Może zamiast edycji pisz następny post bo za chwilę się wszyscy pogubią.
Jakoś nigdy nie słyszałem, żeby ktoś podawał, żeby przy kupowaniu motocykla/samochodu ktoś sprawdzał czy cyfry są równo w linijce. Moim zdaniem to absurd, bo powtarzam, nie widziałem licznika w którym byłyby zawsze wszystkie rolki równo. A liczników na rolki trochę widziałem, w samochodach przede wszystkim. W motocyklu to samo.
P.S. Nie wmawiaj mi, że próbuję negować wszystko. Ot tak dla zasady.
Sam u siebie widziałem, że rolki są krzywo - nawet mnie to wnerwiało przez pewien czas.
Bardzo proszÄ™:
http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 523st0.jpg
Poszedłem sprawdzić do garażu:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=1000504xg5.jpg
Widzisz różnicę? A to ten sam licznik.
Zdjęcie nieostre bo szybko robiłem i musiałem poruszyć ręką. Ale najważniejsze widać.
Pozdrów swojego mentora ode mnie
endriuzet napisał(a):I jeszcze jedna uwaga. Przez ostatnie kilka dni oglądałem Hondy Africa Twin, Varadero i Transalp - akurat te motocykle mnie interesują. Jak to jest, że cześć z nich na foto miała cyfry równiutko jak pod linijkę, a inne w zygzak ? Niby ta sama marka, te same lub zbliżone roczniki ! Ocenę pozostawiam logice czytających.
A nie pomyślałeś, że pokazują inny przebieg i każdy licznik jest inny??
A tu masz zdjęcie zegarów GS500F z 2007r. (wiarygodne) Tylko nie mów, że kręcony
http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 802qd1.jpg
Pierwsze zero jest niżej niż pozostałe. Przy innym przebiegu różnica będzie większa.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F