Zobacz wątek - new dla 30 latka
NAS Analytics TAG

new dla 30 latka

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

new dla 30 latka

Postprzez ralf9 » 13/2/2008, 23:16

witam!
jestem na tym forum żółtodziobem ale nie zmienia to faktu że przestrzeliłem juz pare bardzo trafnych poscików.
Nie ukrywam że prawko no motor zdałem nie dawno
a kat.B pozwoliła mi natrzaskać blisko 300 tys/km.
Okres szaleńczy mam za sobą ( rodzinka-ostudziła nieco moje szaleńcze zapały )więc chodziło mi o porade jakie cudne scigniatko polecacie kupić na dzień dobry do poj. 600 i kasiurki max 8000zł.????
(nie interesują mnie żadne 50-tki czy 250tki)
Motorek będe używał na krutkich odcinkach-max 70km-nie wchodzi w gre zaden"turystyk"
Temat osprzetu taki jak kurtki i itp. to odrębna bajka
Chodzi mi o konkrety-awaryjność-dostepność częsci-spalanie.
Pomykałem za nastolatka jak nie wieksząść z nas na kultowej motorynce,ogarku i co nieco na cezecie:-) hmm.. tropiczka tez miała swój czas świetności.
Także Panowie i Panie bardzo proszę o konkretne podpowiedzi i fachowe rady za co z góry dziekuje :-)
temat "co na pierwsze moto". siekson
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk


Postprzez P_R_O_T_E_Z_A » 14/2/2008, 00:22

Do takiej kwoty to cbr f2 kupisz, to nie są złe sprzęty , dużo ludzi tym lata lub latało powinieneś być zadowolony ;) moje wypociny kieruje do rozważnego i odpowiedzialnego 30 latka bo 600 to nie ogarek czy motorynka .
www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
Avatar użytkownika
P_R_O_T_E_Z_A
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
Lokalizacja: Sosnowiec


Postprzez kamch » 14/2/2008, 01:27

ja również za tą cene polecam f2, sam posiadam, moje pierwsze moto i jestem zadowolony, a za tą kwotę powinieneś znaleźć już zadbaną.. za krótko mam żeby stwierdzić awaryjność ale na razie wszystko ok, czesci są na allegro i wygodna na takie trasy.. spalanie jeszcze nie wiem dokladnie bo za też krotko mam :) pzdr
Honda CBR 600 F2
kamch
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56

Postprzez ralf9 » 14/2/2008, 22:06

rozwaga to priorytet - mam kogo odchować syn 9-latek juz lata crossem 50ką-nie ma mowy o wariacjach-pierwszy sezon bedzie z pewnoscią spokojny (moze jakis dodatkowy kursik podszlifowujący technike jazdy?)
A tak wracajac na co zwrócić uwage przy zakupie f2-czy f3 bo mysle ze jeszcze z 2-czke dostukam oglondałem jeszcze suzuki rf-600
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M647035
i rocznikowo jest pięknie. jak z serwisówka panowie rf600 a f2czyf3
co lepiej się prowadzi - jeśli chodzi o świeżaka????
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Roki 86 » 14/2/2008, 22:16

Nom rf też jest niezła :wink: porównałbym ja do F2, ale jeśli chcesz prawdziwego jak napisałeś ściganta to polecam moto które mam w podpisie, i którym sam sie poruszam gsxr 600 srad o niebo bardziej agresywny od rf czy F2. W tym przedziale cenowym spokojnie coś fajnego wyrwiesz. jeśli chciałbyś się czegoś więcej dowiedzieć o tym moto to zapraszam na PW.
Pozdrawiam!
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów

Postprzez ralf9 » 14/2/2008, 22:31

Roki 86
tak jak czytałes wyżej zalezy mi naczyms co ja poprowadze a nie maszyna mnie :) :) :) :) a jak ze spalaniem i serwisem twojego demonka??? a powiedz mi czym rózni się srad od rf
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Roki 86 » 14/2/2008, 22:41

Spoko może z tą agresją to ciut przesadziłem wiadomo ,że nie idzie jak współczesne 600.
Jeśli jest tak jak napisałeś to spokojnie dasz rade prowadzić takiego potworka hehe
Z dostępem części nie ma żadnego problemu dużo używek na allegro a jeśli trzeba to nowe części w sklepach też są, ze spalaniem mi udało się zejść do 4,6l przy prędkościach rzadko przekraczających 120, a tak normalnie jak zawsze śmigam czyli prędkości często sięgające 200 , zawsze mieści sie w 7l.
Wszystko naprawiam i reguluje samemu.
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów

Postprzez ralf9 » 14/2/2008, 22:47

to mnie zaczyna cieszyć! ciekawe jak ze spalaniem f2-3 ?a co z ta różnicą tych 2 modeli(rf - srad)?
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Roki 86 » 14/2/2008, 22:51

Srad to następca RF która przestawała dawać sobie rade z konkurencją,
po wejściu na rynek Gsxr stała sie bardziej motocyklem sportowo-turystycznym,
RF palą więcej, słabiej idą są cięższe, słabsze hamulce.
RF ma 98KM
Gsxr 600 108KM i około 118 KM (ze sradem)
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów

Postprzez elco » 14/2/2008, 23:20

Roki 86 napisał(a):Srad to następca RF która przestawała dawać sobie rade z konkurencją,
po wejściu na rynek Gsxr stała sie bardziej motocyklem sportowo-turystycznym,
RF palą więcej, słabiej idą są cięższe, słabsze hamulce.
RF ma 98KM
Gsxr 600 108KM i około 118 KM (ze sradem)


GSXR powstal w mysl typowo sporotowego motocykla. To motocykl dosc agresywny, niewygodny z mocnym zaciecem sportowym. Nie polecam go nowicjuszom. RF nie cieszy sie dobra opinia na forum. Wiele razy o niego tutaj wypytywano - niestety przewazaja oceny nagatywne. A jezeli chodzi o Honde CBR f2/f3. Wydaje mi sie to najrozsadniejszym wyborem. A czy myslales moze o kawie ZZR 600 ?

Zapytales o wiele rzeczy zwiazanych z CBR f2/f3. Jako, ze sam jestem uzytkownikiem tego motocykla postaram ci odpowiedziec na kilka pytan, ktore udalo mi sie wylapac z tematu.
spalanie oscyluje w graniach 5-6 l na 100 km. Mi po kilku kalkulacjach zwykle spala 5,6 l / 100km
Mit o bezawaryjnosci tego motocykla zostal niejednokrotnie na tym forum przeze mnie obalony. To jest tylko maszyna i ma sie w niej prawo psuc wiele rzeczy. Nie mniej jednak do powazniejszych awarii dochodzi rzadko i wiekszosc ogranicza sie tylko do drobnych napraw.
Zasadnicze roznice miedzy cbr f2/f3. Wiekszosc rzeczy masz opisane na stronie glownej scigacza.pl. CBR f3 jest nieco smuklejsza(zmieniono plastiki), wygodniejsza i poreczniejsza. Wyeliminowano kilka powaznych wad f2 - miedzy innymi wadliwy, hydrauliczny napinacz rozrzadu. Za 8 tys niestety nie kupisz porzadnej f3.

Radze sie wiec skupic na jakims zadbanym okazie cbr f2 lub malym ZygZaku
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez ralf9 » 14/2/2008, 23:48

panowie dzieki że podchodzicie do tematu z prawdziwą profeską! :)
i nie odwalacie mnie z kwitem :)

elcommendante - twoja odpowiedz ma miano mistrzostwa świta tylko powiedz zółtodziobowi co to ZygZag???

i jeszcze dołoze do pieca - troszke przerzucam stalą - waze 110kg wzrost 186cm mam nadzieje ze nie bede komicznie wyglondał na tm scigaczu?
znalazłem cosik tosik takiego:
http://moto.allegro.pl/item312241167_ho ... wisie.html
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Kedar-88 » 15/2/2008, 00:02

ZygZag to kawasaki ZZR

tak przy okazji icid miał fajną kawe zzr 600 do sprzedania 8) tylko nie wiem ile by za nią chciał....jak coś to skontaktuj się z nim na priv
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez MIG » 15/2/2008, 00:10

Moj tata jezdzil na jawie50 mustang, MZ 150,250, CZ i Gazelli przez dobre 20lat wiec poczatkujacym motocyklista nie byl ale jak kupilem GS500 to powiedzial ze sie go boi. Nie te czasy :) wtedy 251 to byl max jaki motor mial :)
MIG
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ralf9 » 15/2/2008, 00:16

Kedar-88 i dziekuje ale kawa raczej nie wchodzi w gre :oops:
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez P_R_O_T_E_Z_A » 15/2/2008, 00:44

ralf9 napisał(a):to mnie zaczyna cieszyć! ciekawe jak ze spalaniem f2-3 ?a co z ta różnicą tych 2 modeli(rf - srad)?

tu masz sporo informacji o gsxr :)
http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,750,1164.html
Jeśli masz takie gabaryty i rozwagę to taka 600 nie byłaby złym wyjściem , ja ważę prawie 100 kilo i mam 184 cm wzrostu i sracz jest dla mnie ok ;) Zaproponowałem ci f2 na początku z tego względu, że do 8 tys kupił byś dość ładny egzemplarz cbr-ki a srada niekoniecznie:( ale jak masz jeszcze 2 tychole do dodania to trafisz ładny sprzęt za 10 tys (ja tyle za swojego dałem) , tylko że ja poza sezonem i trochę się potargowałem :)
www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
Avatar użytkownika
P_R_O_T_E_Z_A
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez ralf9 » 15/2/2008, 14:21

Panowie wysyłam wszystkim wirtualnego browara za pomoc
DECYZJA JEDNAK ZAPADŁA CBR 600 F2

DZIEKUJE ZA ZANGAŻOWANIE I PROFESIONALIZM
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D

Jak znam życie to jeszcze waz nieraz pomęczę !!!
Może mogę jakoś wam w zamian pomóc???
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez ^^phantom » 15/2/2008, 16:32

ralf: uzytkownicy forum scigacz pomagaja bezinteresownie :) Powodzenia z maszynka, jak kupisz nie zapomnij pochwalic sie fotkami na forum.
Avatar użytkownika
^^phantom
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2/2/2008, 19:39

Postprzez elco » 15/2/2008, 17:58

Jezeli chodzi o CBR z ogloszenia. Wyglada na calkiem zadbana. Niestety ma malowana czasze w zwiazku z czym przy ogledzinach musisz sie dobrze przypatrzec calemu przedniemiu zawieszeniu, feldze i wszystkiemu co jest zakrywane przez czasze.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez ralf9 » 15/2/2008, 21:49

elcommendante - po czy to poznajesz? czy warto z takim starszym motorkiem podjechac gdzies na serwis żeby go przetrzepali (jak by nie było to ma 17 wiosen)przeraża mnie to!!
ile moze ewentualnie kosztowac taki przeglądzik??
ralf9
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez elco » 15/2/2008, 22:36

ralf9 napisał(a):elcommendante - po czy to poznajesz? czy warto z takim starszym motorkiem podjechac gdzies na serwis żeby go przetrzepali (jak by nie było to ma 17 wiosen)przeraża mnie to!!
ile moze ewentualnie kosztowac taki przeglądzik??


czasza ma nieco inny odcien niz bak i brakuje na niej oryginalnych naklejek. Dodatkowo, moge ci powiedziec, ze motocykl musial sie takze przewrocic - wgniot na tlumiku. Mimo wszystko wyglada na dosc zadbany. Jezeli motocykl jest prosty, calkowicie sprawny technicznie to ja bym wiekiem sie nie przejmowal. Moja Honda jest rok mlodsza i caly czas trzyma sie wysmienicie.
Bardziej balbym sie o ten przebieg - ma juz najechane prawie 100 tys. a to nie jest juz tak malo.
Motocykl oczywiscie mozna zaprowadzic do serwisu. Najlepiej, zeby obejrzeli go mechanicy motocyklowi. Ktos niedawno pisal, ze taka usluga kosztuje okolo 100zl. Warto czasami tyle stracic niz pozniej wlozyc kilka tysiecy w remont.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr