Wyregulować czy zostawić jak jest?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Wyregulować czy zostawić jak jest?
Sprawdzałem luzy zaworowe w moim sradzie, serwisówka podaje że na ssących zaworach dopuszcza sie luz 0,10-0,20mm u mnie na 6 zaworach są 0,10 a na 2 zaworach od 1 cylindra 0,05
na wydechowych dopuszcza się 0,20-0,30mm a u mnie na 6 zaworach są 0,20 a na 2 zaworach od 1 cylindra są 0,25. i tutaj mam pytanie czy te zawory które mieszczą sie na granicy dopuszczalnej tez mam regulować i zwiększyć im luz? czy tylko wyregulować te 2 ssące które maja po 0,05???? Co mogą dać większe luzy zaworowe???? dodam jeszcze że będe teraz miał cały układ wydechowy łącznie z kolektorami zmieniony na sportowy Arrow.
Proszę o poradę co mam zrobić.
na wydechowych dopuszcza się 0,20-0,30mm a u mnie na 6 zaworach są 0,20 a na 2 zaworach od 1 cylindra są 0,25. i tutaj mam pytanie czy te zawory które mieszczą sie na granicy dopuszczalnej tez mam regulować i zwiększyć im luz? czy tylko wyregulować te 2 ssące które maja po 0,05???? Co mogą dać większe luzy zaworowe???? dodam jeszcze że będe teraz miał cały układ wydechowy łącznie z kolektorami zmieniony na sportowy Arrow.
Proszę o poradę co mam zrobić.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
0,20 na wydechu i 0,10 na ssącym - to masz na granicy tolerancji. Jeszcze troche się sklepiom i już będzie za ciasno.
Ja jak zdejmuje dekiel to wszystko poprawiam na optimum - czyli w Twoim przypadku 0,15 ssący, 0,25 wydechowy. A jak są tendencje do sklepywania to jeszcze luźniej można spróbować.
I jak zmieniasz wydech to radzę troche szybciej niż pisze w serwisówce sprawdzić ponownie. To są inne warunki pracy silnika, więc i przegląd wypadałoby robić częściej. Niestety, coś za coś.
A ten Arrow to dedykowany do srada?
pozdr.
Ja jak zdejmuje dekiel to wszystko poprawiam na optimum - czyli w Twoim przypadku 0,15 ssący, 0,25 wydechowy. A jak są tendencje do sklepywania to jeszcze luźniej można spróbować.
I jak zmieniasz wydech to radzę troche szybciej niż pisze w serwisówce sprawdzić ponownie. To są inne warunki pracy silnika, więc i przegląd wypadałoby robić częściej. Niestety, coś za coś.
A ten Arrow to dedykowany do srada?
pozdr.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Grzybu napisał(a):
Ja jak zdejmuje dekiel to wszystko poprawiam na optimum - czyli w Twoim przypadku 0,15 ssÄ…cy, 0,25 wydechowy.
pozdr.
Popieram kolegÄ™.
Najlepiej jest ustawić wymiary pośrednie wtedy pewność że nie są za duże i nie są za małe.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Dokładnie tez tak sobie myślałem żeby zrobić ssące na 0.15 a wydechowe 0.25 bo tak już niedługo musiałbym znów rozbierać i regulować a tak przy okazji zmienię jeszcze łańcuch rozrządu. Tak w ogóle to srad ma prawie 60tys. wałki rozrządu bez ryski! a płytki prawdopodobnie będe szlifował chyba że uda mi sie je pozamieniać tak żeby pasowały ( bo nie widzi mi się 400 zł wywalić) Gadałem o tym z kilkoma mechanikami i wszyscy tak robią a potem gadają że nówki kupili i kasują 30zł za sztukę! bo to polska nie elegancja francja! Tak wydech dedykowany do srada 600 ten dokładnie http://moto.allegro.pl/item273701293_su ... arrow.html
Czy wiecie jak powinien prawidłowo zachowywać się napinacz łańcuszka rozrządu? mój po odkręceniu nic sie nie wysunął ... a jak próbowałem go wcisnąć to sie nie da. W jaki sposób rozłączyć stary łańcuszek rozrządu bo jeszcze nigdy się nie bawiłem w coś takiego, jest jakiś spinacz??? jutro muszę rozebrać głębiej żeby dojść do koła zębatego na wale i móc obrócić łańcuszkiem.
Czy wiecie jak powinien prawidłowo zachowywać się napinacz łańcuszka rozrządu? mój po odkręceniu nic sie nie wysunął ... a jak próbowałem go wcisnąć to sie nie da. W jaki sposób rozłączyć stary łańcuszek rozrządu bo jeszcze nigdy się nie bawiłem w coś takiego, jest jakiś spinacz??? jutro muszę rozebrać głębiej żeby dojść do koła zębatego na wale i móc obrócić łańcuszkiem.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Roki 86 napisał(a):Dokładnie tez tak sobie myślałem żeby zrobić ssące na 0.15 a wydechowe 0.25 bo tak już niedługo musiałbym znów rozbierać i regulować a tak przy okazji zmienię jeszcze łańcuch rozrządu. Tak w ogóle to srad ma prawie 60tys. wałki rozrządu bez ryski! a płytki prawdopodobnie będe szlifował chyba że uda mi sie je pozamieniać tak żeby pasowały ( bo nie widzi mi się 400 zł wywalić) Gadałem o tym z kilkoma mechanikami i wszyscy tak robią a potem gadają że nówki kupili i kasują 30zł za sztukę! bo to polska nie elegancja francja! Tak wydech dedykowany do srada 600 ten dokładnie http://moto.allegro.pl/item273701293_su ... arrow.html
Czy wiecie jak powinien prawidłowo zachowywać się napinacz łańcuszka rozrządu? mój po odkręceniu nic sie nie wysunął ... a jak próbowałem go wcisnąć to sie nie da. W jaki sposób rozłączyć stary łańcuszek rozrządu bo jeszcze nigdy się nie bawiłem w coś takiego, jest jakiś spinacz??? jutro muszę rozebrać głębiej żeby dojść do koła zębatego na wale i móc obrócić łańcuszkiem.
J bym podszedł do tematu dość profesjonalnie i wymienił płytki na nowe a nie szlifować.Czasami trzeba zainwestować grosz.
A takim mechanikom co tak w h@a lecą to się powinno sprawę zrobić za jawne oszustwa i naciąganie klijentów na koszty.K@#$a co za kraj!!!!

-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
niedawno zadawalem wlasnie pytanie odnosnie mozliwosci kupna takich plytek. Jezeli mozesz dac mi na privie jakies namiary na ten sklep bede bardzo wdzieczny.
tylko od razu musze tu nieco skonkretyzowac
szukam plytek ze skokiem grubosci 0,025mm i tu pojawia sie problem, bo o takowych wie tylko honda. Wszedzie gdzie szukalem znalazlem tylko ze skokiem 0,05mm, a to niestety moze sprawic problem przy precyzyjej regulacji luzow
tylko od razu musze tu nieco skonkretyzowac
szukam plytek ze skokiem grubosci 0,025mm i tu pojawia sie problem, bo o takowych wie tylko honda. Wszedzie gdzie szukalem znalazlem tylko ze skokiem 0,05mm, a to niestety moze sprawic problem przy precyzyjej regulacji luzow
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości