Zobacz wÄ…tek - Kawasaki er6-n do STUNTu ??
NAS Analytics TAG

Kawasaki er6-n do STUNTu ??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki er6-n do STUNTu ??

Postprzez K_A_T » 16/12/2007, 23:18

Ostatnio zastanawiam się nad ewentualnym przyszłościowym zakupem Kawy er6-n jest ona w dość przystępnej cenie (mowa o używce) tylko nie wiem czy te moto nadaje się do stunt'u?
Oczywiście widziałem filmik jak Zoltan robi na tym sprzęcie Reverse Wheelie a pewien gośc z Polski potrafi kręcic na tym moto cyrkle i inne rzeczy- nie wiem tylko jak jest z ogólną trwałością oraz wytrzymałością silnika- bo moc 75KM jest wystarczająca (i tak będzie zamontowana większa zębatka)
A mozna też stwierdzić ze ER6N to odpowiednik BMW F800 na którym śmiga Pfeiffer...
Pozdro!
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice


Postprzez icid » 16/12/2007, 23:26

Kawasaki w stuncie nigdy nie czuło sie dobrze stąd właśnie opinie o pękających ramach i obracających sie panewkach :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez palgumeniedusze » 16/12/2007, 23:30

er6 lepiej zostaw w spokoju jesli chcesz sprzeta do wygibasow;) kup se cbr sprawdzony sprzet dobra baza do przerobek
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez K_A_T » 16/12/2007, 23:41

No myślałem nad CBR f4 ale ER6n bardziej mi się podoba a cena praktycznie ta sama :)
Kolejnym problemem jest masa- do tej pory zdobyłem duże doświadczenie na supermoto- także myślałem tez o Husqvarnie te 610 SM bo wtedy zmieni się praktycznie tylko moc i nie wiele wzrośnie masa a i przeróbki łatwiej wykonac (stelaż + HB i gotowe :)
A czy wiele takich opinii krąży o Kawasaki? ogólnie to moto nie nadaje się do stunt'u?
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palgumeniedusze » 17/12/2007, 08:17

jak trafisz....u mnie na wiosce jeden koles ma zx9 przerobonego na streeta i ciale na kole jezdzi....i jakos kawa sie trzyma!!ale krazy opinia ze jednak lepiej nie ryzykowac:)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez GregorMoto » 17/12/2007, 17:56

no wg mnie kawa do stuntu nie bardzo.
ta Husqvarna spoko pomysł ale są jeszcze KTM i innne :)
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez Pisiu » 17/12/2007, 19:52

Ja planuje przesiąść sie nieługo (wakacje lub po) na F3 lub F4i,jednak chyba będzie to f3,bo tańsza :twisted: I to samo polecam Tobie,jeżeli chcesz tego typu moto,chyba że wolisz jakieś enduro,np z kołami SM i też sie lata spoko.Ale ja raczej wezme CBR.Dużoo ludzi na tym "stunci" w PL i daje rade sprzęt :D
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez PavloRBR » 17/12/2007, 20:33

no Kawy bym do stuntu nie polecał : chodza głosy o obracaniu sie panewek itp a nawet w niektórych kawach gosciom "wybuchały silniki " od jazdy na gumie : wiec ja bym polceał jakąś Honde albo Huske. wsumie Spidi i kilku stunterów wymiata na kawach ale oni maja kase na naprway :) pzdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez icid » 17/12/2007, 20:42

Można przerobić smarowanie w kawie i wtedy będzie chodzić, inaczej w pionie nie zasysa tyle oleju ile potrzeba i stąd problem poza tym rozkład masy w kawie jest taki że od częstego opadania z koła pęka rama tak było przynajmniej do 2003 roku.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez K_A_T » 17/12/2007, 21:11

Hmm to daje do myślenia- najbardziej pasuje mi SuperMoto ze względu na minimalną ilośc przeróbek- najczęściej SMy mają suchą miske olejową i sa dośc wytrzymałem (nie odpada im chłodnica i inne rzeczy) no i wystrczy tylko stelaż + HB :)
Znowu CBR to pewien styl i ten dzwięk odcięcia zapłonu :D ale znowu dużym minusem jest masa- po przestawieniu się na takie duże i ciężkie moto zaczynałbym stuntować od nowa :/
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palgumeniedusze » 18/12/2007, 14:42

no chooory nigdy nie jezdzilem na kole bo mam gsxf ktorego nie idzie postawic w pionie i kiedys sie przejchalem kumpla cbr f2 idzie na kolko bez pierniecia:Pi wcale nie jest taka ciezka
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Domineh » 18/12/2007, 15:29

Ja do stuntu kupił bym sobie SRADa albo nowszego GSX-R :)
sam pod koniec przyszłego sezonu bede kupował gsxr750 99' lub nowszy...ale z zębatką nie zamierzam kombinować...136 koni starczy ;)
Boże spraw żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce...
Avatar użytkownika
Domineh
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 2/6/2007, 10:23
Lokalizacja: okolice Bytomia

Postprzez konan » 18/12/2007, 16:27

Dokładnie do stuntu tak jak mój poprzednik polecał bym jakiegoś gsx-a ;) a co do CBR-ki to też nie najgorszy pomysł ;) ale to już od ciebie zależy.
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez K_A_T » 18/12/2007, 17:49

No tak, ale zależy mi także na bezawaryjności danego sprzętu- wiem z własnego doświadczenia ze SM jest bardzo wytrzymały a w ścigach jest dużo, jeśli nie mnóstwo kosztownych przeróbek...
a ER6n wydaje mi się ciekawą propozycją tym bardziej ze nie należę do osób które katują sprzety albo (ryzykownie stwierdzając) przewracających się :)
Po prosu do każdego tricku podchodzę z rezerwą- 2 razy dłużej się ucze ale ja i sprzęt jesteśmy cali :)
Także myśle że przy takiej jeździe te moto nie powinno sprawiać kłopotów...
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez PavloRBR » 18/12/2007, 18:56

jak chcesz ;) ale nie bez powodu w stanach wszyscy bez wyjatku stintuja na bladych albo cbr 600 ;) jakos nie mam przekonania do kawy w stucnie - moze sie myle ale to jest moje zdanie;) nawet w PL w wiekszoąści stunterów wystepuja CBR poprostu to jest mistrz pionowania i tego typu extremalnej jazdy;) zreszta do stuntu nie potrzba ci niewidomo jak ładnego moto. za te kase co wydasz na kawe kupisz F2 i z 5 silników w zapasie chociarz i tak nie powinny one byc potrzebne;) bynajmniej takie jest moje zdanie moto do stuntu to w wielu wypadkach tylko moto do stuntu a nie do lansu, pzdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez K_A_T » 18/12/2007, 19:05

PavloRBR napisał(a):jak chcesz ;) ale nie bez powodu w stanach wszyscy bez wyjatku stintuja na bladych albo cbr 600 ;) jakos nie mam przekonania do kawy w stucnie - moze sie myle ale to jest moje zdanie;) nawet w PL w wiekszoąści stunterów wystepuja CBR poprostu to jest mistrz pionowania i tego typu extremalnej jazdy;) zreszta do stuntu nie potrzba ci niewidomo jak ładnego moto. za te kase co wydasz na kawe kupisz F2 i z 5 silników w zapasie chociarz i tak nie powinny one byc potrzebne;) bynajmniej takie jest moje zdanie moto do stuntu to w wielu wypadkach tylko moto do stuntu a nie do lansu, pzdr


No zgadzam się z Tobą ale mimo wszystko chciałbym zeby taie moto miało jakiś ciekawy wygląd, no i wyróżniało mnie z spośród innych stunterów - bo w końcu każdy ma być indywidualny ale pomijając ten aspekt to typowym przykładem jest Chris Pfeiffer który to śmiga na BMW F800 a te moto bardzo zbliżone jest do ER6n i myśle ze byłby to dobry wybór- tylko pozostaje aspekt trwałości bo wygląd już ma ... a nie chce spawać ramy i co troche robić remont silnika :/
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Postprzez icid » 18/12/2007, 19:22

palgumeniedusze napisał(a):no chooory nigdy nie jezdzilem na kole bo mam gsxf ktorego nie idzie postawic w pionie i kiedys sie przejchalem kumpla cbr f2 idzie na kolko bez pierniecia:Pi wcale nie jest taka ciezka
Nie no nie przesadzaj skuter daje sie postawić na koło, nawet jawa 350 dawała rade pojechać kawałek na bucie. Mojego też bardzo ciężko postawić ale przy mocnym strzale ze sprzęgła wchodzi na koło tyklo podejrzewam że po kilku próbach coś by sie rozleciało w końcu.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez PavloRBR » 18/12/2007, 19:53

no dlatego mówie ze Kawy niegdy nie byly dobre w stuncie ;/ a Pfaiffera nie prównuj bo bije o zakład ze to moto jest od podstaw przygotowane do jego potrzeb i niewiadomo jak mocno ingerowano w silnik itp. tak samo Craig Jones ma Biula przygotoawnego pod jego potrzeby i nie mo co porównywac takiego moto do zwyklego jego odpowiednika!!!
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez PavloRBR » 18/12/2007, 19:59

pozatym jak chcesz stuntowac to nie licz na to ze moto bedzie piekne i wszystko cacy ;) w stuncie (mowa tu oczywiście o prawdziwym stuncie a nie amatorce) upadek to jest nieunikniona rzecz!! i predzej czy póxniej moto wiadomo jak wyglada!! chyba ze jestes juz zawodowcem i masz każdy trick dopracowany do perfekcji ale smiem twierdzic ze tak nie jest bo nawet najlepsi odnosza gleby po których czasami moto sie nadaje na cześci ;( to moto bedzie wyglądać sam wiesz jak wiec wyglad bedzie mial tylko znaczenie przez początki!
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez K_A_T » 18/12/2007, 21:58

No tak, na pewno trzeba sie z tym liczyć bo to ciężkie moto i nie da się go utrzymac w rękach jak Derbiego :D
póki co zastanawiam się też nad CBR F4 ale w sumie to nie bardzo wiem w czym tkwi różnica między f3 a f4 ???
Nie licząc ramy a konkretnie na pewno tylniej części, tej pod siodłem...
Avatar użytkownika
K_A_T
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:40
Lokalizacja: Katowice

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê