Roki 86 napisał(a):Srad to następca RF która przestawała dawać sobie rade z konkurencją,
po wejściu na rynek Gsxr stała sie bardziej motocyklem sportowo-turystycznym,
RF palą więcej, słabiej idą są cięższe, słabsze hamulce.
RF ma 98KM
Gsxr 600 108KM i około 118 KM (ze sradem)
GSXR powstal w mysl typowo sporotowego motocykla. To motocykl dosc agresywny, niewygodny z mocnym zaciecem sportowym. Nie polecam go nowicjuszom. RF nie cieszy sie dobra opinia na forum. Wiele razy o niego tutaj wypytywano - niestety przewazaja oceny nagatywne. A jezeli chodzi o Honde CBR f2/f3. Wydaje mi sie to najrozsadniejszym wyborem. A czy myslales moze o kawie ZZR 600 ?
Zapytales o wiele rzeczy zwiazanych z CBR f2/f3. Jako, ze sam jestem uzytkownikiem tego motocykla postaram ci odpowiedziec na kilka pytan, ktore udalo mi sie wylapac z tematu.
spalanie oscyluje w graniach 5-6 l na 100 km. Mi po kilku kalkulacjach zwykle spala 5,6 l / 100km
Mit o bezawaryjnosci tego motocykla zostal niejednokrotnie na tym forum przeze mnie obalony. To jest tylko maszyna i ma sie w niej prawo psuc wiele rzeczy. Nie mniej jednak do powazniejszych awarii dochodzi rzadko i wiekszosc ogranicza sie tylko do drobnych napraw.
Zasadnicze roznice miedzy cbr f2/f3. Wiekszosc rzeczy masz opisane na stronie glownej scigacza.pl. CBR f3 jest nieco smuklejsza(zmieniono plastiki), wygodniejsza i poreczniejsza. Wyeliminowano kilka powaznych wad f2 - miedzy innymi wadliwy, hydrauliczny napinacz rozrzadu. Za 8 tys niestety nie kupisz porzadnej f3.
Radze sie wiec skupic na jakims zadbanym okazie cbr f2 lub malym ZygZaku