Zobacz wątek - NSR 125 - dobry sprzęt do nauki stuntu?
NAS Analytics TAG

NSR 125 - dobry sprzęt do nauki stuntu?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

NSR 125 - dobry sprzęt do nauki stuntu?

Postprzez saintman » 4/4/2008, 15:32

Siemanko,

Na wstępie napisze, że jezdze moto 3 sezony, 1-szy na VN 750 Twin, dwa ostatnie na CBR 600F F3, więc nie jestem juz w temacie zupelnie zielony.

W tym sezonie wzielo mnie na stunt. Jestem jednak niski i drobnej budowy ciala, dlatego przeraza mnie wizja szalenstw na F3. Do jazdy moto jest genialne, ale do akrobacji w moim odczuciu zbyt potezny dla mnie.

I tym sposobem naszla mnie taka mysl... zeby sprzedac F3, kupic NSR 125 i z tego zrobic streeta do pierwszych krokow w stunt-zabawie. Pytanie - czy ktos probowal stuntu na NSR? Czy (po zalozeniu odpowiednich zebatek) wystarczy mu mocy? Jak w ogole oceniacie moj pomysl? Bo na F3 raczej nie odwaze sie na szalenstwa ;-] A moze jakas propozycja innej maszyny o niewielkich gabarytach i wadze?

Pozdr.
S.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30


Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 17:04

a f2?
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk


Postprzez kamch » 4/4/2008, 21:10

Przecież napisał że ma F3, a między F2 a F3 nie ma za dużych różnic :)

Kolega ma NSR125 i cały czas nagina na kole, a ma wszystko seryjne, tylko za dużo w pionie nie pojedziesz bo za słaba moc :)
Honda CBR 600 F2
kamch
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56

Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 21:18

to zdecdowanie lepiej jakiegos crosa 125 jak np dt.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez saintman » 4/4/2008, 21:44

bolokolo, wybacz ale nie moge oprzeeć sie wrażeniu, ze piszesz posty tylko po to, aby nabijać sobie ich ilość obok avatara. Albo zwyczajnie kręci Cie oglądanie własnych wypowiedzi, bo postów innych najwyraźniej nie czytasz. No dobra... czytasz, ale ich nie rozumiesz.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30

Postprzez skwy » 4/4/2008, 21:51

bolokolo napisał(a):to zdecdowanie lepiej jakiegos crosa 125 jak np dt.




Ludzie NIEMA CZEGOÅš TAKIEGO JAK CROSS YAMAHA DT.
Jest to ENDURO a to duża różnica.
Jak nie wiesz to nie pisz i nie wprowadzaj w błąd :evil:

Przepraszam ale trochę mnie poniosło bo nie cierpię takich tandetnych postów.
Ale do rzeczy:
Może NSR 125 to by był dobry pomysł a w szczególności że to dwusuw.
Ostatnio edytowano 4/4/2008, 21:55 przez skwy, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez marcinhc » 4/4/2008, 21:53

no i bolo, pindolisz farmazony, bo od kiedy kurka wodna dt to cross, a juz w ogole od kiedy jest dobry do stuntu?


Jakis cross, enduro, a najlepiej supermoto to dobra opcja do stuntu.

A swoja droga to wez sie kurde w garsc i postaw na gumie to f3. Przeciez motor sam to robi, twoja masa nie ma tu nic do rzeczy.
Nienawidzę głupich ludzi.
marcinhc
Świeżak
 
Posty: 196
Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bolokolo » 4/4/2008, 21:57

ups sory...moja wina
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez lysy5g1 » 4/4/2008, 22:01

dokładnie, Marcinhc ma rację w 100%.
Po prostu peniasz ;P
chyba masz na tyle silne łapki żeby nie spaść z CBR jak ją postawisz na koło? :P myślę jedynie tutaj mają znaczenie warunki fizyczne, nie myślisz chyba że to tak duża różnica dla motonga czy ważysz 60kg czy 80?
do kręcenia manetką nie trzeba siły, do naciskania hamulca też więc lataj na tym co masz... :D tylko z głową rzecz jasna :)
MMMOTÓRR!!
lysy5g1
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30

Postprzez saintman » 4/4/2008, 22:06

skwy - no wlasnie, 2T smarowany mieszanką, więc teoretycznie odpada kwestia przerabiania smoka pompy oleju itd.

marcinhc - guma to najmniejszy problem. ale ja chce robic rozne tricki, gdzie czasem trzeba sie podeprzec, czasem "przezucic" mase moto na druga strone.

przyklad: koles u nas na f3 staje przed motorem tylem do lampy, rusza i w tym samym czasie wskakuje na moto. ja w tej pozycji nie utrzymam za nic moto, jesli tylko odchyle go od pionu. to tylko przyklad ale uwierz mi, ze naprawde ciezko jest freestylowac maszyną będąc niewysokim niebiorącym sterydów :D Dlatego chce cos mniejszego, broń Boze nie dlatego, ze przeraza mnie moc. Chce mniejszą maszynę, bo dla mnie będzie poręczniejsza a dzięki temu będę w stanie wykonywać więcej ewolucji.
saintman
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/7/2006, 09:30

Postprzez Marian1992 » 4/4/2008, 22:18

A może honda cb500 :?: co Ty na to :?: jest słabsze od f3 a mocniejszy od nsr i nieźle na cb500 wymiatają :twisted:. A jak teraz jeździsz na f3 to nsr Ci sie szybko znudzi będziesz potrzebował "więcej mocy" jak będziesz chciał np zrobić high chair wheelie. Pomyśl nad cb bo jak dla mnie to spoko moto i daje rade w stuncie :wink: . Tu masz przykład http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=3
Marian1992
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/7/2007, 16:00
Lokalizacja: Osiek k\Oświęcimia

Postprzez marcio » 4/4/2008, 22:30

To kup sobie hormon wzrostu -koks :D

a może skoro jesteś nie za duży to podobno ze cbr`ki są małe..
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez elco » 5/4/2008, 00:30

Przejezdzilem na Hondzie NSR 125 poltora sezonu. Moje umiejetnosci w jezdzie na kole itp. rzeczach sa niewielkie. Zwykle jezdze na 2-och kolach. Nie mniej jednak probowalem ja kilka razy poderwac na kolo. Niestety na seryjnych zebatkach maszyna odrywala sie zawsze na kilkanascie centymetrow od ziemi w czasie nie przekraczajacym kilku sekund. O trickach wykonywanych siedzac na baku raczej nie ma mowy. Proponowalbym ci poszukac czegos innego.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez skwy » 5/4/2008, 17:21

http://pl.youtube.com/watch?v=g1cxqjMgR ... re=related

Zobaczcie chłop na ETZcie daje więc nie wieże że na NSR sie nie da.
Dla chcÄ…cego nic trudnego.
A i jak sie rozpizga to części z rynku wtórnego jest sporo.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez bolokolo » 5/4/2008, 17:46

a tzr 125?z tego co wykfalifikowani userzy kiedys gdzies pisali dysponuje spora moca (wieksza niz nsr), tyle ze nie wiem jak z wymiarami.
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez icid » 5/4/2008, 17:53

Ew cagiva mito jechałem i na tłoku 160 poliniego i więkrzym gaźniku podrywała sie rewelacyjnie a 7 biegowa skrzynia z bardzo krótkimi przełożeniami sprzyjała takiej jeździe.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez slow69 » 5/4/2008, 22:44

jestem laikiem w temacie stuntu ale troszeczke juz jezdze i z doswiadczenia wiem ze wiekszy =ciezszy moto np. lepiej trzyma tor jazdy przynajmniej z mniejszą pretkoscią wynika to z zasady bezwładnosci. i chyba łatwiej wykonywac ewolucje na baku. a to ze nie jestes "skoksowany" ;) to wydaje mi sie tylko na plus w duzym moto
suzuki ale dlaczego biało-niebieskie
Avatar użytkownika
slow69
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12/5/2006, 13:02
Lokalizacja: lublin/ puławy

Postprzez motorbikepit » 6/4/2008, 02:15

widzialem ostatnio na allegro fajna cb 500 juz do tego przystosowana zebatka, kapec, kierownica, klatka nic tylko wiadac i cwiczyc, i za 6 K byla, ale kurde znalezc juz jej cos nie moge :/
motorbikepit
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:32
Lokalizacja: warszawa

Postprzez bruskilee » 6/4/2008, 06:34

jak na moje to nsr 125 jest zaslaba z boku cie nie postawi za ta kase kupil bym cbr f2
bruskilee
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/10/2007, 07:39

Postprzez Pisiu » 6/4/2008, 09:58

Zobacz jak ten daje na MZ http://pl.youtube.com/watch?v=DKb19FW_TYk :P

Ja proponowałbym jakieś SM,ale zrobisz jak chcesz...

PS kiedyś na youtube widziałem filmik jak kolesie dawali na rs,nsr. Robili dosłownie wszystko cyrkle itd.Także na wszystkim sie da,jezeli ma sie chęci:P Nawet na ws-kach zamiatają tak,że głowa mała :)
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê