Nowy skuter i problemy...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Nowy skuter i problemy...
Witam
Jestem nowym posiadaczem skutera Zumico Eos. Dałem za niego 4,5 tyś i mam nadzieje ze pożyje około 4 lat.
Silnik: 2 suwowy (1 cylinder)
Poj. skok. silnika: 49cm ³
Moc silnika: 1,9KW (ok. 4KM)/7500obr/min.
Mam kilka problemów z nim związanych.
1. Czy powinna być tak ze rusza on z miejsc a przy około 2tyś obrotów kiedy w innym skuterze z tym samym silnikiem rusza już od około 1,2 tyś obortów.
2. Dlaczego gdy jadę około 50km/h i delikatnie poszczę manetkę od gazu to gdy chce spowrotem dodać gazu długo nie czuje nic nawet gdy maneta juz jest przekręcona na maxa i nagle wskakuje na potęzne oborty i go zrywa.
3. Stojąc na podnóżku gdy dodaje mu obrotów do około 3 tyś po jakiś5 sek obroty spadają do około 1.5 tyś nawet kiedy manetka jest w tej samej pozycji.
Bardzo proszę o jasną odpowiedz gdyż jestem nowym użytkownikiem jednośladów i nie znam sie dobrze na rzeczy
PS. Silnik według sprzedawcy jest zablokowany na module
Jestem nowym posiadaczem skutera Zumico Eos. Dałem za niego 4,5 tyś i mam nadzieje ze pożyje około 4 lat.
Silnik: 2 suwowy (1 cylinder)
Poj. skok. silnika: 49cm ³
Moc silnika: 1,9KW (ok. 4KM)/7500obr/min.
Mam kilka problemów z nim związanych.
1. Czy powinna być tak ze rusza on z miejsc a przy około 2tyś obrotów kiedy w innym skuterze z tym samym silnikiem rusza już od około 1,2 tyś obortów.
2. Dlaczego gdy jadę około 50km/h i delikatnie poszczę manetkę od gazu to gdy chce spowrotem dodać gazu długo nie czuje nic nawet gdy maneta juz jest przekręcona na maxa i nagle wskakuje na potęzne oborty i go zrywa.
3. Stojąc na podnóżku gdy dodaje mu obrotów do około 3 tyś po jakiś5 sek obroty spadają do około 1.5 tyś nawet kiedy manetka jest w tej samej pozycji.
Bardzo proszę o jasną odpowiedz gdyż jestem nowym użytkownikiem jednośladów i nie znam sie dobrze na rzeczy
PS. Silnik według sprzedawcy jest zablokowany na module
- laufer13
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 23/3/2008, 11:34
- Lokalizacja: Kraków
Heh, jak już nawet nie próbuje tutaj głebić się co jest przyczyną...
Z doswiadczniach wiem, ze z takimi markami to nawet zepsuty kapsel od powietrza na wentylku może spowodować wybuch silnika
Pozdro
PS: Co do ruszania, moze jest słabszy od reszty skuterów. A reszta objawów wskazywała by na gaźnik
Z doswiadczniach wiem, ze z takimi markami to nawet zepsuty kapsel od powietrza na wentylku może spowodować wybuch silnika

Pozdro
PS: Co do ruszania, moze jest słabszy od reszty skuterów. A reszta objawów wskazywała by na gaźnik
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
czegoś tu nie rozumiem
jak jest blokowany na module to powinien mieć mniejsze obroty a nie większe??
Skłaniam się do tego co napisał Fenek16, pewnie jest za mocno podniesiona iglica w gaźniku i jak dodajesz gazu to go zalewa-do regulacji
Pzdr
jak jest blokowany na module to powinien mieć mniejsze obroty a nie większe??
Skłaniam się do tego co napisał Fenek16, pewnie jest za mocno podniesiona iglica w gaźniku i jak dodajesz gazu to go zalewa-do regulacji
Pzdr
/speed always goes in pair with fouriosity/
po prostu fast...
HONDA CBR 600RR MOVISTAR TELEFONICA-opylona
po prostu fast...
HONDA CBR 600RR MOVISTAR TELEFONICA-opylona
-
fast and furious - MEGA TROLL
- Posty: 307
- Dołączył(a): 27/7/2007, 16:34
- Lokalizacja: Poznań City
- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
z pewnoscia to sa przypadlosci chinczyka,wszystko do wyregulowania jest..
na module chinole z pewnoscia nie sa blokowane..
napewno bardzo zna sie ten sprzedawca na moto!
na module chinole z pewnoscia nie sa blokowane..
napewno bardzo zna sie ten sprzedawca na moto!
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
tez jestem posiadaczem tego skutera i mam to samo ale w serwisie powiedzieli mi ze tak jest do pierwszego przegladu. Dla pocieszenia moge dodac ze moj rusza przy 3000 obrotow. I jesli chcesz zeby chodzil ci lepiej i tak nie molil to wyciagnij ten wezyk z filtra powietrza co idzie do tlumika. Nie bedzie ci tak mulic. Przez to nie bedziesz musial na pelnym gazie trzymac go zeby wyciagnac max z niego.
- gomez100
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/3/2008, 20:12
- Lokalizacja: starogard gdanski
napewno masz zadlawionego na wydechu!moge ci sprzedac kolanko ktore jest o wiekszej srednicy!mialem u siebie tez przy 2t chinskim i calkiem inaczej taki moto idzie!
napisz na 9238517 to powiem wiecej i w razie czegos moge ci sprzedac!
napisz na 9238517 to powiem wiecej i w razie czegos moge ci sprzedac!
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
swdasf
mam ten sdam skuter jest blogada na module musisz wyregulowac gaznik zniemic filtr paliwa ma za mały jest i go dusi tak jak muwiłes ze jak puscisz gaz to potem nic... to nic ci nie da do puki blokada jes na module bo to wszysto jest sterowane tam ja sciagnołem blokady i tylko jedzie o 10 wiecej bo jest ta blokada
Kamylek
- Kamylek666
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 16/7/2008, 10:54
Re: Nowy skuter i problemy...
laufer13 napisał(a):Jestem nowym posiadaczem skutera Zumico Eos. Dałem za niego 4,5 tyś i mam nadzieje ze pożyje około 4 lat.





@up: nie odświeżaj tematów.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości