Zobacz wÄ…tek - Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!
NAS Analytics TAG

Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez kompot » 26/11/2007, 16:14

Kozak_Barabasz napisał(a):Komport najpierw przestudiuj to:
http://www.scigacz.pl/Honda,Hornet,CB60 ... ,1531.html
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1532357.html
A dopiero zadawaj pytania.


Ale ja to czytałem już...
Więc nie rozumiem skąd twój troszkę złośliwy ton.
Zrozumiałem, po Twojej wypowiedzi, że maszyny torowe mają prewiercone śruby wlewu oleju. Nie wiem jednak dlaczego się to stosuje...
Tomasz Kędzior napisał:
Dodatkowo konieczne było przewiercenie i zabezpieczenie przed odkręceniem wlewu oleju.
Czyli, żeby na torze lub w razie gleby gdy podnosi się sprzęta i jedzie dalej nie jeździło się z odkręconym?

bartekh napisał(a):nie w niczym tylko wiesz przegladanie kazdej strony po kolei zeby znalesc jakis kawalek wypowiedzi jest dosc meczace :)


Spoko! Aaa, zawsze masz search'a :)
kompot
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/11/2007, 21:06
Lokalizacja: 3miasto/bca/wwa


Postprzez Kozak_Barabasz » 26/11/2007, 21:09

Nie chciałem aby było to złośliwe ;/
Przypuszczam, że takie posunięcie (przewiercenie śruby wlewu oleju) ma na celu sprawniejszą i szybszą wymianę oleju, ponieważ na torze motocykl jest bardzo narażony na zużycie więc bardzo często wymieniają olej.
Ale to już wersje szczególnie torowe, które cały swój żywot spędziły właśnie na torze.

Mogę się mylić więc proszę mnie poprawić
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin


Postprzez LeWy2005 » 27/11/2007, 15:31

Kozak_Barabasz to z avatara to Twoje ?:P
Jesli tak to tylko pogratulowac, chyba jedna z ladniejszych maszynek wystawiona w otoMoto :P
Pzdr
LeWy2005
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Kozak_Barabasz » 28/11/2007, 09:55

hehe niestety nie moja ale marzy mi siÄ™ czerwona :)
W przyszłym roku na 100% będzie Hornet w moim garażu :)
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin

Postprzez Janek_ » 28/11/2007, 10:46

Paco napisał(a):"czy kots wie jak podniesc odboty w hornecie 600? mam strasznie niskie rzedu 0,5 tys, probowalem krecic przy linkach (przy manetce i gaznikach) i nic, jedyne co to mi manetka chodzila ciezej. trzeba podniesc troche bo az sie dusi na tak niskich". tu masz rysunek który pokazuje ci jak ustawic predkosc obrotowa biegu jalowego. chyba nie musze mówic ze przed ustawieniem powinienes rozgrzac silnik :wink: pozrowienia



skąd masz jeśli można wiedzieć ten schemacik? Masz może jakiegos manuala do Horneta po Polsku?
Honda Hornet 600 02' & Yamaha DT
Janek_
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/10/2007, 13:38
Lokalizacja: Warszawa-Magdalenka

Postprzez Paco » 28/11/2007, 11:02

Ten rysunek znajduje sie w instrukcji obsługi do horneta 600. to taka mała ksiażeczka która dostałem zreszta przy kupnie mojego hornecika, jak ostatnio patrzylem to byla nawet na allego nie wiem czy dalej jest
przeciwnisci losu rozganiaj kopniakami...
Honda Hornet 600
Avatar użytkownika
Paco
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/10/2007, 13:28
Lokalizacja: Podbeskidzie

Postprzez kiziormizior » 28/11/2007, 18:47

Witam wszystkich motocyklistow a w szczegolnosci posiadaczy Hornetow
(do admina BARDZO przepraszam ze wklejam drugi raz ten sam tekst ale w watku o eksploatacji slabo sie dzieje a chialem otrzymac w miare szybko info na pytania )

A wiec do rzeczy - pare dni temu zakupilem Horneta z 2003 roku i mam pytanko w zwiazku z tym artykulem bo myslalem ze padna tam jakies nazwy materialow eksploatacyjnych . Mam nalepke pod siedziskiem na ramie ze zalano olej MOTUL 10w40 ale nie wiem czy polsyntetyk czy syntetyk jaki polecacie ( 25200km przejechane 1000 na tym oleju wymiana napisane przy 24000) Plyn do chlodnicy ksiazeczka do motoru (niestety po wlosku) ale zrozumialem ze rekomenduja firme Castrol . A i napiszcie w jakiej pozycji sprawdzac poziom oleju bo oparty na stopce pokazywal ponizej minimum , natomiast jak usiadlem na nim i wykrecilem to jest w polowie miedzu min i max czy tak ma byc ?.
Pozdrawiam Slawek
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
Avatar użytkownika
kiziormizior
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02

Postprzez Kozak_Barabasz » 28/11/2007, 20:30

Jeśli chodzi o sprawdzanie poziomu oleju to motocykl musi być na stojąco a nie a opartej nóżce a jeśli chodzi o olej to półsyntetyk API - SJ/CF 10W40. Polecam Castrola
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin

Postprzez kompot » 28/11/2007, 21:27

Olej-motocykl pionowo, ale nie siedź na nim!:)
kompot
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/11/2007, 21:06
Lokalizacja: 3miasto/bca/wwa

Postprzez kiziormizior » 29/11/2007, 06:00

oki , dzieki czyli z poziomem oleju jest oki , a jaki plyn do chlodnicy zalewasz - tez castrola ?
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
Avatar użytkownika
kiziormizior
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02

Postprzez kiziormizior » 1/12/2007, 20:49

oki
wyczytalem z serwisowki (krazy taka w sieci z okladka czerwono /niebieska z 98 roku w pdf) ze olej sie sprawdza na nie wkreconym bagnecie tylko wetknac - nie wkrecac i wyciagnac zeby odczytac (serwisowka po angielsku ale chyba dobrze to sobie przetlumaczylem)
motor ma pochodzic 3-4 minuty i potem wylaczyc i odczekac rowniez 3 minuty - sprawdzic.
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
Avatar użytkownika
kiziormizior
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02

Postprzez Kozak_Barabasz » 1/12/2007, 21:56

No to dobrze, że to napisałeś, ponieważ ja zawsze wkręcałem we wszystkich motorach a to się chyba tyczy wszystkich ;/
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin

Postprzez kiziormizior » 2/12/2007, 06:50

Obrazek
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
Avatar użytkownika
kiziormizior
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02

Postprzez Tamburini_2006 » 2/12/2007, 08:53

to ja pierwszy raz się spotkałem z tym że nie wkręcać :) też zawsze wkręcałem:) a Ty KOZAK_BARABASZ z samego konina czy gdzieś okolice ?
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez bartekh » 2/12/2007, 14:44

no ladnie jak ja czytalem ta instrukcje? U mnie tez tak jest heh(serwisowka z 2006) a bylem pewien ,ze trzeba wkrecac. :) Chyba jeszcze raz tym razem dokladniej przestudiuje ta instrukcje. pozdro
cb600f6
Avatar użytkownika
bartekh
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 20/4/2007, 19:56
Lokalizacja: luton

Postprzez kiziormizior » 3/12/2007, 00:06

no to tez dobra informacja z twojej strony , bo mozna po niej sadzic ze ta serwisowka z 98 roku jest w miare aktualna i trzeba ja traktowac serio (w przypadku moto np z 2003r jak moje) . Sluchajcie mam pytanko czy wymienial ktos z was zarowke w budziku bo mi sie w predkosciomierzu nie pali . Czy tak jak serwisowka pokazuje wystarczy zdjac dalna czesc obudowy (4 srubki ) czy trzeba cala szafe rozebrac?
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
Avatar użytkownika
kiziormizior
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02

