Zobacz wÄ…tek - thunderace-problem z biegami
NAS Analytics TAG

thunderace-problem z biegami

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez rygiel » 25/1/2008, 19:59

czesc wam juz dlugo mnie nie bylo na forum a thundera caly czas uzytkuje i powiem wam ze te problemy co mialem o dziwo zniknely nie wiem czym to spowodowane bylo.-a oleju co prawda nie zmienilem(motul 10w40)Biegi wchodza tak jak powinny wiec wszystko chyba jest w porzadku.Moze ktos z was wie czy po zmianie komina na sportowy trzeba regulowac w ace gazniki(a jakie jest spalanie)pozdrawiam!
rygiel
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/11/2007, 18:17


Postprzez nierobek » 26/1/2008, 09:23

co do regulacji po zmianie komina, to raczej nie. Co do spalnia to ci nie powiem, bo bo w moim zmieniłem ze sportowego na...sportowy.
a co już kupiłeś i zamontowałeś? jaki?
nierobek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17


Postprzez rygiel » 27/1/2008, 21:47

nie jeszcze nie kupilem ale chce mialem na oku yosimure ale juz poszla wiec szukam dalej a na jakim by ladnie grala?bo ja to bym wolal zeby basowalo niz huczalo nie chce miec mocno glosnego komina ale wlasnie zeby byl ten bas charakterystyczny.Podobno Devila ladnie basuje;a ty co bys polecil Nierobek?Apropos na jakich gumach jezdzisz?
rygiel
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/11/2007, 18:17

Postprzez nierobek » 28/1/2008, 07:51

co do komina to poleciłbym microna. Na moim poprzednim sprzęcie miałem taki. No i był ten BASSS!
W thunderace mam remusa viper. może nie jest to jakiś czysto sportowy wydech, ale ma takie trochę nietypowe, charakterystyczne brzmienie.
co do gum to aktualnie mam - przód: pirelka diablo corsa, tył: michelin pilot sport.
nierobek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17

Postprzez rygiel » 28/1/2008, 15:04

dzieki za info bede szukal microna dzis jeszcze znalazlem leo vinci ...i jak dobrze ci sie jezdzi nie slizgaja sie?ja mam bridgestony tyl 010 przod014 i juz mi sie koncza mysle nad zmiana moze pilot power;pilot road;continental attack;metzeler roadtec z6;no i slyszalem ze diabolo strada daje rade i sie tak szybko nie zuzywa;codzi mi glownie o gumy ktore by rade dawaly w deszcz bo te ich asfalty czesto po deszczu sa sliskie;i zeby starczyly tak na 10.000km ale nie koniecznie grunt zeby sie dobrze trzymaly
rygiel
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/11/2007, 18:17

Postprzez nierobek » 29/1/2008, 10:02

no ja miałem leo vince- L_SBK, ale ktoś go całkowicie wybebeszył. Ani to było fajne dla uszu moich, ani chyba dla moto. no i stąd zmiana na remusa.
Leo vince (bez głupich przeróbek) gada ładnie. Słyszałem taki na thunderace.
co do gumek, to musze powiedzieć, że na tych co mam(na mokrym) czuje się pewniej niż na tych, które miałem wcześniej (przód BT 014, tył 020),
tego ostatniego kapcia sprzęt miał założony gdy go kupowałem (zużyty był jakieś 20 proc), no i zrobiłem na nim ok. 10tys.km (był już totalnie zjechany).
nierobek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17

Postprzez rygiel » 3/2/2008, 00:11

czesc nierobek znalazlem fajnego remusa i chcialbym go licytowac ale nie wiem jak on sie ma do spalania i jak chodzi wiec powiedz mi co nieco o nim.znalazlem tez microna ale jak na zlosc wgnieciony jest:-(http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-Thunderace ... dZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/Remus-carbon-end- ... otohosting
rygiel
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/11/2007, 18:17

Postprzez nierobek » 6/2/2008, 08:32

fajny ten komin. ja mam inny model (z dwoma wylotami). Co do spalania to nie zauważyłem, żeby zaczął więcej żłopać paliwa.
jak dedykowany do tego modelu to będzie OK.
Taką opinię o tłumikach (motocyklowych) remusa gdzieś słyszałem, że firma postawiła przede wszystkim na dźwięki jakie one wydają, potem wygląd i na końcu jeśli już to ewentualne polepszenie osiągów.
Co do microna to na stronce www.radiomotorbike.pl jest moja stara RFa (mp3, w bazie silników, nierob)
nierobek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17

Ace'owe zawiasy

Postprzez Surveyor » 8/2/2008, 01:01

Witam

W końcu przeprowadziłem się do własnego garażu i zacząłem ostro grzebać, kleić, dokręcać itp. swojego Ace'a. (Nie omieszkałem wcześniej polatać przez parę ciepłych lutowych dzionków :) ). Wziąłem się też za regulację zawieszeń bo strasznie łupał mi tył na każdej dziurze, torach itp. Okazało się, że nakrętka tłumienia odbicia sprężyny jest całkiem luźna. I teraz mam rebus - w manualu jest napisane, że standardowe ustawienie to maksymalne dokręcenie -10 klików. OK, ale wydaje mię się, że akurat to jedyne pokrętło wkręcam w lewo a wykręcam w prawo. Jak dam w prawo do zjeżdża na dół i nie ma żadnych klików. Wspomóżcie radą amatora regulacji zawiechy. Jak będę pewien, w którą stronę mam kręcić to będę "w domu".

Przy okazji: też mi straszliwie trzaskają biegi jak chcę cicho, powoli i ze sprzęgłem - wszystkie hałasy ustają jak daję w palnik i tylko lekko pykam sprzęgłem. Dobrze jest przed zmianą już trochę napierać na dźwignię.
Pozdrawiam wszystkich właścicieli Ace'ów.
Olo
Avatar użytkownika
Surveyor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/6/2006, 21:04
Lokalizacja: Wrocław

Ace'owe zawiasy

Postprzez Surveyor » 8/2/2008, 01:02

Witam

W końcu przeprowadziłem się do własnego garażu i zacząłem ostro grzebać, kleić, dokręcać itp. swojego Ace'a. (Nie omieszkałem wcześniej polatać przez parę ciepłych lutowych dzionków :) ). Wziąłem się też za regulację zawieszeń bo strasznie łupał mi tył na każdej dziurze, torach itp. Okazało się, że nakrętka tłumienia odbicia sprężyny jest całkiem luźna. I teraz mam rebus - w manualu jest napisane, że standardowe ustawienie to maksymalne dokręcenie -10 klików. OK, ale wydaje mię się, że akurat to jedyne pokrętło wkręcam w lewo a wykręcam w prawo. Jak dam w prawo do zjeżdża na dół i nie ma żadnych klików. Wspomóżcie radą amatora regulacji zawiechy. Jak będę pewien, w którą stronę mam kręcić to będę "w domu".

Przy okazji: też mi straszliwie trzaskają biegi jak chcę cicho, powoli i ze sprzęgłem - wszystkie hałasy ustają jak daję w palnik i tylko lekko pykam sprzęgłem. Dobrze jest przed zmianą już trochę napierać na dźwignię.
Pozdrawiam wszystkich właścicieli Ace'ów.
Olo
Avatar użytkownika
Surveyor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/6/2006, 21:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez nierobek » 8/2/2008, 09:43

co do pogody, to w ostatni wtorek 100km nawinąłem! w środku zimy!
co do zawieszenia, mam co wcześniej sprawdziłem ustawione na standard, gdy kręcę w prawo "klika". Według mnie zwiększasz wtedy tłumienie odbicia.
ale dla pewności zapytam mądrzejszych od siebie (przy okazji gdy będę wymieniał olej i uszczelniacze w lagach, co nastąpi jak pogoda pozwoli za kilka dni).
ruszyło forum thunderace: www.thunderace.fora.pl
nierobek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17

Postprzez Surveyor » 8/2/2008, 10:20

Witam
Z góry dzięki nierobku za pomoc. O to chodzi, że da się kręcić w prawo ale wtedy już przestaje klikać i obniża się ten pierścień aż do końca. I gdzie to maximum?
Dopisałem się już do nowego forum. Tam też rzucę temat, a co.
Pogoda sprzyja więc chcę szybko doprowadzić maszynę do pełnego blasku i w drogę!
Pozdro
Avatar użytkownika
Surveyor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/6/2006, 21:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rygiel » 18/6/2008, 21:59

hej chlopaki!jak tam sprzety chodza?ja juz smigam bez tych nieszczesnych problemow z biegami hehe a i olej zdazylem zmienic znowu na castrola i jest spoko!troche mnie ciekawi bo mam przebieg 23 450 mil wiec juz troche nakrecone jest i nie wiem kiedy regulacje powinienem zrobic no wiecie zawory i moze lancuszek rozrzadu ale zielony jestem pod tym wzgledem.moze wiecie cos na ten temat?przez ten czas wymienilem jeszcze swiece i linke od predkosciomierza;)ale zdarza sie tylko roboty troche jest przy tym bylo ale co tam hehe,no i dodac musze ze 2 dni temu kupilem ten komin microna .zobaczymy jak to chodzic bedzie troche taki pusty mi sie wydaje...
rygiel
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/11/2007, 18:17

Re: Ace'owe zawiasy

Postprzez cezare » 19/6/2008, 13:20

Surveyor napisał(a):Przy okazji: też mi straszliwie trzaskają biegi jak chcę cicho, powoli i ze sprzęgłem - wszystkie hałasy ustają jak daję w palnik i tylko lekko pykam sprzęgłem. Dobrze jest przed zmianą już trochę napierać na dźwignię.
Pozdrawiam wszystkich właścicieli Ace'ów.
Olo


ja zawsze mówiłem ze ten sprzęt zrobiony został do zapierda'lania - odkąd go mam katowany jak SUCZ mówi mi - jeszcze ... jeszcze.... bij mnie mocniej ;PPP ... masz jaja ? rób to frajerze....

gwoli wyjasnienia : katowanie suczy = jest wtedy i tylko wtedy gdy bawimy się oboje i oboje czerpiemy z tego przyjemność... jej to nie boli - ona to lubi ;)...zboczona ... kocham ją ;PPPP
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê