Zobacz wątek - Jak wyrwać CBR 900 na koło z "dwójki"?
NAS Analytics TAG

Jak wyrwać CBR 900 na koło z "dwójki"?

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Jak wyrwać CBR 900 na koło z "dwójki"?

Postprzez Krzycho-cbr » 18/7/2006, 14:46

HEJ.
Jeżdże CBR 900 `95r. Na pierwszym biegu idzie na koło bez problemu, ale próby wyrwania z dwójki mi nie wychodzą. Koło na chwilę się odrywa, ale od razu opada. Niech toś mi przybliży technikę "krok po kroku" jak to robić? tzn. z jakich obrotów, do ilu dokręcać, jak używać sprzęgła itd.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza


Postprzez Krzycho-cbr » 13/8/2006, 18:27

Może doda jeszcze ktoś, jakieś informacje z własnego doświadczenia, może jakieś linki, dawajcie śmiało.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza


Postprzez PajÄ…k » 13/8/2006, 19:16

można użyć sprzęgła alebo poprostu 2 wrzucić na kole ale jóż bez sprzęgłą pozatym z tego co kojarze to z gazu powinna spokojnie pójść obroty maksymalnego momętu i w palnik powinno się udać no chyba że siedzisz na przednim kole
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez PTB_PL » 13/8/2006, 19:23

kumpel ma CBR 900RR i z 2 wystarczy dociagnac do 6000rmp/min odjacs gazu i znow mocno dodac i idzie do gory jak anielskie chory:)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoman » 13/8/2006, 21:20

a ja sie teraz zapytam, jak wyrwac FZ6 na gume z 2ki;)? oczywiscie ze sprzegła i na siedzaco:P probuje strzelac ze sprzegla i najwyzej kolo sie oderwie od ziemi na ... no moze 20 cm i zaraz opada... jakies rady?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Krzycho-cbr » 17/8/2006, 19:59

Popróbowałem trochę przez ostatnie dni wg waszych uwag i... niestety moja CBRa z gazu nie idzie na koło na drugim biegu, a ze sprzęgła podnosi koło ale nie na tyle wysoko by przejechać jakiś znaczący dystans. Często też przy strzale sprzęgłem tylne koło traci przyczepność i się ślizga - to chyba efekt braku bieżnika. Zauważyłem też że ogromne znaczenie ma to czy siedzę przy samym zbiorniku, czy maksymalnie odsunięty do tyłu. Oczywiście im bardziej w tył tym łatwiej poderwać koło. Zmiana biegów w czasie wheelie - na razie brakuje mi odwagi.
Jeśli ktoś chce coś dodać to zapraszam, każda rada będzie dla mnie cenna.

Do MOTOMAN - myślę że możesz skorzystać ze wszystkich uwag zawartych w tym temacie, trening czyni mistrza. Najważniejsze żeby nie chcieć umieć wszystkiego od razu, bo to grozi kalectwem. Lepiej powoli, kroczek po kroczku.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez HANS » 17/8/2006, 20:43

kurde przecierz CBR 900 RR to bardzo dobre moto do wheelie przynajmniej tak myślę chyba nie bez powodu urzywają jej najlepsi min. Ordi,Erni,Raptowny??
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez Krzycho-cbr » 17/8/2006, 20:54

No używają, tylko że przy swoich motocyklach mają z tyłu zębatki wielkości dużej pizzy. To ułatwia sprawę. Ja jeżdże na seryjnych zębatkach.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez HANS » 17/8/2006, 21:01

i na normalnej też wyrwiesz tylko trzeba ćwiczyć !!
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez motoman » 17/8/2006, 21:47

A pytanie, to ze tylne kolo slizga sie przy strzale to wina złego strzału? zbyt gwałtownego moze? no nie wierze ze złej gumy, bo az takich złych nie mam a moj tył tez pływa;) przy strzale... ?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Krzycho-cbr » 25/8/2006, 21:15

Po chwilowej nieobecności wracam do tematu. Co do strzału, to napewno ma znaczenie odpowiednia kombinacja sprzęgło-gaz. Widziałem jak gość wali na "dwójce"ze sprzęgła Yamahą R6. Dokręca do odcięcia i koło idzie w pion. Potrafi tak przejechać kilkaset metrów. Próbowałem zrobić to w ten sam sposób, ale tylne koło się ślizga. Przy słabszym dokręceniu gazu, przód się podnosi za słabo.
Co tu wykombinować? Może spróbować na stojąco poderwać? Jeździ ktoś z was na kole na stojąco?
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez pawel » 5/9/2006, 22:05

Ruszasz z miejsca na jedynce przy mniej wiecej 30km/h wrzucasz dwojke i odkrecasz gaz na maksa przy mniej wiecej60km/h -70km/h przymykasz na chwile gaz i dodajesz z powrotem do oporu i w tym momencie szarpiesz mocno za kierownice do gory -musi isc na gume Å‚aski nie robi, ja tak zx 6 wyrywam.
Avatar użytkownika
pawel
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 31/8/2005, 01:27

Postprzez Krzycho-cbr » 14/9/2006, 20:26

Twoje rady Paweł były bardzo przydatne, w końcu wyczułem sprzęta. Robię to coprawda nieco inaczej niż to przedstawiłeś ty, ale ważne że efekt jest niezły. na dwójce ostro przyśpieszam do około 7tys. obr. i wtedy na ułamek sekundy wciskam sprzęgło jednocześnie gwałtownie dodając gazu, i energicznie puszczam sprzęgło. Trochę tylko prędkości przyrażają, bo 100 - 140 km/h na kole to już nie żarty.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza



Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê