Zobacz wÄ…tek - Zmiana opon.
NAS Analytics TAG

Zmiana opon.

Forum polskich motocyklistów za granicą
_________

Zmiana opon.

Postprzez Szachal » 3/2/2008, 20:08

Jezdze na Bridgestone BT 014 Sport. Musze zmienic opony na nowe i zastanawiam sie na jakie. Jezeli macie jakies sugestie to prosze o rade:)
Szachal
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/5/2007, 09:31
Lokalizacja: Peterborough


Postprzez rico777 » 5/2/2008, 18:47

no ja chce zmienic na pirreli diablo corsa ,podobno niezle ,moze ktos tu latal na nich i sie podzieli opinia??
rico777
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/1/2008, 22:02


Postprzez Szachal » 7/2/2008, 09:16

A na jakich smigales do tej pory?
Szachal
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/5/2007, 09:31
Lokalizacja: Peterborough

Postprzez rico777 » 7/2/2008, 19:10

poki co to mam ,Metzeler Racetec ,pasowaly mi ale na deszczu to jak na lodzie :D
a ty co masz za opony ??
rico777
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/1/2008, 22:02

Postprzez cichy » 7/2/2008, 22:23

rico777 napisał(a):poki co to mam ,Metzeler Racetec ,pasowaly mi ale na deszczu to jak na lodzie :D
a ty co masz za opony ??


Którą dokładnie mieszankę masz? Ile ta guma przejedzie w warunkach drogowych?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez rico777 » 9/2/2008, 13:46

nie mam pojecia jaka to mieszanka ,one byly zalozone jak juz kupilem moto, zrobilem na nich jakies 2500 mil ,no i tylnia jest juz prawie na wykonczeniu ,ale szybko sie nagrzewaja i jak bylo cieplo to naprawde sie fajnie na nich latalo
rico777
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/1/2008, 22:02

Postprzez Szachal » 9/2/2008, 15:11

BT 014 wytrzymuja okolo 4000mil pozniej zaczynaja sie slizgac. Tyl blokuje sie przy zmianie biegow i ostrym chamowaniu. Tak samo bardzo latwo zlapac uslizg przedniego kola. Nawet jak byly nowe po rozgrzaniu lapalem uslizg przedniego kola, tylko raz udalo mi sie troche uniesc tyl a pozniej dwa razy uslizg i dalem sobie spokoj. No ale najprawdopodobniej to przede wszystkim brak umiejetnosci:) Mistrzem kierownicy to ja na pewno nie jestem. A gdybym roztrzaskal bardziej moja Suzi to bym chyba ...:) Chlopaki zachwalaja wlasnie Diablo Corsa moze byc niezly wybor. A tak na marginesie ricco777 to na jakim sprzecie smigasz?
Szachal
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/5/2007, 09:31
Lokalizacja: Peterborough

Postprzez rico777 » 10/2/2008, 16:37

na R1 z 2002 roku
tak wogole to moze ktos slyszal o miejscach gdzie wymieniaja opony ,lub gdzie mozna kupic ???
w okolicach Manchesteru
rico777
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/1/2008, 22:02

Postprzez Timac » 10/2/2008, 19:46

rico twoja jest z 2001 bo w 2002 wyszla juz nieco inna
Timac
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/2/2008, 19:04
Lokalizacja: Manchester

Postprzez rico777 » 11/2/2008, 21:38

Timac napisał(a):rico twoja jest z 2001 bo w 2002 wyszla juz nieco inna

no model jest 2001 ,pierwsza rejestracja byla 2002 ,a sie czapiasz :D:D
Zobaczymy czy dotrzymasz kroku takiemu staremu rocznikowi :P
rico777
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/1/2008, 22:02

Postprzez PrzemoR6 » 1/3/2008, 04:49

Witam!
Jezdzilem na racetec'kach na mojej poprzedniej cbr600(01), a teraz jezdze na corsa'ch pro na r6(05). Oba komplety mialy komponent miekki z przodu i sredni z tylu. Uwazam, ze za rowno metzelery jak i pirelki sa bardzo podobne w swojej charakterystyce-poprostu sa cieple nawet gdy sa zimne-oczywiscie bez przesady. Na torze nie ma wlasciwie roznicy. Z winkla na winkiel coraz mocniej i trzymaja sie jak przyklejone! Wg mnie nie ma lepszych gum na rynku tym bardziej ze sa one legalne na droge.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez Bolek » 2/3/2008, 15:11

siemasz Szachal
jesli juz czas na zmiane ogumienia to szczerze polecam ci pireli corsa.osobiscie nie jezdzilem na nich ale moj koleszka (R1)zmienil wlasnie na pireli i nie moze wyjsc ze zdumienia jak polepszyla mu sie przytczepnosc.jednym slowem trzymaja jak pies sołtysa
Bolek
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 1/10/2007, 21:09
Lokalizacja: Bydgoszcz/Londyn

Postprzez PrzemoR6 » 11/3/2008, 11:54

Wiem, ze to nie dzial ogloszen, ale moja oferta tyczy sie polskich angoli. Mianowicie moge zalatwic opony z toru po sesjach kwalifikacyjnych i treningach. Sa to METZELER RACETEC albo PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO, komponent miekki albo sredni, 3-4mm bierznika, ogulnie w bardzo dobrym stanie. Rozmiar 120/70/17, 180 i 190/55/17. Najstarsze z nich maja ok 2lat od daty produkcji. Sam kupuje je juz od ponad roku i jestem z nich bardzo zadowolony, a koszt to 70 funtow za komplet.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez PrzemoR6 » 23/3/2008, 23:37

Interesuje mnie "eksperyment" typu: 190 zamiast 180 na tyl do 600-ki.
Prosze o wypowiedzi oparte o wydazenia autentyczne, a nie teoretyzowanie w temacie.
Z gory dzieki bardzo!
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów

Postprzez cichy » 24/3/2008, 21:18

PrzemoR6 napisał(a):Interesuje mnie "eksperyment" typu: 190 zamiast 180 na tyl do 600-ki.
Prosze o wypowiedzi oparte o wydazenia autentyczne, a nie teoretyzowanie w temacie.
Z gory dzieki bardzo!


Nikt takiego patentu w sporcie nigdy nie stosował, więc parametrów raczej nie poprawi.
Słyszałem podobno zabieg jest często stosowany w tzw. lansie, ale nie wiem, nie znam się na tym.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez johnmichael » 25/3/2008, 19:35

ja smigam juz na drugim komplecie michelin pilot road 2ct i jestem zadowlony.wszystko zalerzy od tego, do czego chcesz tych opon urzywac.ja do jazdy codziennej wlasnie na tych latam i jest git.dobrze trzymaja i swietnie sie sprawdzaja na mokrym. polecam

pozdrawiam
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez PrzemoR6 » 28/3/2008, 01:38

Pytam o doswiadczenia na 190 bo sam taka zalozylem(niechcaco).
Jak juz wspominalem jezdze na oponach uzywanych wczesniej na torze i biore je zawsze z jednego zrodla wiec juz na rozmiar nie zwracalem uwagi.
Moje spostrzezenia: nie odczulem roznicy w zwrotnosci moto, "na oko" nie widac zeby byla szersza wiec "lansu" nie znajdziecie w takiej zmianie(mowie o oponach pirelli corsa pro o profilu 55), roznice sa takie, ze ciezej ja "zapiac" i przod zapina sie rowno z tylem. Na zapietej 180 mialem jeszcze z 3mm do zapiecia przodu. Na 190 mialem ok 1cm na obu przed wjazdem na tor, a teraz mam po ok 2mm na obu. Ciekaw jestem czy jak dojde do konca to przod mi nie spier....li? Zobaczymy po nastepnym trackday'u.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów



Powrót do Emigranci Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê