Zobacz wątek - Scigacz 125ccm
NAS Analytics TAG

Scigacz 125ccm

i inne małe pojemności
_________

Scigacz 125ccm

Postprzez marczakboss » 14/12/2007, 18:35

Powiecie ze takich tematów juz bylo i prawda ale. Mam kat A1. I mam zamiar kupic jakies scigacza 125 rzecz jasna. W gre wchodzi wedlug mnie CBR, NSR, TZR, Mito oraz RS. I teraz szereg pytan. jaki przebieg moze byc wedlug was gorna granica?? który z tych moto bylby najlepszy nie zalezy mi na predkosci jakiejs bardzo duzej tylko raczej o sprawy techniczne ktore najmniej zawodne, najbardziej oszczedne i na ktorym bym wygladal w miare gabarytami mam 172cm. Z gory dzieki za pomoc.
marczakboss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/12/2007, 18:25


Postprzez CeBeRek » 14/12/2007, 19:04

No wiec patrz na stan wizualny, rocznik i czy jest fabryczne malowanie,przebiegi sie kreci, wiec to raczej odpada, mozesz zdjac plastiki i zobaczyc jak wyglada rama.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez marczakboss » 14/12/2007, 19:11

wiesz mowisz juz o konretnym egzemplarzu a ja chce wiedziec na co sie najlepiej kirowa czy tzr czy rs itp.
marczakboss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/12/2007, 18:25

Postprzez Fenek16 » 14/12/2007, 22:29

Jeśli chcesz bardziej cisnać i masz troche floty na wache i ewentualne awarie to RS polecam, jeśli chcesz delikatnie bardziej ekonomiczny to NSR..

TZR nie proponuje, gdyż lata swpojke robią, ale cene jej też nie jest wysoka.

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez marczakboss » 14/12/2007, 23:01

a cbr najoszczedniejsza z tego towarzycha?? a jak z moca??
marczakboss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/12/2007, 18:25

Postprzez h4zell » 14/12/2007, 23:03

Fenek16 napisał(a):Jeśli chcesz bardziej cisnać i masz troche floty na wache i ewentualne awarie to RS polecam, jeśli chcesz delikatnie bardziej ekonomiczny to NSR..

TZR nie proponuje, gdyż lata swpojke robią, ale cene jej też nie jest wysoka.

Pozdro



"ewentualne awarie" ... a NSR JEST BEZAWARYJNA!!??!! wkoncu DŻAPANSKA PRECYZJA, niezawodnosc, nichuja sie nie zepsuje, lac i jezdzic

tzr :D zdziwil bys sie ale nsr technicznie w porownaniu do tzr jest 100 lat za muzynami a do rs i mito to juz w ogole nie ma co porownywac


co do cbr to owszem jest ekonomiczna ale nie jedzie i wyglada jak rower masz tu porownanie cbr 125 z tzr 50
Załączniki
tzr vs cbr.JPG
tzr vs cbr.JPG (59.06 KiB) Przeglądane 4104 razy
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59

Postprzez marczakboss » 14/12/2007, 23:08

tzr pieknie przy tym wyglada chyba bede myslal miedzy nsr a tzr tzr troszke gorsza z wygladu wedlug mnie.. Sinik naparwde jest kozak taki z tej tzr?
marczakboss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/12/2007, 18:25

Postprzez WhiteArmy00 » 14/12/2007, 23:40

Troszkę nie kumam twojego postu :P ale ta TZR na fotce to nowa i o poj 50cc :P a 125 tzr wygląda gorzej . Pomyśl też o Nowej Yamaha YZF R125
WhiteArmy00
Świeżak
 
Posty: 446
Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43

Postprzez kris » 15/12/2007, 12:08

ja widziałem na allegro kiedys Tzn tą nową z silnikiem od mito ;) :lol:
Avatar użytkownika
kris
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez korek31 » 15/12/2007, 19:21

Ja bym wziął NSR najlepsza wg. mnie z ścigów 125 -

super wygląd
super hamulce
super prowadzenie
super marka
super bezawaryjność
super dostępność i taniość części
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Fenek16 » 15/12/2007, 21:28

"ewentualne awarie" ... a NSR JEST BEZAWARYJNA!!??!! wkoncu DŻAPANSKA PRECYZJA, niezawodnosc, nichuja sie nie zepsuje, lac i jezdzic

tzr :D zdziwil bys sie ale nsr technicznie w porownaniu do tzr jest 100 lat za muzynami a do rs i mito to juz w ogole nie ma co porownywac


Nie powiedziałem, że NSR jest bezawaryjna, tylko w sensie, że się żadziej kapitalki robi itp.

Technicznie 100lat za murzynami? Jeśli chodzi o TZR 125 i NSR 125 ti wydaje mi się, że ewentualnie wersja belgrada moze cokolwiek tutaj się odzywać. Silnikiem się praktycznie nie róznią, róznią się jedynie ramą i zawieszeniem...
Nie to, ze gnoje, bo furka fajna. Ale części do NSR a TZR w ilosci to troche róznica... Niestety

Pozdro[/quote]
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Rafal111 » 15/12/2007, 22:55

Mialem NSR i TYLKO NSR!! nic kompletnie sie nie dzialo w tym motorze...Na dodatek scigajac sie z rs dwiema odsadzily mnie moze z 2metry i chodzila super,moj brat ma tez cbr moge fotki wyslac jezeli chcesz natomiast to jest slabsze tyle ze spalanie 3L HEHE.
Gsxr 600
Rafal111
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 18/11/2007, 13:03
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez pabll0 » 16/12/2007, 09:22

Kazdy bedzie zachwalal to co ma.. Ja mam RS i bym niechciał NSR ani TZR, pisalem juz kiedys dlugiego posta na ten temat, napisze jeszcze raz w skrócie, pdo uwage biore tylko 2-suwy bo nikt na 4T o tej pojemnosci niebedzie jezdzil ;]

wiec:
RS, Mito porownywalne motorki, wyglad to kwestia gustu, sa zaawansowane jak przystalo na motocykle torowe, zawieszenie slinik ,naped, rama, NSR natomiast mniej zaawansowana, mowia ze mnie awaryjna, jednak dla mnie to dalej ten sam awaryjny 2-suw niestety juz mniej zaawansowany i ogolnie troszke delikatniejszy motorek :)
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>

pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela :D
Avatar użytkownika
pabll0
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez pan_blancik 15 » 16/12/2007, 10:50

Ja jak byłem na etapie kupna 125 to latałem za mito, byłem 100% przeciwnikiem rs gdyż mój brat cioteczny taką miał i nie chciałem jeździć takim motorkiem jak on, ale prawda jest taka że Rs jest najlepsza, mito tez bym nie pogardził ale dopiero model evo. Rs ładnie wygląda, osiągi są naprawdę na przyzwoitym poziomie no i jest bardzo duży dostęp do części. Spalanie w rs przy prędkościach średnio 120km/h w trasie wychodzi 5,5 litra, nie jest to aż taki kosmos jak na 2suwa.
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez pakus-w » 16/12/2007, 13:42

ja np. polecam aprille af1 125 futura miałem kiedys taka i wrażenia z jazdy są niesamowite mimo ze sa to dość stare roczniki co z tym idzie niska cena... a osiągi są o niebo lepsze niz rs. Przejedzcie sie af1 a przejdz sie rs-ka to nie bedziedziesz chciał zejść z af1....

a pare ich na allegro jest....

http://www.allegro.pl/item280490126_apr ... mito_.html

wydaje mi sie ze ta jest całkiem przzwoita i ładnie pomalowana tylko trzeba jechać obejrzeć...
pakus-w
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21/10/2007, 20:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pawlak200192 » 16/12/2007, 14:26

af1 ma ratax'a 123 tak jak ta starsza rs więc gdzie tu róznica w mocy i przyspieszeniu :?: dotego nie ma zaworu wydechowego i na starcie odpada bo gorzej ciągnie z dołu :P
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Fenek16 » 16/12/2007, 15:19

Na tych fotkce TZR o CBR, Tzr'ka wyszła naprawde jak jakiś powązny motor i nieźle się prezentuje.

Szkoda jednak, że na żywo tak nie wygląda :? :? :?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pabll0 » 16/12/2007, 23:51

pakus-w napisał(a):ja np. polecam aprille af1 125 futura miałem kiedys taka i wrażenia z jazdy są niesamowite mimo ze sa to dość stare roczniki co z tym idzie niska cena... a osiągi są o niebo lepsze niz rs. Przejedzcie sie af1 a przejdz sie rs-ka to nie bedziedziesz chciał zejść z af1....

a pare ich na allegro jest....

http://www.allegro.pl/item280490126_apr ... mito_.html

wydaje mi sie ze ta jest całkiem przzwoita i ładnie pomalowana tylko trzeba jechać obejrzeć...




buuuhahahahahahahahahahahahahahahaha, chlopie jestes po prostuuuuu... Mialem isc juz spac, ale teraz nie zasne bo bede sie smial do bialego rana :lol: hahahahahhaahahahahh.... looool....
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>

pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela :D
Avatar użytkownika
pabll0
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez pakus-w » 17/12/2007, 15:41

widać koledzy ze tak sie wszyscy znacie na motorach ze szok..... widziałes af1?? jeszcze raz sobie zadaj pytanie czy ma zawór wydechowy..?? i nawet spójż na gażnik od rski a od af1 jest róznica i to znaczna...:P Ja w swojej wyciołem zawór wydechowy i wywaliłem cały moduł i jakos każdego robiłem jak chciałem...:P i nie było zadnych problemów... a jezeli mówicie o przyspeiszeniu to nie wiem kto się ściga na małych obrotach??? nie powiem dół mial odrobine słabszy ale jak złapał obroty to szok..!!! jak chcesz sobie kupić konkretny motor i nim czasem poszaleć to szukaj af1 , mówiłes o małym spalaniu af1 mi paliła 5,5 litra
pakus-w
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21/10/2007, 20:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marczakboss » 17/12/2007, 15:44

W Af1 przerazaja mnie roczniki bo raczej 1995 sa a to juz 12-13 lat wiec obawiams ie ze motor jest zjezdzony o to jest scigacz a wiadomo gaz hamulec gaz hamulec bo raczej nikt nie kupuje sobiei sciagacza o takiej mocy (jak na 125) zeby pojechac do sklepu po chleb. Czy silniki sa tam naparwde nie do zakatowania?? no i wyglad mnie nie powala.. ale to jest srednio wazne akurat.
marczakboss
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/12/2007, 18:25

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr