Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!
Kozak_Barabasz napisał(a):Komport najpierw przestudiuj to:
http://www.scigacz.pl/Honda,Hornet,CB60 ... ,1531.html
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1532357.html
A dopiero zadawaj pytania.
Ale ja to czytałem już...
Więc nie rozumiem skąd twój troszkę złośliwy ton.
Zrozumiałem, po Twojej wypowiedzi, że maszyny torowe mają prewiercone śruby wlewu oleju. Nie wiem jednak dlaczego się to stosuje...
Tomasz Kędzior napisał:
Dodatkowo konieczne było przewiercenie i zabezpieczenie przed odkręceniem wlewu oleju.
Czyli, żeby na torze lub w razie gleby gdy podnosi się sprzęta i jedzie dalej nie jeździło się z odkręconym?
bartekh napisał(a):nie w niczym tylko wiesz przegladanie kazdej strony po kolei zeby znalesc jakis kawalek wypowiedzi jest dosc meczace
Spoko! Aaa, zawsze masz search'a

- kompot
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/11/2007, 21:06
- Lokalizacja: 3miasto/bca/wwa
Nie chciałem aby było to złośliwe ;/
Przypuszczam, że takie posunięcie (przewiercenie śruby wlewu oleju) ma na celu sprawniejszą i szybszą wymianę oleju, ponieważ na torze motocykl jest bardzo narażony na zużycie więc bardzo często wymieniają olej.
Ale to już wersje szczególnie torowe, które cały swój żywot spędziły właśnie na torze.
Mogę się mylić więc proszę mnie poprawić
Przypuszczam, że takie posunięcie (przewiercenie śruby wlewu oleju) ma na celu sprawniejszą i szybszą wymianę oleju, ponieważ na torze motocykl jest bardzo narażony na zużycie więc bardzo często wymieniają olej.
Ale to już wersje szczególnie torowe, które cały swój żywot spędziły właśnie na torze.
Mogę się mylić więc proszę mnie poprawić
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
-
Kozak_Barabasz - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
- Lokalizacja: Konin
hehe niestety nie moja ale marzy mi siÄ™ czerwona
W przyszłym roku na 100% będzie Hornet w moim garażu

W przyszłym roku na 100% będzie Hornet w moim garażu

www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
-
Kozak_Barabasz - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
- Lokalizacja: Konin
Paco napisał(a):"czy kots wie jak podniesc odboty w hornecie 600? mam strasznie niskie rzedu 0,5 tys, probowalem krecic przy linkach (przy manetce i gaznikach) i nic, jedyne co to mi manetka chodzila ciezej. trzeba podniesc troche bo az sie dusi na tak niskich". tu masz rysunek który pokazuje ci jak ustawic predkosc obrotowa biegu jalowego. chyba nie musze mówic ze przed ustawieniem powinienes rozgrzac silnikpozrowienia
skąd masz jeśli można wiedzieć ten schemacik? Masz może jakiegos manuala do Horneta po Polsku?
Honda Hornet 600 02' & Yamaha DT
- Janek_
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/10/2007, 13:38
- Lokalizacja: Warszawa-Magdalenka
Ten rysunek znajduje sie w instrukcji obsługi do horneta 600. to taka mała ksiażeczka która dostałem zreszta przy kupnie mojego hornecika, jak ostatnio patrzylem to byla nawet na allego nie wiem czy dalej jest
przeciwnisci losu rozganiaj kopniakami...
Honda Hornet 600
Honda Hornet 600
-
Paco - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/10/2007, 13:28
- Lokalizacja: Podbeskidzie
Witam wszystkich motocyklistow a w szczegolnosci posiadaczy Hornetow
(do admina BARDZO przepraszam ze wklejam drugi raz ten sam tekst ale w watku o eksploatacji slabo sie dzieje a chialem otrzymac w miare szybko info na pytania )
A wiec do rzeczy - pare dni temu zakupilem Horneta z 2003 roku i mam pytanko w zwiazku z tym artykulem bo myslalem ze padna tam jakies nazwy materialow eksploatacyjnych . Mam nalepke pod siedziskiem na ramie ze zalano olej MOTUL 10w40 ale nie wiem czy polsyntetyk czy syntetyk jaki polecacie ( 25200km przejechane 1000 na tym oleju wymiana napisane przy 24000) Plyn do chlodnicy ksiazeczka do motoru (niestety po wlosku) ale zrozumialem ze rekomenduja firme Castrol . A i napiszcie w jakiej pozycji sprawdzac poziom oleju bo oparty na stopce pokazywal ponizej minimum , natomiast jak usiadlem na nim i wykrecilem to jest w polowie miedzu min i max czy tak ma byc ?.
Pozdrawiam Slawek
(do admina BARDZO przepraszam ze wklejam drugi raz ten sam tekst ale w watku o eksploatacji slabo sie dzieje a chialem otrzymac w miare szybko info na pytania )
A wiec do rzeczy - pare dni temu zakupilem Horneta z 2003 roku i mam pytanko w zwiazku z tym artykulem bo myslalem ze padna tam jakies nazwy materialow eksploatacyjnych . Mam nalepke pod siedziskiem na ramie ze zalano olej MOTUL 10w40 ale nie wiem czy polsyntetyk czy syntetyk jaki polecacie ( 25200km przejechane 1000 na tym oleju wymiana napisane przy 24000) Plyn do chlodnicy ksiazeczka do motoru (niestety po wlosku) ale zrozumialem ze rekomenduja firme Castrol . A i napiszcie w jakiej pozycji sprawdzac poziom oleju bo oparty na stopce pokazywal ponizej minimum , natomiast jak usiadlem na nim i wykrecilem to jest w polowie miedzu min i max czy tak ma byc ?.
Pozdrawiam Slawek
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
-
kiziormizior - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02
Jeśli chodzi o sprawdzanie poziomu oleju to motocykl musi być na stojąco a nie a opartej nóżce a jeśli chodzi o olej to półsyntetyk API - SJ/CF 10W40. Polecam Castrola
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
-
Kozak_Barabasz - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
- Lokalizacja: Konin
oki , dzieki czyli z poziomem oleju jest oki , a jaki plyn do chlodnicy zalewasz - tez castrola ?
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
-
kiziormizior - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02
oki
wyczytalem z serwisowki (krazy taka w sieci z okladka czerwono /niebieska z 98 roku w pdf) ze olej sie sprawdza na nie wkreconym bagnecie tylko wetknac - nie wkrecac i wyciagnac zeby odczytac (serwisowka po angielsku ale chyba dobrze to sobie przetlumaczylem)
motor ma pochodzic 3-4 minuty i potem wylaczyc i odczekac rowniez 3 minuty - sprawdzic.
wyczytalem z serwisowki (krazy taka w sieci z okladka czerwono /niebieska z 98 roku w pdf) ze olej sie sprawdza na nie wkreconym bagnecie tylko wetknac - nie wkrecac i wyciagnac zeby odczytac (serwisowka po angielsku ale chyba dobrze to sobie przetlumaczylem)
motor ma pochodzic 3-4 minuty i potem wylaczyc i odczekac rowniez 3 minuty - sprawdzic.
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
-
kiziormizior - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02
No to dobrze, że to napisałeś, ponieważ ja zawsze wkręcałem we wszystkich motorach a to się chyba tyczy wszystkich ;/
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
-
Kozak_Barabasz - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
- Lokalizacja: Konin
-
kiziormizior - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02
to ja pierwszy raz się spotkałem z tym że nie wkręcać
też zawsze wkręcałem:) a Ty KOZAK_BARABASZ z samego konina czy gdzieś okolice ?

Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
-
Tamburini_2006 - Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
- Lokalizacja: Zagórów - Konin
no to tez dobra informacja z twojej strony , bo mozna po niej sadzic ze ta serwisowka z 98 roku jest w miare aktualna i trzeba ja traktowac serio (w przypadku moto np z 2003r jak moje) . Sluchajcie mam pytanko czy wymienial ktos z was zarowke w budziku bo mi sie w predkosciomierzu nie pali . Czy tak jak serwisowka pokazuje wystarczy zdjac dalna czesc obudowy (4 srubki ) czy trzeba cala szafe rozebrac?
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
-
kiziormizior - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02
Cześć.
Mam mało wspólnego z motorkami ale chcę to zmienić.Za dziciaka jeździłem komarami,wsk potem mz 150 i 251.Miałem wtedy 14 lat.Teraz mam 23 i błękitną strzałe(skuter 50ccm).Teraz zakochałem sie w hornecie.
Chyba przeszedł mi okres młodzięcych szaleństw.Lansować na światłach sie też nim nie chcę.Raczej wole sie delektować jazdą(obecnie jeżdze vw garbim z 1968).Więc na prosze nie piszcie"jeśli masz troche...itp"
Moje pytanie jest takie:
Czy nadaje sie on na pierwsze moto?
Czy nie ma za dużo mocy"blokowanie nadgarstka itp"
Czy dam radÄ™ na parkingu(181cm i 65kg) raczej chudy dle byk
ps.tylko nie piszcie prosze"może gs albo..." ewentualnie bandyta.
aloha
Mam mało wspólnego z motorkami ale chcę to zmienić.Za dziciaka jeździłem komarami,wsk potem mz 150 i 251.Miałem wtedy 14 lat.Teraz mam 23 i błękitną strzałe(skuter 50ccm).Teraz zakochałem sie w hornecie.
Chyba przeszedł mi okres młodzięcych szaleństw.Lansować na światłach sie też nim nie chcę.Raczej wole sie delektować jazdą(obecnie jeżdze vw garbim z 1968).Więc na prosze nie piszcie"jeśli masz troche...itp"
Moje pytanie jest takie:
Czy nadaje sie on na pierwsze moto?
Czy nie ma za dużo mocy"blokowanie nadgarstka itp"
Czy dam radÄ™ na parkingu(181cm i 65kg) raczej chudy dle byk

ps.tylko nie piszcie prosze"może gs albo..." ewentualnie bandyta.
aloha
www.kiteclub.pl | transalp xl650v | | ALOHA
-
kargul - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 6/12/2007, 19:52
- Lokalizacja: z kontenera
-
pan_blancik 15 - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
- Lokalizacja: Przasnysz
to chyba oczywiste ze 600..... 900 to tylko dla bardziej wprawionych albo dla 17 nastolatkow bez prawka:P hahah
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Cześć.
Mam mało wspólnego z motorkami ale chcę to zmienić.Za dziciaka jeździłem komarami,wsk potem mz 150 i 251.Miałem wtedy 14 lat.Teraz mam 23 i błękitną strzałe(skuter 50ccm).Teraz zakochałem sie w hornecie.
Mialem podobny dylemat jak ty. Miesiac temu zrobilem prawko na motor i wczesniej jezdzilem motorynka(koszmarynka) pozniej dostawalem od ziomali tzw "obrzuty" hehe motorami typu Java 350 . MZ 250 - wszycho ale styka mi. Z ziomkiem z tyrki poszlismy na prawko (samochodowe mam od 1988 roku bo mam 36 lat - czyli dziadek ) i juz na tym etapie zastanawialismy sie jaki sprzecior. Od samego poczatku wiedzialem ze to musi byc jakis street/naked , kwestia wyboru pozostawalo jakiej marki (ziomek od razu mial 100% ze to bedzie BANDYTA ) ja ostroznie ogladalem i wsmakowywalem sie to w Yamahe , (suzi BANDIT slabo mi sie podobal bo ta rama pod bakiem mnie odpychala poza tym ponoc chlodnica jest do oleju i nie ma plaszcza wodnego jak w Hondzie przez co silnik chrzesci ale to nie byl glowny powod) Yamaha ma dziwny ksztalt baku (nie podobal mi sie) i suma sumarum zakonczylem na Hondzie i modelu Hornet (CBF ma nisko rure wydechowa tez mi sie nie podoba to ) 19.11.2007r w moim garazyku zawital szerszen z roku 2003 w nowej wyostrzonej budzie color CANDY XENON BLUE-MET . Jest to 600 ale o wyborze tej pojemnosci zadecydowal tylko i wylacznie wyglad (w 900 nie podoba mi sie bak oraz zegary ) co do mocy nie widze mozliwosci wykorzystania jej ani w 600 ani w 900 przynajmniej ja bo bede jezdzil tylko w miescie. Nawiazujac do twoich watpliwosci co do wzrostu to ja mam 175 centymetrow i 80 wagi i jest spoko , a wiec problemu nie ma . Jest to 180kg i na pewno nie jest to komarek ale jest fajnie wywazony "szerszen" Ja sie zakochalem w tym motorze i na dzien dzisiejszy nie widze innego. Teraz dopieszczam rozne mankamenciki i czekam na mrcowe dodatnie temperaturki. ( wczoraj przebrnelem przez biurokracje i mam piekne , krajowe blachy )
pozdrawiam i kupuj nie patrz na nic. [/quote]
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
-
kiziormizior - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości