Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSX 650 F
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX 650 F

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki GSX 650 F

Postprzez MichaÅ‚_IB » 13/4/2008, 11:54

Cześć,

ciekaw jestem co sądzicie o Suzuki GSX 650 F? Czy wie ktoś coś o nim więcej niż jest napisane na stronie Suzuki?

http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=s ... et_gsx650f

Pozdrawiam
Michał
Michał_IB
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/4/2008, 14:31


Postprzez icid » 13/4/2008, 13:32

Nie kupuj bo w suzuki pekajÄ… ramy :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez elco » 13/4/2008, 15:51

Stosunkowo niedawno w MOTOCYKLU ukazal sie test porownawczy tego motocykla. Konkurowal on tam o ile sie nie myle z nowa Kawa Versys 650. Mimo znacznie lepszych osiagow Suzuki okazalo sie ociezala, duza i malo zwrotna krowa ustepujaca miejsca Kawie praktycznie pod kazdym innym wzgledem niz osiagi i hamulce. Aczkolwiek w stosunku do innych motocykli np. maszyn Hondy wypada calkiem dobrze.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez SQ » 13/4/2008, 16:06

elcommendante mylisz się mocno. porównywano nie z Versys tylko z er-6f. suzuka wygrała dobrymi osiągami, wysoką kulturą pracy silnika oraz stabilnym i bezpiecznym podwoziem. kawa przegrała ze względu na podwozie. chociaż jest zwrotniejsza. ale to nie jest wcale oczywista zaleta, ponieważ ja mam badita, a gsx650f to jak wiadomo obdowany bandit. i jak dla mnie kawa jest po prostu za mała, a to dzięki swoim gabarytom jest taka zwrotna. do tego w suzuki jest:
-wskaźnik pozimu paliwa (kawa tylko lampka rezerwy)
-regulacja wstępnego napięcia sprężyn przód/tył + tył regulacjia odbicia (w kawie tylko z tyłu reg. wstępnego nap. sprężyny)
-suza ma 4 cylindry ;) kawa tylko 2 :D
-suza ma 86KM (kawa 72)

dane:
-motocykl 2/2008
-życie
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez elco » 13/4/2008, 18:13

Owy artykul czytalem dosc dawno i pisalem o tym co udalo mi sie zapamietac. Za wszelkie bledy przepraszam.

SQ co do pewnych rzeczy mam male "ale"

Wyzsza kultura pracy suzuki wynika wlasnie z tego, ze pod rama zostala umieszczona stara, sprawdzona 4-cylindrowa rzedowka. Aczkolwiek 2 cylindry w kawie wiaza sie z mniejszymi kosztami ekspolatacji. Zatem z jednej strony zle, z drugiej dobrze.

14 KM roznicy - to duzo, ale nie w przypadku, gdy roznica w masie tych dwoch maszyn wynosi prawie 25kg.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez SQ » 13/4/2008, 20:50

co do serwisu to racja. w suzi przeglądy są co 6tyś km, a w kawie co 10tys km. do tego rachunek x 2 za większą liczbę "osprzętu" cylindrów.
jednak silnik suzuki to nie jest sprawdzona, stara konstrukcja. został zaprojektowany od nowa dla spełnienia normy EURO3 i ze starą jednostką łączy go tylko pjemność. technika jest zupełnie inna niż w olejowej 650... potwierdzają to opisy samego producenta, katalogów, jak i licznych artykułów w rozmaitej prasie. z nowinek: podkwadratowy stosunek średnicy cylindra do skoku tłoka, 2 przepustnice na cylinder, z czego pierwsza obsługiwana jest cięgłem gazu, drugą steruje komputer.

w zasadzie można powiedzieć, że poza silnikiem w bandicie nie zmieniło się nic :)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości




na górê