jest niżej niż pozostałe. Przy innym przebiegu różnica będzie większa.
Ostatnio edytowano 14/4/2008, 14:40 przez Inku, Å‚Ä…cznie edytowano 3 razy
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Daj spokój Inku nie widzisz że ten koleś wie swoje i szkoda ciągnąć tematu, neostrada rzuciła letnie promocje więc przyzwyczajajmy się do ,,wiedzących najlepiej"
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Sam u siebie widziałem, że rolki są krzywo - nawet mnie to wnerwiało przez pewien czas.
Bardzo proszÄ™: http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 523st0.jpg
Poszedłem sprawdzić do garażu:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=1000504xg5.jpg
Widzisz różnicę? A to ten sam licznik.
Zdjęcie nieostre bo szybko robiłem i musiałem poruszyć ręką. Ale najważniejsze widać.
Powyższe jest fragmentem wypowiedzi ps. Inku.
Hmmmmm kolego z pełnym szacunem tak jak powiedziałem ... tam gdzie licznik przekręca się na pełną setkę - normalne, że cyfry burzą porządek szeregu co wykazałeś na fotce ?! Zwróć uwagę na pierwszą cyfrę. Jest tak jak należy i reszta dobije do niej po przekroczeniu okrągłej setki. W pierwszym przykładzie pierwsza cyfra 1 jest równo, a pozostałe 4 cyfry zbliżają się do zmiany na 4000 stąd wszystkie rolki przy tym stanie są w ruchu i co oczywiste nie mogą być równo.Naturalnie od początku nie biorę pod uwagę białego pola przebytych metrów. W drugim przykładzie nierówne są dwie ostatnie cyfry ... wiadomo do przekręcenia ze stanu 29 na 30 zostało 500 metrów. I jeszcze jedno ... nie czepiam się delikatnych zaburzeń szeregu ale sprawdź foty na motoallegro ... niektóre liczniki sprawiają wrażenie jakby każda liczba pochodziła z innego motocykla
Serdecznie pozdrawiam, obiecuję więcej nie ciągnąć dalej tematu i sprzeczek z ps. Inku. Naturalnie mojego mentora (ukończone dwie uczelnie wyższe w tym techniczna oraz byłego w-ce mistrza olimpijskiego w zapasach jak najbardziej pozdrowię)
Bardzo proszÄ™: http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 523st0.jpg
Poszedłem sprawdzić do garażu:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=1000504xg5.jpg
Widzisz różnicę? A to ten sam licznik.
Zdjęcie nieostre bo szybko robiłem i musiałem poruszyć ręką. Ale najważniejsze widać.
Powyższe jest fragmentem wypowiedzi ps. Inku.
Hmmmmm kolego z pełnym szacunem tak jak powiedziałem ... tam gdzie licznik przekręca się na pełną setkę - normalne, że cyfry burzą porządek szeregu co wykazałeś na fotce ?! Zwróć uwagę na pierwszą cyfrę. Jest tak jak należy i reszta dobije do niej po przekroczeniu okrągłej setki. W pierwszym przykładzie pierwsza cyfra 1 jest równo, a pozostałe 4 cyfry zbliżają się do zmiany na 4000 stąd wszystkie rolki przy tym stanie są w ruchu i co oczywiste nie mogą być równo.Naturalnie od początku nie biorę pod uwagę białego pola przebytych metrów. W drugim przykładzie nierówne są dwie ostatnie cyfry ... wiadomo do przekręcenia ze stanu 29 na 30 zostało 500 metrów. I jeszcze jedno ... nie czepiam się delikatnych zaburzeń szeregu ale sprawdź foty na motoallegro ... niektóre liczniki sprawiają wrażenie jakby każda liczba pochodziła z innego motocykla
Serdecznie pozdrawiam, obiecuję więcej nie ciągnąć dalej tematu i sprzeczek z ps. Inku. Naturalnie mojego mentora (ukończone dwie uczelnie wyższe w tym techniczna oraz byłego w-ce mistrza olimpijskiego w zapasach jak najbardziej pozdrowię)
-
endriuzet - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/4/2008, 11:16
- Lokalizacja: Szczecin
endriuzet napisał(a):Sam u siebie widziałem, że rolki są krzywo - nawet mnie to wnerwiało przez pewien czas.
Bardzo proszÄ™: http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 523st0.jpg
Poszedłem sprawdzić do garażu:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=1000504xg5.jpg
Widzisz różnicę? A to ten sam licznik.
Zdjęcie nieostre bo szybko robiłem i musiałem poruszyć ręką. Ale najważniejsze widać.
Powyższe jest fragmentem wypowiedzi ps. Inku.
Hmmmmm kolego z pełnym szacunem tak jak powiedziałem ... tam gdzie licznik przekręca się na pełną setkę - normalne, że cyfry burzą porządek szeregu co wykazałeś na fotce ?! Zwróć uwagę na pierwszą cyfrę. Jest tak jak należy i reszta dobije do niej po przekroczeniu okrągłej setki. W pierwszym przykładzie pierwsza cyfra 1 jest równo, a pozostałe 4 cyfry zbliżają się do zmiany na 4000 stąd wszystkie rolki przy tym stanie są w ruchu i co oczywiste nie mogą być równo.Naturalnie od początku nie biorę pod uwagę białego pola przebytych metrów. W drugim przykładzie nierówne są dwie ostatnie cyfry ... wiadomo do przekręcenia ze stanu 29 na 30 zostało 500 metrów. I jeszcze jedno ... nie czepiam się delikatnych zaburzeń szeregu ale sprawdź foty na motoallegro ... niektóre liczniki sprawiają wrażenie jakby każda liczba pochodziła z innego motocykla
Serdecznie pozdrawiam, obiecuję więcej nie ciągnąć dalej tematu i sprzeczek z ps. Inku. Naturalnie mojego mentora (ukończone dwie uczelnie wyższe w tym techniczna oraz byłego w-ce mistrza olimpijskiego w zapasach jak najbardziej pozdrowię)
raz że nie umiesz cytować, dwa edytujesz posty jakbys nie mógł napisać nowego.
trzy sam nie wiesz czego chcesz, teraz już mówisz że jednak nie muszą być idealnie?
A tak w ogóle to rozbierałem już pare liczników i Ci powiem że to jest niemożliwe żeby cyferki stały tak idealnie, jakby kółka były tak ciasno spasowane to mogłyby się zblokować i przestać obracać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
endriuzet napisał(a):
Hmmmmm kolego z pełnym szacunem tak jak powiedziałem ... tam gdzie licznik przekręca się na pełną setkę - normalne, że cyfry burzą porządek szeregu co wykazałeś na fotce ?! Zwróć uwagę na pierwszą cyfrę. Jest tak jak należy i reszta dobije do niej po przekroczeniu okrągłej setki. W pierwszym przykładzie pierwsza cyfra 1 jest równo, a pozostałe 4 cyfry zbliżają się do zmiany na 4000 stąd wszystkie rolki przy tym stanie są w ruchu i co oczywiste nie mogą być równo.
Serdecznie pozdrawiam, obiecuję więcej nie ciągnąć dalej tematu i sprzeczek z ps. Inku. Naturalnie mojego mentora (ukończone dwie uczelnie wyższe w tym techniczna oraz byłego w-ce mistrza olimpijskiego w zapasach jak najbardziej pozdrowię)
Hehe, zabawny jesteś kolego. Poważnie, nie mówię tego złośliwie.
Czyli jeżeli rolki są w ciągłym ruchu, to nie mogą być równo i zaprzeczyłeś temu co napisałeś w pierwszym poście. EOT z mojej strony.
Swoją drogą, to wspominając o tym wyższym wykształceniu technicznym to było uzasadnione. Ale za cholerę nie mogę pojąć co wspólnego z licznikami ma w-ce mistrzostwo w zapasach. Jeżeli to jest powód, niepodważalnego autorytetu to w takim razie kłaniam się w pas. Gratulacje dla kolegi, bo to wielkie osiągnięcie. Pozdrawiam
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Nie na każdym liczniku cyferki stoją równo i to nie jest wcale oznaka tego, że moto było kręcone. Gdyby przyjąć taką regułę to szpece, by się postarali by stały równo. Jeśli pojeździsz sobie po zlotach i pooglądasz liczniki dokładnie to stwierdzisz, że są tam w większości moto kręcone. Gdybyś kupił sobie moto nówkę z takim licznikiem i po przejechaniu powiedzmy 1000km cyferki, by się nierówno schodziły to pewnie byś powiedział, że podczas lunatykowania przekręciłeś sam sobie licznik ?
Popytaj mechaników jak to z tym jest. Jeśli nam nie wierzysz, a wszystko opierasz na własnym przypadku.
Popytaj mechaników jak to z tym jest. Jeśli nam nie wierzysz, a wszystko opierasz na własnym przypadku.
GSX-R 1000
-
erell - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 15/9/2007, 20:34
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
1. To czy potrafię cytować, edytować itp. to mój biznes. Nie cierpię powtarzania przydługawych cytatów przez co strony na forach wyglądają jak wyglądają. Cytat słupkiem na 10 cm, po czym błyskotliwa wypowiedź fachowca w jednym zdaniu. Bełkot straszny
2. Uparcie kolega moderator likwiduje mi kolorki (mimo, że zlikwidowałem pisanie drukiem wytłuszczonym). Więc po ***j wogóle udostępnia się możliwości pisania kolorkiem itp ???
3. Nie mam zamiaru narzucać swojego punktu widzenia odnośnie liczników analogowych. Obiecałem więcej NIC na ten temat nie pisać więc ... cisza w temacie.
4. Nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem ... spoko.
5. Nie mam neostrady.
6. Forumowicz (V.I.P) Mar111cin napisał, że rozbierał już parę liczników Tak na marginesie to po co ?:)
7. Pozdrawiam wszystkich.
2. Uparcie kolega moderator likwiduje mi kolorki (mimo, że zlikwidowałem pisanie drukiem wytłuszczonym). Więc po ***j wogóle udostępnia się możliwości pisania kolorkiem itp ???
3. Nie mam zamiaru narzucać swojego punktu widzenia odnośnie liczników analogowych. Obiecałem więcej NIC na ten temat nie pisać więc ... cisza w temacie.
4. Nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem ... spoko.
5. Nie mam neostrady.
6. Forumowicz (V.I.P) Mar111cin napisał, że rozbierał już parę liczników Tak na marginesie to po co ?:)
7. Pozdrawiam wszystkich.
-
endriuzet - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/4/2008, 11:16
- Lokalizacja: Szczecin
byś się zdziwił po co, napewno nie po ot żeby motocykl sprzedać z kręconym licznikiem.
po drugie administracja teraz widzi jak tacy th bile będą wkurzać innych tym całym vipem? nie mam ochoty słuchać obelg od kogoś kto się nawet nie potrafi zachować na forum i nim obsłużyć.
po trzecie dalsza dyskusja z Tobą jest zbędną, równie dobrze moge porozmawiać ze ścianą.
po drugie administracja teraz widzi jak tacy th bile będą wkurzać innych tym całym vipem? nie mam ochoty słuchać obelg od kogoś kto się nawet nie potrafi zachować na forum i nim obsłużyć.
po trzecie dalsza dyskusja z Tobą jest zbędną, równie dobrze moge porozmawiać ze ścianą.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości