Zobacz wątek - <i>[Honda]</i> Honda VFR 750/800 - gdy technika...
NAS Analytics TAG

[Honda] Honda VFR 750/800 - gdy technika...

Komentarze użytkowników
_________

[Honda] Honda VFR 750/800 - gdy technika...

Postprzez Ścigacz » 27/10/2006, 23:24

Dyskusja na temat: Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 14/12/2006, 15:49

Komentatorzy napisał(a):Jeżdże już od 3 lat VFR-ką i nie prawdą jest, że dużo palą.Moja w mieście pali 5-5,5L/100km przy spokojenj jeździe.Przy kręceniu do 200 i 10000obr spali 7,2-7,5.Rzeczywiście daje dużo przyjemności z jazdy, ze startu ma niezłe odejście i jest wyśmienita do turystyki.Silnik widlasty nie potrzebuje częstej zmiany biegów, a przy wczuciu się w maszyne można zapomnieć o ich zmienianiu (no może czasem z 6 na 5 bieg).
Maszyna super trwała i nieśmiertelna no i ten dźwięk.Suuuper.Moja Hondzia ma już 16 lat i nadal jest w super stanie.
Tyklko lać paliwko, zmieniać filtry, olej i jeźdZić.
Co najważniejsze nie traci na wartości, a klientów którzy znaja się na porządnym sprzęcie zawsze znajdzie.
Sprzęgło hydrauliczne, delicja :))))<br><hr>Miluś RC24<br>
mam na oku vfr 750 rok 89 moze pomozesz mi dokonac wyboru i napiszesz jak ma sie sprawa z czesciami eksploatacyjnymi bo szukalem na przyklad plytek do regulacji zaworow i nie znalazlem:-( bylbym rowniez wdzieczny za kilka rad eksploatacyjnych bo to ma byc moj 1 prawdziwy motocykl i mam ogromne niedobory wiedzy :-(z gorki dziekuje i pozdrawiam<br><hr>Grzech 27
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/12/2006, 17:45

Komentatorzy napisał(a):Jeżdże już od 3 lat VFR-ką i nie prawdą jest, że dużo palą.Moja w mieście pali 5-5,5L/100km przy spokojenj jeździe.Przy kręceniu do 200 i 10000obr spali 7,2-7,5.Rzeczywiście daje dużo przyjemności z jazdy, ze startu ma niezłe odejście i jest wyśmienita do turystyki.Silnik widlasty nie potrzebuje częstej zmiany biegów, a przy wczuciu się w maszyne można zapomnieć o ich zmienianiu (no może czasem z 6 na 5 bieg).
Maszyna super trwała i nieśmiertelna no i ten dźwięk.Suuuper.Moja Hondzia ma już 16 lat i nadal jest w super stanie.
Tyklko lać paliwko, zmieniać filtry, olej i jeźdZić.
Co najważniejsze nie traci na wartości, a klientów którzy znaja się na porządnym sprzęcie zawsze znajdzie.
Sprzęgło hydrauliczne, delicja :))))<br><hr>Miluś RC24<br>
Witam Serdecznie!!! Zamierzam kupić taki motocykl o którym piszesz i mam pytanko...zastanawiam sie równierz nad hondą CBR1000 F SC24. Króry z tych motocykli byś mi bardziej polecił kupić?chodzi mi o zużycie części, naprawy serwisowe, komfort jazdy. Potrzebuje motocykla do turystyki. Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę przy zakupie którgoś z tych modeli???Czy twoim zdaniem cena 6.5 tyś za VFR 750 z 92 roku to nie podejrzana sprawa???Z góry dzięki za odpowiedz.<br><hr>mayki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/1/2007, 23:55

Wlasnie...mysle,ze to jeden z najlepszych motocykli szosowych i jak widac,w rekach dobrogo tunera-najpiekniejszy!albinos-cudny jednoslad!!<br><hr>van.mart
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/1/2007, 22:34

Ja już jeżdże 3 lata rc24 z 89r. i nie mam problemu z częściami.Mój sprzecik po wymianie zębatki pali ok. 6,5l w mieście.Jeśli chodzi o części i serwis to jest dużo części na Allegro lub Moto-Bazarze z drugiej ręki.
Bardzo porządny sprzęt i mocny, trwały silnik, który nie wymaga ciąłego wachlowania biegami :))))<br><hr>Miluś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/1/2007, 21:53

Komentatorzy napisał(a):Jeżdże już od 3 lat VFR-ką i nie prawdą jest, że dużo palą.Moja w mieście pali 5-5,5L/100km przy spokojenj jeździe.Przy kręceniu do 200 i 10000obr spali 7,2-7,5.Rzeczywiście daje dużo przyjemności z jazdy, ze startu ma niezłe odejście i jest wyśmienita do turystyki.Silnik widlasty nie potrzebuje częstej zmiany biegów, a przy wczuciu się w maszyne można zapomnieć o ich zmienianiu (no może czasem z 6 na 5 bieg).
Maszyna super trwała i nieśmiertelna no i ten dźwięk.Suuuper.Moja Hondzia ma już 16 lat i nadal jest w super stanie.
Tyklko lać paliwko, zmieniać filtry, olej i jeźdZić.
Co najważniejsze nie traci na wartości, a klientów którzy znaja się na porządnym sprzęcie zawsze znajdzie.
Sprzęgło hydrauliczne, delicja :))))<br><hr>Miluś RC24<br>
Komentatorzy napisał(a):mam na oku vfr 750 rok 89 moze pomozesz mi dokonac wyboru i napiszesz jak ma sie sprawa z czesciami eksploatacyjnymi bo szukalem na przyklad plytek do regulacji zaworow i nie znalazlem:-( bylbym rowniez wdzieczny za kilka rad eksploatacyjnych bo to ma byc moj 1 prawdziwy motocykl i mam ogromne niedobory wiedzy :-(z gorki dziekuje i pozdrawiam<br><hr>Grzech 27<br>
Honda VFR 750 do roku 1989 ma zawory reg. śrubą a nie po
dkładkami.Mam ten model 6 lat i jest bezawaryjny.Polecam !
Obecnie szukam VFR800 na następne 6 lat.<br><hr>Krzysztof
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2007, 23:21

witam serdecznie szczesliwych urzytkownikow owego cuda biore pod uwage zakup owej maszyny jak sie czuje na niej kierowca majacy zamiar pokonywac na niej dluzsze trasy turystyczne mierzacy 190 cm ,pozdrawiam<br><hr>mlody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/4/2007, 09:55

Komentatorzy napisał(a):Jeżdże już od 3 lat VFR-ką i nie prawdą jest, że dużo palą.Moja w mieście pali 5-5,5L/100km przy spokojenj jeździe.Przy kręceniu do 200 i 10000obr spali 7,2-7,5.Rzeczywiście daje dużo przyjemności z jazdy, ze startu ma niezłe odejście i jest wyśmienita do turystyki.Silnik widlasty nie potrzebuje częstej zmiany biegów, a przy wczuciu się w maszyne można zapomnieć o ich zmienianiu (no może czasem z 6 na 5 bieg).
Maszyna super trwała i nieśmiertelna no i ten dźwięk.Suuuper.Moja Hondzia ma już 16 lat i nadal jest w super stanie.
Tyklko lać paliwko, zmieniać filtry, olej i jeźdZić.
Co najważniejsze nie traci na wartości, a klientów którzy znaja się na porządnym sprzęcie zawsze znajdzie.
Sprzęgło hydrauliczne, delicja :))))<br><hr>Miluś RC24<br>
Komentatorzy napisał(a):mam na oku vfr 750 rok 89 moze pomozesz mi dokonac wyboru i napiszesz jak ma sie sprawa z czesciami eksploatacyjnymi bo szukalem na przyklad plytek do regulacji zaworow i nie znalazlem:-( bylbym rowniez wdzieczny za kilka rad eksploatacyjnych bo to ma byc moj 1 prawdziwy motocykl i mam ogromne niedobory wiedzy :-(z gorki dziekuje i pozdrawiam<br><hr>Grzech 27<br>
Komentatorzy napisał(a):Honda VFR 750 do roku 1989 ma zawory reg. śrubą a nie po
dkładkami.Mam ten model 6 lat i jest bezawaryjny.Polecam !
Obecnie szukam VFR800 na następne 6 lat.<br><hr>Krzysztof<br>
Posiadam vfr 750 2 od 6 lat i potwierdzam spalanie 6-do 7,5 l max jak sie kreci do czerwonego nigdy mnie nie zwiodł sprzet bezawaryjny.Niestety najnowsza vfr nie ma kol zebatych w rozrzadzie wiec awaryjnosc moze byc wieksza plus wydatki no i ten vtec to jest porazka ci co jezdza vtec to wiedza o co chodzi jak sie jezdzi na winklach przy 6-7 tys obr.nastepuje szarpniecie.
Pozdrawiam.<br><hr>Sadek 76
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/5/2007, 07:23

Komentatorzy napisał(a):witam serdecznie szczesliwych urzytkownikow owego cuda biore pod uwage zakup owej maszyny jak sie czuje na niej kierowca majacy zamiar pokonywac na niej dluzsze trasy turystyczne mierzacy 190 cm ,pozdrawiam<br><hr>mlody<br>
Moze najpierw kup sobie slownik ortograficzny.<br><hr>abc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2007, 23:36

Cze! potrzebuje czesci zawieszenia do handy VFR 1987 rok. Wie ktos, gdzie moge cos znalesc? Dzieki!<br><hr>Pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/7/2007, 19:28

Komentatorzy napisał(a):Jeżdże już od 3 lat VFR-ką i nie prawdą jest, że dużo palą.Moja w mieście pali 5-5,5L/100km przy spokojenj jeździe.Przy kręceniu do 200 i 10000obr spali 7,2-7,5.Rzeczywiście daje dużo przyjemności z jazdy, ze startu ma niezłe odejście i jest wyśmienita do turystyki.Silnik widlasty nie potrzebuje częstej zmiany biegów, a przy wczuciu się w maszyne można zapomnieć o ich zmienianiu (no może czasem z 6 na 5 bieg).
Maszyna super trwała i nieśmiertelna no i ten dźwięk.Suuuper.Moja Hondzia ma już 16 lat i nadal jest w super stanie.
Tyklko lać paliwko, zmieniać filtry, olej i jeźdZić.
Co najważniejsze nie traci na wartości, a klientów którzy znaja się na porządnym sprzęcie zawsze znajdzie.
Sprzęgło hydrauliczne, delicja :))))<br><hr>Miluś RC24<br>
Komentatorzy napisał(a):mam na oku vfr 750 rok 89 moze pomozesz mi dokonac wyboru i napiszesz jak ma sie sprawa z czesciami eksploatacyjnymi bo szukalem na przyklad plytek do regulacji zaworow i nie znalazlem:-( bylbym rowniez wdzieczny za kilka rad eksploatacyjnych bo to ma byc moj 1 prawdziwy motocykl i mam ogromne niedobory wiedzy :-(z gorki dziekuje i pozdrawiam<br><hr>Grzech 27<br>
Komentatorzy napisał(a):Honda VFR 750 do roku 1989 ma zawory reg. śrubą a nie po
dkładkami.Mam ten model 6 lat i jest bezawaryjny.Polecam !
Obecnie szukam VFR800 na następne 6 lat.<br><hr>Krzysztof<br>
Ciągle sie zastanawiam który model jest mnie awaryjny vfr 800 czy vfr 750 prawdopodobnie model z układem V-tec lubi sie psuć a co ty sądzisz ???<br><hr>Paweł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/7/2007, 01:02

Mam na sprzedaż vf 1000 f2 1987 po lekkim szlifie.Stan ok.50437 4023 Wielkopolska.<br><hr>dd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/8/2007, 14:35

Poszukuję zbiornika paliwa do moto HONDA VFR 750 rok 1986.<br><hr>Kinga
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2007, 15:30

Witam Kingo. Mam pytanie do Ciebie. Potrzebuje dokupic panewki do swojej VFR 750 ale w serwisie pytaja o numer ramy a ja go nie posiadam bo numer jest wyciety. Jesli mogla bys wylac mi swoj i ja sie nim postuze, przy zamowieniu. Bede bardzo wdzieczny. Z powazaniem.<br><hr>Łukasza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2007, 22:31

witam mam pytanie : niedawno kupiłęm honde vfr 750 i obok amortyzatora centralnego znalazłem zbiorniczek w którym nie ma żadnego płynu -co to mógłby być za zbiornik i co do niego wlewać prosze o pomoc<br><hr>Piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2007, 22:37

Komentatorzy napisał(a):Jeżdże już od 3 lat VFR-ką i nie prawdą jest, że dużo palą.Moja w mieście pali 5-5,5L/100km przy spokojenj jeździe.Przy kręceniu do 200 i 10000obr spali 7,2-7,5.Rzeczywiście daje dużo przyjemności z jazdy, ze startu ma niezłe odejście i jest wyśmienita do turystyki.Silnik widlasty nie potrzebuje częstej zmiany biegów, a przy wczuciu się w maszyne można zapomnieć o ich zmienianiu (no może czasem z 6 na 5 bieg).
Maszyna super trwała i nieśmiertelna no i ten dźwięk.Suuuper.Moja Hondzia ma już 16 lat i nadal jest w super stanie.
Tyklko lać paliwko, zmieniać filtry, olej i jeźdZić.
Co najważniejsze nie traci na wartości, a klientów którzy znaja się na porządnym sprzęcie zawsze znajdzie.
Sprzęgło hydrauliczne, delicja :))))<br><hr>Miluś RC24<br>
Komentatorzy napisał(a):mam na oku vfr 750 rok 89 moze pomozesz mi dokonac wyboru i napiszesz jak ma sie sprawa z czesciami eksploatacyjnymi bo szukalem na przyklad plytek do regulacji zaworow i nie znalazlem:-( bylbym rowniez wdzieczny za kilka rad eksploatacyjnych bo to ma byc moj 1 prawdziwy motocykl i mam ogromne niedobory wiedzy :-(z gorki dziekuje i pozdrawiam<br><hr>Grzech 27<br>
Komentatorzy napisał(a):Honda VFR 750 do roku 1989 ma zawory reg. śrubą a nie po
dkładkami.Mam ten model 6 lat i jest bezawaryjny.Polecam !
Obecnie szukam VFR800 na następne 6 lat.<br><hr>Krzysztof<br>
Komentatorzy napisał(a):Posiadam vfr 750 2 od 6 lat i potwierdzam spalanie 6-do 7,5 l max jak sie kreci do czerwonego nigdy mnie nie zwiodł sprzet bezawaryjny.Niestety najnowsza vfr nie ma kol zebatych w rozrzadzie wiec awaryjnosc moze byc wieksza plus wydatki no i ten vtec to jest porazka ci co jezdza vtec to wiedza o co chodzi jak sie jezdzi na winklach przy 6-7 tys obr.nastepuje szarpniecie.
Pozdrawiam.<br><hr>Sadek 76<br>
witam mam pytanie : niedawno kupiłęm honde vfr 750 i obok amortyzatora centralnego znalazłem zbiorniczek w którym nie ma żadnego płynu -co to mógłby być za zbiornik i co do niego wlewać prosze o pomoc<br><hr>piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/2/2008, 14:55

Witam mam vfr 750 rc24 z 89r i zastanawiam się, jaki można zastosować szerszy rozmiar opon - te do roku 1990 są dość wąski i chętnie dodałbym coś szerszego. Czy orientuje się ktoś, co można tam wstawić tak by nie obcierały o łańcuch/wachacz, etc.?
Z góry dzięki za wskazówki.
Pozdrawiam wszystkich viferowców!<br><hr>romekjagoda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2008, 09:37

Komentatorzy napisał(a):witam mam pytanie : niedawno kupiłęm honde vfr 750 i obok amortyzatora centralnego znalazłem zbiorniczek w którym nie ma żadnego płynu -co to mógłby być za zbiornik i co do niego wlewać prosze o pomoc<br><hr>Piotr<br>
Nie maz płynu hamulcowego tylni hamulec no widać troche nie masz doświadczenia<br><hr>sadek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/2/2008, 21:26

witam wszystkich mam problem prosbe i pytanie.. niedawno kupilem sobie Honde VFR 750F z 86 roku jest to mój pierwszy motocykl na motorkach nie znam sie wcale i chcial bym sie dowiedziec gdzie mozna skręcic obroty poniewaz na wolnych mam tak srednio 3-4 tyś a to jest za duzo wyje ten silnik strasznie chcial bym skręcic ale nie wiem gdzie kazdy mowi co innego dlatego jezeli by ktos wiedzial a napewno wie to bardzo bym prosil jakies info na poczte zdjęcie jak to wygląda gdzie to szukac no cokolwiek z góry dziekuje i pozdrawiam wszystkich... czekam na e-mail'e z info kolek1@wp.pl<br><hr>Kolek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2008, 15:21

tu pisze że VFR z 89 roku kosztuje 8 tysi a ja kupiłem za cztery i jest bardzo sprawny nie rozumiem tego co tu napisali<br><hr>nemo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 3 gości




na gr