Zobacz wątek - suzuki gsxr 600k1 kod błędu -C28
NAS Analytics TAG

suzuki gsxr 600k1 kod błędu -C28

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

suzuki gsxr 600k1 kod błędu -C28

Postprzez marwis13 » 8/3/2008, 14:50

Witam. M am problem z suzuki gsxr 600 k1 . na wyświetlaczu wyświetla się błąd czerwona kontrolka świeci sie na wyświetlaczu miga FI . po zwarciu dwuch kabli z kostki w zadupku wyświetla kod błędu -C28 . Moto odpala ale na wolnych obrotach gaśnie i zalewa świece proszę o pomoc.dodam że wcześniej że wyciągałem silnik i kolektor , przewody wszystkie posprawdzałem i jest ok. czy jestem w stanie sam to zrobić czy musi się zakończyć w serwisie suzuki..
marwis13
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/6/2007, 20:42


Postprzez Marcingsxr » 11/3/2008, 21:56

marwis13 wielka prosba mam ten sam problem tylko ze w 750 K1, swieci sie czerwona kontrolka na obrotku i miga FI rowniez jak ty wyjmowalem silnik, mozesz wytlumaczyc lub jeszcze lepiej wkleic fotki jak, gdzie i na ktorych przewodach zrobic zworke zeby wyswietlic kody bledow (zrobic to na wlaczonym zaplonie ?? z zapalonym czy zgaszonym silnikiem ??)

Pozdrawiam
Marcingsxr


Witam ponownie C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE SERVO

Jest to czujnik na czwartej gardzieli (z boku z prawej strony) najwieksza kwadratowa kostka z kilkoma przewodami, nalezy zdemontowac (na wylaczonym zaplonie) i trzymajac w dloni sprawdzic poprawna prace. Po przekreceniu kluczyka z pozycji pol otwartej powinien w pelni zamknac, otworzyc i wrocic do pozycji pol otwartej. Jesli nie dziala trzeba sprawdzic przewody mozna wkluc sie w przewody (na 99% rozowy i szary podac + i - na przemian ) przy samym czujniku jesli nie otwiera sie lub otwiera sie tylko w jedna strone nalezy wymienic czujnik

Mam nadzieje ze pomoglem
Pozdrawiam
Marcingsxr
NIESTETY PIERWSZY I TO PECHOWY GSX-R 750Y
Marcingsxr
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8/3/2008, 22:29
Lokalizacja: Manchester-Sandomierz


Postprzez marwis13 » 19/3/2008, 22:20

kostkę którą trzeba zewrzeć znajduje się z tyłu w zadupku. są tam dwie kostki jedna duża czarna i mala biała .zwierasz kable w malej kostce białej po skosie przekręcasz stacyjkę i wciskasz czerwony przycisk który uruchamia pompę paliwa NIE odpalasz moto , na wyświetlaczu wyświetli ci się kod błędu jeżeli jest wszystko ok. powinno wyświetlać -C00. jeżeli kreska przed zerami jest po niżej lub po wyżej to położenie przepustnicy w gardzieli jest nie prawidłowe i treba ustawić.mi to pomogło bo tak moto zalewało i nie mialo mocy.błąd C28 znikł mi i jest ok.wyślę link do dobrej stronki tylko że po angielsku tam jest to opisane.sorki że tak pużno odpisuję ale padł mi komp i nie miałem dostępu do netu.pozdrawiam. http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html
marwis13
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/6/2007, 20:42

Postprzez muerteak » 27/8/2008, 20:22

Witam

Mam podobny problem jak krajos3 z moją 750-ką. U mnie takie objawy pojawiły się po wymianie oleju (PEWNIE ZBIEG OKOLICZNOŚCI). Wyświetla mi FI oraz świeci się czerwona lampka. Zdiagnozowałem go i wyświetla mi C00, co oznacza że nie ma żadnych błędów:/ a jednak wyświetla FI. Zasięgnołem jezyka w serwisie, niestety panowie nie byli w stanie nic doradzić (pierwszy raz spotkali się z taką sytuacją). Dodam, że olałem troche temat i zaczołem jeździć mimo tego FI. Zrobiłem jakieś 500 km i nic się nie dzieje. Bywało tak, że gdy moto miał już sobą jakiś tam konkretniejszy przejechany dystans i dostał ostro po manetce kontrolka i FI znikało (niestety do momentu zgaszenia silnika, ponowne uruchomienie i zabawa spowrotem).

Jeśli ktoś wie w czytm doszukiwać się problemu będe wdzięczny za info.

Jeśli chodzi o mostkowanie przewodów w kostce diagnostycznej polecał założenie włącznika i zamontowanie go gdzies w schowku (czy gdzie tam wolicie:)) nie trzeba demontować zadupka w razie konieczności wykonania testu.
muerteak
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/8/2008, 20:08

Postprzez muerteak » 28/8/2008, 19:31

Wszystkie wtyczki przeczyszczone, włącznie z kablami do bateryjki. W pierwszej kolejności to zrobiłem:/ i dalej to samo. Nie zaszkodzi sprawdzić jeszcze raz - jutro za to się biorę. Dzisiaj również odbyłem krótka jazde i temat się powtaża - dostał troche z manetki i FI znikło - niestety nie na długo :( Będe próbował dalej jak coś wymyśle, dam znać.
muerteak
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/8/2008, 20:08

Postprzez brunorb » 15/10/2008, 23:58

witam mój problem jest podobny jak opis kolegów. a mianowicie odpalam gsx 750 K1 i jest ok. rozgrzewam i jazda próbna jest super ale tu zaczynają się problemy gaszę silnik odpalam i wyświetla F1, czasami sporadydycznie podczas jazdy ale przedewszystkim po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. diagnoza i na wyświetlaczu pojawił się błąd _C00. teoretycznie brak błędu lecz co z tą kreską na dole, panowie piszecie że pojawia się u góry na dole czy po środku czy wogule nie ma jej być i wtedy przyjmujemy że jest ok. kolejne pytanie to czy trzeba kasować kody usterek w ECU i jak to zrobić. pozdrawiam Radek
brunorb
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/10/2008, 23:04
Lokalizacja: wielkopolskie

Postprzez Raczek_6 » 16/10/2008, 22:00

C00 - brak błędów
C28 – STV Actuator circuit malfunction


Powinno być -C00
jeśli jest _C00 lub kreska u góry przed C00 to niestety jest potrzebna wizyta w warsztacie aby ustawili czujnik położenia przepustnicy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez brunorb » 17/10/2008, 00:42

wielkie dzięki za podpowiedz regulacja TPS-u to pestka. ale tak mysle czy wystarczy kierować sie wskazaniem licznika czy dokładniej byłoby gdyby regulacje dokonać na podstawie sygnału z TPS np. 1.85V czy ktoś ma takie dane? jutro spróbuje po południu na licznik i zobaczymy jak dalej z tym F1 jeszcze raz wielkie dzięki :D pozdrawiam Radek
brunorb
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/10/2008, 23:04
Lokalizacja: wielkopolskie

Postprzez dam251 » 25/10/2008, 19:07

witam mam Suzuki GSXR 600 k6 i wczoraj zawiesil mi sie komputer i nie moglem jej odpalic co mnie bardzo zdziwilo bo dzien wczesniej normalnie jezdzilem i bylo wszystko ok. po odlaczeniu akumulatora i podlaczeniu go od nowa odpalil ale nie ma tej mocy co wczesniej i swieci mi czerwona lampka i pisze F1. Dzisiaj próbowalem dostac sie do TPS-u ale nie moge tego znalezc?? wydaje mi sie ze jest to na wysokosci ramy!! i wyswietla mi kreske u gory COO
W ktora strone mam krecic sróbka i czy musze opuszczac silnik aby sie tam dostac??
Prosze o szybka odpowiedz
dam251
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2008, 18:47
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez dam251 » 26/10/2008, 08:24

Witam
zrobiłem wszystko tak jak powinno byc i ustawilem kreske na srodku COO ale nadal swieci mi sie czerwona lampka i wyswietla F1.
Prosze o jaka pomoc bo nie wiem co wiecej moge zrobic
z gory dziekuje
Ostatnio edytowano 26/10/2008, 16:53 przez dam251, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
dam251
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2008, 18:47
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez dam251 » 26/10/2008, 08:26

prosze o jakakolwiek rade bo nie chce go wiezc do serwisowki bo to wiaze sie z duzymi wydatkami. tylko jeszcze nie wiem z jakimi moze ktos z was to wie??
Ostatnio edytowano 26/10/2008, 16:58 przez dam251, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
dam251
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/10/2008, 18:47
Lokalizacja: podkarpacie

Suzuki GSXR błąd C30

Postprzez wieczor7 » 26/10/2008, 15:32

Witam
Posiadam suzuki GSXR 600, ostatnio zapaliła mi sie czerwona kontrolka i migające FI. Sprawdziłem jaki jest to błąd i pokazało mi ze jest to błąd -C30.

Pomóżcie mi co mam teraz zrobić, czy muszę jechać z tym do warsztatu czy mogę to samemu naprawić

Pozdrawiam i czekam na pomoc:)
wieczor7
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/8/2007, 19:19

Postprzez neross » 7/8/2009, 22:13

Jestes pewien ze C30?
Niema takiego bledu w serwisowce...
neross
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/8/2009, 14:31

Postprzez vito19 » 6/5/2010, 22:08

polecam złącze diagnostyczne dosuzuki OBD (otwórz link)
vito19
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 25/6/2008, 11:32

Postprzez pablo9321 » 4/9/2014, 14:36

Wytłumaczy mi ktos jasno jak zmostkowac te kable w tej kostce ?
Napisane bylo powyzej, ze nalezy zmostkowac je po skosie, moge zaptem uzyc jakiegos kabelka i wpiac po skosie do tej kostki 2-wa kable ?
pablo9321
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/4/2014, 09:41
Lokalizacja: świętokrzyskie, powiat staszowski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê