Pirek napisał(a):... jednak zauwarzyłem ze na forum jest tendencja do "przyzwyczajenia" instalacji i motoru do jazdy ulicznej.
no dobrze, to jest forum i tu piszmy swoje spostrzerzenia na ten temat aby mozna to przystosowac do jazdy "codziennej" bo jest to mozliwe.
Powiedz tak szczerze ile masz lat
Jak komus chodzi o sprint, to robi moto pod sprint. Silnik nie ma prawie zadnej seryjnej czesci, tak samo skrzynia przeniesienie napedu zawieszenie. Po prostu wszystko, dodatkowo jak ktos chce jakis dodatkowy "zastrzyk" mocy to nie kombinuje (czytaj: oszczedza) na N2O tylko "wciska" w sprzet jak najlepsze, markowe i nie tanie podzespoly. Dodatkowo nie wydaje mi sie, zeby jazda <300KM potworem byla jakas przyjemnoscia (mowie o jezdzie na co dzien, do pracy szkoly), dodatkowo dlugi wachacz nijak ma sie do zakrecania.
Jak sie myle to niech mnie ktos uswiadomi.
PS. No chyba, ze sie jakimis jawkami bawicie w NFS-a.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.