Postprzez kargul » 6/12/2007, 20:18

Cześć.
Mam mało wspólnego z motorkami ale chcę to zmienić.Za dziciaka jeździłem komarami,wsk potem mz 150 i 251.Miałem wtedy 14 lat.Teraz mam 23 i błękitną strzałe(skuter 50ccm).Teraz zakochałem sie w hornecie.
Chyba przeszedł mi okres młodzięcych szaleństw.Lansować na światłach sie też nim nie chcę.Raczej wole sie delektować jazdą(obecnie jeżdze vw garbim z 1968).Więc na prosze nie piszcie"jeśli masz troche...itp"
Moje pytanie jest takie:
Czy nadaje sie on na pierwsze moto?
Czy nie ma za dużo mocy"blokowanie nadgarstka itp"
Czy dam radÄ™ na parkingu(181cm i 65kg) raczej chudy dle byk
8)
ps.tylko nie piszcie prosze"może gs albo..." ewentualnie bandyta.

aloha
www.kiteclub.pl | transalp xl650v | | ALOHA
Avatar użytkownika
kargul
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6/12/2007, 19:52
Lokalizacja: z kontenera

Postprzez pan_blancik 15 » 6/12/2007, 21:00

chodzi Ci o 600 czy 900??
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez palgumeniedusze » 6/12/2007, 21:08

to chyba oczywiste ze 600..... 900 to tylko dla bardziej wprawionych albo dla 17 nastolatkow bez prawka:P hahah
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez kiziormizior » 6/12/2007, 22:57

Cześć.
Mam mało wspólnego z motorkami ale chcę to zmienić.Za dziciaka jeździłem komarami,wsk potem mz 150 i 251.Miałem wtedy 14 lat.Teraz mam 23 i błękitną strzałe(skuter 50ccm).Teraz zakochałem sie w hornecie.


Mialem podobny dylemat jak ty. Miesiac temu zrobilem prawko na motor i wczesniej jezdzilem motorynka(koszmarynka) pozniej dostawalem od ziomali tzw "obrzuty" hehe motorami typu Java 350 . MZ 250 - wszycho ale styka mi. Z ziomkiem z tyrki poszlismy na prawko (samochodowe mam od 1988 roku bo mam 36 lat - czyli dziadek ) i juz na tym etapie zastanawialismy sie jaki sprzecior. Od samego poczatku wiedzialem ze to musi byc jakis street/naked , kwestia wyboru pozostawalo jakiej marki (ziomek od razu mial 100% ze to bedzie BANDYTA ) ja ostroznie ogladalem i wsmakowywalem sie to w Yamahe , (suzi BANDIT slabo mi sie podobal bo ta rama pod bakiem mnie odpychala poza tym ponoc chlodnica jest do oleju i nie ma plaszcza wodnego jak w Hondzie przez co silnik chrzesci ale to nie byl glowny powod) Yamaha ma dziwny ksztalt baku (nie podobal mi sie) i suma sumarum zakonczylem na Hondzie i modelu Hornet (CBF ma nisko rure wydechowa tez mi sie nie podoba to ) 19.11.2007r w moim garazyku zawital szerszen z roku 2003 w nowej wyostrzonej budzie color CANDY XENON BLUE-MET . Jest to 600 ale o wyborze tej pojemnosci zadecydowal tylko i wylacznie wyglad (w 900 nie podoba mi sie bak oraz zegary ) co do mocy nie widze mozliwosci wykorzystania jej ani w 600 ani w 900 przynajmniej ja bo bede jezdzil tylko w miescie. Nawiazujac do twoich watpliwosci co do wzrostu to ja mam 175 centymetrow i 80 wagi i jest spoko , a wiec problemu nie ma . Jest to 180kg i na pewno nie jest to komarek ale jest fajnie wywazony "szerszen" Ja sie zakochalem w tym motorze i na dzien dzisiejszy nie widze innego. Teraz dopieszczam rozne mankamenciki i czekam na mrcowe dodatnie temperaturki. ( wczoraj przebrnelem przez biurokracje i mam piekne , krajowe blachy )
pozdrawiam i kupuj nie patrz na nic. [/quote]
www.honda-hornet.pl super forum dla milosnikow HORNET-a
Avatar użytkownika
kiziormizior
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28/11/2007, 18:02

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê