jaki 4-suw o poj. 125ccm??
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jaki 4-suw o poj. 125ccm??
Witam postanowiłem napisać ten temat dlatego że rynek zalewają 2-suwy oczywiście o poj. 125 a przecież wiadomo nam, że do takich silników potrzeba mieszanki olej+benzyna, jest to trochę kłopotliwe że tak powiem.
Proszę wymieniać i proponować wszystkie moto 4-suwowe o tej pojemności.
(wszystkie motocykle:cross, sportowe,cruiser, chopper itp.)Wielkie dzięki.
Proszę wymieniać i proponować wszystkie moto 4-suwowe o tej pojemności.

- Jerz17
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 14/3/2008, 11:44
Zrażasz się tym, że potrzeba do nich mieszanki?
W praktycznie każdym z tych moto masz oddzielny dozownik oleju, który uzupełniasz olejem co jakieś 1000km. Więc to nie problem. A że 4t są słabsze i wolniejsze to wiadoma sprawa. Według mnie to nie ma co patrzeć na 4T o pojemności 125. No chyba że chcesz jechać te 100km/h (w niektórych przypadkach z górki 120 byś poszedł;).
Dobry dwusuw tej pojemności wyciśnie 160- 170.
Ale jak już spytałeś o 4T to godne uwagi są:
Honda CBR- niby ścigacz
Honda Shadow- chopperek
Yamaha Virago- również chopper
A resztę niech dopiszą te osoby, które śmigają na sprzętach 125ccm 4T, bo jest ich tu całkiem sporo
W praktycznie każdym z tych moto masz oddzielny dozownik oleju, który uzupełniasz olejem co jakieś 1000km. Więc to nie problem. A że 4t są słabsze i wolniejsze to wiadoma sprawa. Według mnie to nie ma co patrzeć na 4T o pojemności 125. No chyba że chcesz jechać te 100km/h (w niektórych przypadkach z górki 120 byś poszedł;).
Dobry dwusuw tej pojemności wyciśnie 160- 170.
Ale jak już spytałeś o 4T to godne uwagi są:
Honda CBR- niby ścigacz
Honda Shadow- chopperek
Yamaha Virago- również chopper
A resztę niech dopiszą te osoby, które śmigają na sprzętach 125ccm 4T, bo jest ich tu całkiem sporo

Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest
Dobrze jest

-
jogiseq - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
- Lokalizacja: Iława
Derbi Senda 125
Ja od paru lat jeżdżę 2t i nie ma żadnego problemu z mieszanką bo dozownik to dobra sprawa i olej kupuje sie raz na jakiś czas i tylko uzupełnia.
Już nie o to chodzi że 2t pojedzie więcej ale ma znacznie lepsze odejście.
Ja od paru lat jeżdżę 2t i nie ma żadnego problemu z mieszanką bo dozownik to dobra sprawa i olej kupuje sie raz na jakiś czas i tylko uzupełnia.
Już nie o to chodzi że 2t pojedzie więcej ale ma znacznie lepsze odejście.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
-
Piotrek.K. - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 30/6/2007, 08:43
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Producent podaje ze to 4t chyba o to Ci chodziło bo tam nikt nie napisał że jest najlepsza.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witam,
mam pytanie a nie chce zakładać nowego tematu.
Jesli kupie Honde cbr 125 lub nsr 125 zarejestrowaną na 50, czy policja przy kontroli może coś nieprzyjemnego zrobić? Czy bede winny, jeśli po prostu tak zarejestrowany ten motor kupiłem i jeżdzę? Jakie tego będą konsekwencje?
mam pytanie a nie chce zakładać nowego tematu.
Jesli kupie Honde cbr 125 lub nsr 125 zarejestrowaną na 50, czy policja przy kontroli może coś nieprzyjemnego zrobić? Czy bede winny, jeśli po prostu tak zarejestrowany ten motor kupiłem i jeżdzę? Jakie tego będą konsekwencje?
- Łukasz9
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/4/2008, 19:23
- Lokalizacja: Żory
z 4t to chyba wiadro najlepsze.
jak sie im bedzie chcialo to moga wyslac cie na przeglad techniczny w celu potwierdzenie pojemnosci, a jesli im nic nie bedzie przeszkadzac to cie puszcza dalej.
jak sie im bedzie chcialo to moga wyslac cie na przeglad techniczny w celu potwierdzenie pojemnosci, a jesli im nic nie bedzie przeszkadzac to cie puszcza dalej.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
mysle ze kazdy nawet najpustszy palkarz skapnie sie ze to nie 50,a jesli bedzie mial watpliwosci to na stacje diagnostyczna cie wywioza i masz po jablkach,po to te tumany maja szkolenia ze rozroznia jaki motor sprawdzaja
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
- Cebra125
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23
Jeśli masz motor zabudowany i silnika nie widać to nie bo dzisiejsze 50ccm nie ustępują gabarytami 125. Można to rozpoznać po rozmiarach napędu albo opon ale to nie zawsze. A nawet jeśli policjant będzie miał jakieś ale to nic więcej niż na badanie techniczne nie może skierować a w polsce z tym to nie problem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości