suzuki gs500f, czy to dobry wybór?
Posty: 56
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Jak ktos bedzie chcial to i na gsie sie zabije, a wiec myslimy a pozniej odkrecamy nigdy inaczej.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Szkot :> napisał(a):Radzę nie słuchać głupot!!! Widziałem rady CB 500 albo Er 5 to są motocykle o półke niżej!
CB - zawieszenie niejest tak wydajne jak w GS
Er 5 - To samo zawieszenie słabsze, chodzi mi głównie o tył! Na dodatek chamulec tylny szczękowo - bębnowy gorszy niż w GS!.
no to poszalałeś... to że CB i ER mają z tyłu 2 a nie jeden amortyzator i może to zawieszenie ma trochę mniejszą żywotność to ma od razu opuścić te motocykle o klasę niżej? zastanów się trochę nad tym co piszesz? poza tym jak można widzieć rady? poza tym słyszałem o Gs-ie że tam ciągle się coś odkręca i stuka...a hamulec w CB przynajmniej w tej 98r wzwyż jest już tarczowy...a tak w ogóle to Hondy są chyba mniej awaryjne od suzuki jeżeli nie są zajeżdżone...
ps. zastanów się kto tu pisze głupoty...
ps2. to że jestem właścicielem CB nie ma tu nic do znaczenia...
ps3. są dwie wersje CB500 z różnymi owiewkami, jest też oczywiście naked...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
chlopak zrobi i tak jak chce !! jakbym mial wydac taka kase to bym sie zastanowil nad GS czy warto czy moze podjac ryzyko i kupic np bandita to tez nie jest rakieta i przy zdrowym czajniku nic sobie nie zrobi!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Daj sobie na wstrzymanie .melvin napisał(a):słyszałem o Gs-ie że tam ciągle się coś odkręca i stuka.
Na korzyść GS przemawia lepszy zawias, tył centralny amortyzator. Chociaż, żeby ostrzej polatać to przydadzą się progresywne sprężyny na przód. Koszt ok 500zł.
Podejrzewam, że heble są porównywalne jeżeli porównywać od 98 wzwyż.
Na korzyść Hondy na pewno przemawia świetny silnik. Mocniejszy, podobno nie do zajeżdzenia I np. regulacja zaworów tam jest co 24tys. km a w GS co 6tys. km Co mocno wpływa na koszt serwisu. GS ma zawory na płytkach (nie wiem jak CB). Ale GS F jest kompletnie obudowany
Jeżeli miałbym wybierać starsze roczniki to nie wiem czy nie zdecydowałbym się na CB. Ale jeżeli GS F a CB to mocno bym się zastanowił.
Może ktoś zrobi kosztorys serwisu CB? Ja przy wolnej chwili mogę zrobić podsumowanie serwisu GSa łącznie ze spalaniem. Jeżeli ktoś jest zainteresowany.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Inku napisał(a):Może ktoś zrobi kosztorys serwisu CB? Ja przy wolnej chwili mogę zrobić podsumowanie serwisu GSa łącznie ze spalaniem. Jeżeli ktoś jest zainteresowany.
Ja jestem zainteresowany... chocby zeby porownac ze swoim
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kris2k napisał(a):Inku napisał(a):Może ktoś zrobi kosztorys serwisu CB? Ja przy wolnej chwili mogę zrobić podsumowanie serwisu GSa łącznie ze spalaniem. Jeżeli ktoś jest zainteresowany.
Ja jestem zainteresowany... chocby zeby porownac ze swoim
W porządku, zrobię kosztorys przy wolnej chwili. Na pewno jeszcze komuś się przyda.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Inku -> ja poprosze taki kosztorys też jak mozna.
Sam właśnie rozglądam się za moto - i rozważam Suzuki GS 500, Honde CB 500, Kawasaki ER5 lub Yamahe XJ 600 - i zbieram maxiumum informacji na ich tematy aby wyrobić sobie możliwie obiektywny obraz.
pozdrawiam
Sam właśnie rozglądam się za moto - i rozważam Suzuki GS 500, Honde CB 500, Kawasaki ER5 lub Yamahe XJ 600 - i zbieram maxiumum informacji na ich tematy aby wyrobić sobie możliwie obiektywny obraz.
pozdrawiam
- maciopa
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 24/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: z ziemi tej
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
GS ma bardzo dobre zawieszenia jak na swoją klasę!! Zgadam sie z twierdzeniem, że jest nieco lepsza od ER 5 czy CB 500, ma wiecej sportowgo ducha i jest zrobiona mniej delikatnie, dzięki czemu znosi wcale nie najgorsze pałowanie!!:) Jest to na prawde bardzo dobre moto nie tylko dla pierwszaków bo znam ludzi, którzy jeżdżą juz kilka lat i moc 45 KM całkowicie im wystarcza!! Poza tym tanie części, dostępne od ręki no i spalanie na poziomie!! a z owiewka w naszym klimacie jeszcze lepiej!! Co do moto z allegro to fakt że trochę podejrzany ten przebieg i fotki mało wyraźne!! GS jest bardzo dużo więc można wybierać!!! do dyszki to praktycznie max wybór!!:)
zapach benzyny mnie podnieca;)
- Bear
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 16/7/2007, 09:29
- Lokalizacja: łódzkie
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
lepiej jezdzic ale pogrzebac od czasu do czasu mozna.... ja mialem zephyra 550 za 4,5 tys i nic przy nim nigdy nie grzebalem:P git sprzet
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
a i tu się zgodze ja miałem NTV 650 z 89 za 5000 i przez 3 lata nawet serwisu nie widziała, a co mi du..powoziła to jej i moje ale jak ktoś chce pierwsze moto to niech lepiej nowsze kupi bo z tymi staruszkami to albo sie trafi albo nie!! A juz na pewno trzeba mieć co nieco pojęcia coby nabyc np: 10 latka, a pojęci nabywa sie przez praktykę, której początkujący rzecz jasna nie ma!! Bez urazy początkujący!!:)
zapach benzyny mnie podnieca;)
- Bear
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 16/7/2007, 09:29
- Lokalizacja: łódzkie
E bez przesady, w korku to tylko ciężko prowadzić coś w stylu H-D Elektra, gdzie masz szeroką kierownicę. Xj 600 jest bardzo wąski.
XJ 600 to pierwszy motocykl na jaki wsiadłem i z rozwagą nadaje się. Jednak 20 kg cięższy od CB 500 i 2 KM więcej. Te 20 kg więcej przeszkadza (jest niebezpieczniej) w nauce.
Serwis hondy jest chyba najtańszy z tych motocykli. Olej wymieniasz co 12000, zawory co chyba 24 000 i tylko 2 świece.
XJ 600 to pierwszy motocykl na jaki wsiadłem i z rozwagą nadaje się. Jednak 20 kg cięższy od CB 500 i 2 KM więcej. Te 20 kg więcej przeszkadza (jest niebezpieczniej) w nauce.
Serwis hondy jest chyba najtańszy z tych motocykli. Olej wymieniasz co 12000, zawory co chyba 24 000 i tylko 2 świece.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
jezeli mowimy o serwisie typu olej i filtry to chyba nie ma sensu na to patrzec przy zakupie grata ,... przeciez wymiana oleju z filtrem to jest 120 zl....jak cie stan na motocykl to i chyba raz w sezonie co 6 tys km mozesz wymienic olej....!!a jesli chodzi o czesci to czesci do japoncow sa w podobnych cenach!!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 56
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości