Zobacz wątek - HONDA NSR 50 zablokowana V-max 55km/h... jak to rozblokować?
NAS Analytics TAG

HONDA NSR 50 zablokowana V-max 55km/h... jak to rozblokować?

i inne małe pojemności
_________

HONDA NSR 50 zablokowana V-max 55km/h... jak to rozblokować?

Postprzez PiLu23 » 4/3/2008, 06:47

Witam co zrobić z tym fantem mam hondę nsr 50 rocznik 1991 4 biegi
jedzie tylko 55km/h jak to rozblokować albo co trzeba kupić żeby to ulepszyć w miarę tanim kosztem nie mówię o zmianie cylindra czytałem że te nsr-ki idą pod 90 .... i jeszcze dodam że dochodzi do 10,5 tys . obrotów...czyli ok
oto ona
Obrazek (otwórz link)
proszę o pomoc a zdjęcie dodaje żeby nie było niedomówień o jaki model chodzi :) tylko nie odpisujcie mi poszukaj bo już szukałem :lol:
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43


Postprzez Fenek16 » 4/3/2008, 15:27

NA czwartym biegu dochodzi do 10tys obrotów?
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez pawlak200192 » 4/3/2008, 15:47

Jak na ostatnim biegu dochodzi do 10 tys to zmien zębatke zdawczą :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez PiLu23 » 5/3/2008, 07:57

no nie wiem raczej dochodzi do 9000-9500
zębatkę zdawcza na ile zębów ?? a czy gaźnik jest przyczyną ?? bo koleś co się tym zajmuje powiedział żeby założyć gaźnik MBX 80 czy to też coś da??
http://allegro.pl/item319778619_zebatka ... d_atv.html
a zębatkę znalazłem taką
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez PiLu23 » 5/3/2008, 13:43

sorry że post pod postem ale zobaczyłem u siebie w motorze że
Przód ma 13 Z
Tył ma 47 Z
więc co robić na wydechu nie ma blokady bo była zdjęta
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez Fenek16 » 5/3/2008, 19:16

Ta tylnia jest dosyć spora zebatka, można by ja zmniejszyć... Ale tak zmieniasz zebtaki to tracisz na przyśpieszeniu, a jesli wymieniasz gaźnik to tylko zyskujesz wszystko, no ale paliwk też zasysać bedzie wiecej.

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez PiLu23 » 6/3/2008, 08:39

Ale zamówiłem zdawczą 16 i gość mówił że będzie oki bo mówił że jak dam większą to sie zmuli :)

a czy filter i wydech też da coś jak zmienię ?? na sportowy oczywiście, na Mielochu widziałem fajne wydechy i filtry
a co do zębatek to przedstawia się tak
Przód 16z
Tył 47z myślę że w miarę dobra kofiguracja

edytuj posty-kravec
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez Fenek16 » 6/3/2008, 18:36

Nom, nawet bedzie większy v-max. Co do filtru to dobry stożek daje fajny dźwięk, ale nie polepszy znacznie osiągów przy fabryc znym gaźniku, tak samo jest z wydechem, na seryjnym cylindrze to nie będzie zadziwiający efekt...

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez filak » 6/3/2008, 19:06

stozek moze dodać od 5 do 10% mocy ale tylko w tedy gdy odpowiednio wyregulujemy gaźnik.
"Bóg wybacza...
motocykl nigdy..."

Obrazek
Avatar użytkownika
filak
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:47
Lokalizacja: Zabierzów k/ Krakowa

Postprzez Fenek16 » 6/3/2008, 19:19

Tak, te piękne dane z reklam allegrowych stożków...

Jesli chcielibyśmy rzeczywiście dostać tę dodatkową moc to trezba kupić firmowy stozek za niemałą kasę i przeczyszczać go i nasączać co troche tylko :? Bo jesli nie to moto bedzie się zalewało

Pozdro
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 6/3/2008, 20:09

ja na twoim miejscu zainwesował bym w ten gaznik, napewno sporo da.
obowiązkowo bedziesz musiał kupic takze kruciec ot mbx 80 lub przerobic oryginalny jezeli to mozniwe-chodzi mi tu o srednice łączenia z gaznikiem(prawdopodobnie da sie rozwiercic).
co do zembatek to proponuje z przodu tą co jest, a z tyłu 42.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Fenek16 » 6/3/2008, 21:09

Jak już zamówił to nie ma wyjscia...
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez PiLu23 » 6/3/2008, 21:21

no wiem że z filtrem tak jest ale ja nie mówię że tanie badziewie tylko markowe z mielocha ale to już mniejsz z tym a co do krućca to już mam tylko szukam gaźnika i czekam na zębatkę a późnij wydech metrakit albo leo vince ale tylko końcowy
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez RysiekGt125 » 6/3/2008, 22:27

no rzeczywiscie ten wydech bylby rozsadna sprawa. natomiasy nie polecalbym gaznika od 80. bo moze sie okazac ze kupisz i zacznie Ci sie zalewać . wymien w tym dysze na sportowe. a ty masz w tym membrane ? jak masz to pewnie na niej znajduje sie taki ogranicznik. zdejmij go. i wtedy zobacz. a czy ta nsr nie jest czasem na module bloknieta ?
Avatar użytkownika
RysiekGt125
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 17/7/2007, 22:19
Lokalizacja: sochaczew

Postprzez PiLu23 » 7/3/2008, 13:50

no na module nie może bo sie wkręca super na obroty i dochodzi do końca a co do gaźnika to nie jest do końca że się będzie zalewał bo to zależy jaki mechanik go wyreguluje i jak wyreguluje . Membramki mam i te ograniczniki są już wypieprzone ale to nic nie dawało bo on nie dostaje tyle mieszanki że go bloknie
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez PiLu23 » 7/3/2008, 13:53

która z tych dysz będzie dobra bo się na tym aż tak nie znam ... a skąd pewność że to da więcej niż gaźnik od 80 a i jeszcze co do gaźnika to mtx/mbx 80 ma tylko 2mm średnicę większą więc nie powinno być aż tak źle
a oto dzysze
http://sklep.mieloch.pl/advanced_search ... 8f&x=0&y=0

dzisiaj sprawdziłem obroty na biegach
1- 9000
2- 8500
3- 8000-8300
4- 8000-7800
a na luzie kręci 10500 rmp
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez muczaczo » 7/3/2008, 20:41

Ja z przodu w takiej samej NSR mam 15 zębów
muczaczo
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/1/2008, 18:23

Postprzez sebek954 » 8/3/2008, 10:01

ja miałem tez taka nsr
http://www.bikepics.com/members/aligator954/88nsr50/

tu macie zdjęcia, i możecie mi wierzyć albo nie ale wyciągałem z niej 95km/h,
ja bardzo dużo w niej zrobiłem, tylko ze ja kupiłem ja od belga i najprawdopodobniej w niej był zamontowany moduł od ns1, bo w miejscu wykręcała 12,5 a w jeździe na ostatnim biegu wkręcałem do 10, tylko tez ze ja miałem 6 biegów, niektórzy tez tłumaczyli to tym ze na tabliczce znamionowej było napisane montessa...
pierwsze co przy niej zrobiłem to szlif i nowy tłok, planowanie głowicy, jakaś tam świeca specjalna była, caly dolot miedzy gaźnikiem a cylindrem na maxa rozszlifowany, i w filtr wsadziłem taka cieńsza gąbkę.... bo tego wydech już był pełny przelot....
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05

Postprzez PiLu23 » 8/3/2008, 12:00

no ja też mam montesse i nic nie jest specjalnego mam 4 biegi no u mnie jest środek cały wypolerowany a co do modułu to będzie tak działać jak założę od ns1?
PiLu23
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43

Postprzez sebek954 » 9/3/2008, 01:22

nie mam pojęcia czy podejdzie ten moduł, ale ja wnioskuje ze być może miałem od ns1 po charakterystyce silnika bardzo podobnej do ns1.....
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê