Dla znawców
Posty: 62
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Dla znawców
Witam wszystkich
Mam pare pytań bo chce sprawić sobie motorek, dodam ze bedzie to 1 motorek w życiu hehe juz dosc mam jazdy samochodem.
Zastanawiam sie nad Cbr 600f3 tak roczniki 97 w góre lub 600rr
zależy mi na tym żeby motorek zbyt duzo nie palił czyli trzymał sie w tej normie 5-7litrow nie musi być super szybki liczy sie dla mnie fajny wygląd i tania eksploatacji czyli która marka i model maja najtańsze cześci ale też motorki muszą być niezawodne.
Podobno Honda jest sprawdzoną marką i nie ma z nią dużych rozczarowań.
Motorek raczej nie będe kupywał w Polsce bo tu ceny są przegięte, raczej będe ściągał z włoch i tu moje kolejne pytanie ile kosztuje przerejestrowanie takiego motorka. Jesli chodzi o OC to podobno cenny sa niskie szczególnie ze zniszkami.
Motorek chce mieć na styczen-luty tak zeby sobie go przyszykowac juz do jazdy, a motorek bedzie słuzył jako transport do pracy, 25km w jedna strone przez E1 czyli prosta droga, ale czy będzie padać czy wiać to i tak będe musiał jechać
Za wszelkie porady i wskazówki będe wdzięczny tylko prosze żeby jeździcy np na suzuki lub yamachy lub hond lub innych nie faworyzowali swoich marek hehe bo ktos np jeżdząc raz w tyg np w niedziele bedzie chwalił jakąś marke z niezawodności , raczej zalezy mi na ludziach którzy spią na motocyklach
Jeszcze ważne pytanie co ile tys km wymienia sie rozrząd i przy ilu jest pierwsza wymiana ?
Zapraszam do rozmowy może niedlugo spotkamy sie na drodze
Mam pare pytań bo chce sprawić sobie motorek, dodam ze bedzie to 1 motorek w życiu hehe juz dosc mam jazdy samochodem.
Zastanawiam sie nad Cbr 600f3 tak roczniki 97 w góre lub 600rr
zależy mi na tym żeby motorek zbyt duzo nie palił czyli trzymał sie w tej normie 5-7litrow nie musi być super szybki liczy sie dla mnie fajny wygląd i tania eksploatacji czyli która marka i model maja najtańsze cześci ale też motorki muszą być niezawodne.
Podobno Honda jest sprawdzoną marką i nie ma z nią dużych rozczarowań.
Motorek raczej nie będe kupywał w Polsce bo tu ceny są przegięte, raczej będe ściągał z włoch i tu moje kolejne pytanie ile kosztuje przerejestrowanie takiego motorka. Jesli chodzi o OC to podobno cenny sa niskie szczególnie ze zniszkami.
Motorek chce mieć na styczen-luty tak zeby sobie go przyszykowac juz do jazdy, a motorek bedzie słuzył jako transport do pracy, 25km w jedna strone przez E1 czyli prosta droga, ale czy będzie padać czy wiać to i tak będe musiał jechać
Za wszelkie porady i wskazówki będe wdzięczny tylko prosze żeby jeździcy np na suzuki lub yamachy lub hond lub innych nie faworyzowali swoich marek hehe bo ktos np jeżdząc raz w tyg np w niedziele bedzie chwalił jakąś marke z niezawodności , raczej zalezy mi na ludziach którzy spią na motocyklach
Jeszcze ważne pytanie co ile tys km wymienia sie rozrząd i przy ilu jest pierwsza wymiana ?
Zapraszam do rozmowy może niedlugo spotkamy sie na drodze
- niekwestio
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22/9/2007, 07:46
jeszcze chyba nie przemyslales swojego wyboru albo nie zdajesz sobie sprawy z tego co chcesz zrobic. Oczywiscie nie to, zebym mial cos przeciwko, ale zapampietaj, ze katamaran to nie motocykl i do w dodatku 600 ccm -owy, bardzo mocny, lekki, ze sztywnym zawieszeniem, ktory wymaga od kierowcy nielada umiejetnosci.
Po drugie po co ci motocykl sportowy, zeby dojezdzac nim 25 km do pracy
Jezeli chodzi o nowe motockle z lini R to moge powiedziec, ze kazdy motocykl dobrze utrzymywany i eksploatowany w normalny sposob bedzie rownie bezawaryjny. Jezeli chodzi o starsze motocykle to z klanu wielkiej czworki mozesz wykluczyc kawasaki.i na poczatek proponuje ci cos pojemnosci 500ccm lub ewentualnie suzuki bandit 600
Po drugie po co ci motocykl sportowy, zeby dojezdzac nim 25 km do pracy
Jezeli chodzi o nowe motockle z lini R to moge powiedziec, ze kazdy motocykl dobrze utrzymywany i eksploatowany w normalny sposob bedzie rownie bezawaryjny. Jezeli chodzi o starsze motocykle to z klanu wielkiej czworki mozesz wykluczyc kawasaki.i na poczatek proponuje ci cos pojemnosci 500ccm lub ewentualnie suzuki bandit 600
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
tak sie składa że mam f3 97 i gorąco polecam. idealny sprzęt do turystki, wybacza błędy niedoświadczonym kierowcom, pozycja wygodna, spalanie po trasie 4 literki w mieście ok 5,5, a na pełnym gwizdku mnie wyszło koło 8 litrów. A jeśli chodzi o usterki to cuż w tym sezonie żadnej nie stwierdziłem............. mówi samo za siebie Polecam
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
mi sie bandzior nie podoba a z tego co wiem cbr f3 nie jest typowym motorem sportowym, a jakby nie patrzec dziennie bede robił 50 pare kilosów moze sie zdarzyc tez ze w deszczu wiec wolałbym miec cos co ma silnik obudowany zeby zmniejszyc ryzyko usterki silnika lub czegos innego jedynie w zime nie bedzie ujeźdzany hehe wiec wolałbym kupić coś z czym nie będe miał problemu. A to czy to bedzie 600 nie 500 to chyba duzej różnicy nie ma nawet na komarku można sie zabić jak ktos nie ma głowy na karku
- niekwestio
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22/9/2007, 07:46
Zgadzam się w 100% taka sportowa 600 wymaga od kierowcy naprawde nielada umiejętności taki zakup na początek zazwyczaj kończy się walką w której motocykl pokaże ci kto tu rządzi. Druga sprawa 500 od 600 różni się tym że ma 50 a nie ponad 100 koni jest lżejsza, mniej zrywna, równiej oddaje moc więc jest dużo bardziej przewidywalna, choć myśle że na początek będzie ci trudno zapanować nawet nad 50 koniami. A trzecia sprawa przeczytaj mój temat który jest o ludziach takich jak ty, myśle że to 7 stron ciekawej lektury. viewtopic.php?t=11222 Pozdrelcommendante napisał(a):jeszcze chyba nie przemyslales swojego wyboru albo nie zdajesz sobie sprawy z tego co chcesz zrobic. Oczywiscie nie to, zebym mial cos przeciwko, ale zapampietaj, ze katamaran to nie motocykl i do w dodatku 600 ccm -owy, bardzo mocny, lekki, ze sztywnym zawieszeniem, ktory wymaga od kierowcy nielada umiejetnosci.
Po drugie po co ci motocykl sportowy, zeby dojezdzac nim 25 km do pracy
Jezeli chodzi o nowe motockle z lini R to moge powiedziec, ze kazdy motocykl dobrze utrzymywany i eksploatowany w normalny sposob bedzie rownie bezawaryjny. Jezeli chodzi o starsze motocykle to z klanu wielkiej czworki mozesz wykluczyc kawasaki.i na poczatek proponuje ci cos pojemnosci 500ccm lub ewentualnie suzuki bandit 600
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Motory o specyfikacji(ze tak to nazwe) sportowej prowadzi sie ciezko...
Aby jazdzilo sie plynnie musisz zawsze utrzymywac wysokie obroty co jest trudne dla poczatkujacego...po drugie motor powyzej 70KM wymaga nielada umiejetnosci tymbardziej modele starsze niz 99'...
Reasumujac jest glupota kupywac sportowy motor jako pierwszy pojazd 2 kolowy...
Aby jazdzilo sie plynnie musisz zawsze utrzymywac wysokie obroty co jest trudne dla poczatkujacego...po drugie motor powyzej 70KM wymaga nielada umiejetnosci tymbardziej modele starsze niz 99'...
Reasumujac jest glupota kupywac sportowy motor jako pierwszy pojazd 2 kolowy...
-
SeboRJ09 - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 21/9/2007, 16:34
ci trudno zapanować nawet nad 50 koniami
nie , no juz nie przesadzajmy ;]
Ale 600 RR która na ok 120km dla osoby ktora wsiadzie pierwszy raz na moto moze okazac sie istną rakietą.
Zastanawiam sie czy jechales katamaranem który ma ok 6s do 100? To moto robi 100 w czasie dwukrotnie mniejszym i w dodatku na 1szym biegu , nie wspominając juz o róznicach w odczuwaniu prędkosci i kontroli...
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
Jak potrzebujesz grata do dojazdów do pracy, który ma być ekonomiczny to chyba najtańszym rozwiązaniem będzie 500ccm. Jak jesteś uparty na 600ccm to proponuję bandita. Ale w utrzymaniu będzie na pewno droższy. Już nie chodzi o samo spalanie ale materiały eksploatacyjne.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Witam ! widze tutaj jedyny mozliwy kompromis ekonomia dojazd do pracy wygoda jazdy moc 46km max 170 km/h tani w utrzymaniu co to może być to tylko SUZUKI GS500E.//naprawde warto kupic tą suzi..//Ale oczywiscie zrobisz jak uważasz..//
- KAWA7777
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 18/9/2007, 14:47
Pk. ciekawe jak zrobisz te 3 sekundy do setki ta cbr 600 RR ....
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
3 to nie zrobi napewno ale mysle ze w te 4;4,5 zrobi ale to jest itak zajebiscie duzo nie uwazasz? i ja mysle ze pk. ma racje. moze z tym przyspieszeniem przegio ale wlasciwie co zaroznica dla zwyklego motocyklisty poruszajacego sie w ruchu publicznym
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
dla cezarjusza to nie za bardzo duzo, bo takie 600 polyka w calosci
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
Wiecie jak to jest jak ktos chce kupic okreslony motocykl to i tak go kupi , jest to troszke bez sensu brac takie moto na dojazdy do pracy. Po 2 jak na 1 moto dla osoby z zerowym doswiadczeniem to w ogole smieszne troszke ;p
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
no taka kawato i polyka
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
No pewnie Cezarius jako jeden z nielicznych na tym forum by powiedzial ze za malo
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Można spróbować wyrzucić z samolotu Poza tym respect dla Cezariusza to że lata dwunastką o czymś świadczy ja nie czuje sie jeszcze na siłachCezarjusz napisał(a):Pk. ciekawe jak zrobisz te 3 sekundy do setki ta cbr 600 RR ....
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
a to ze tak mowisz swiadczy o twojej hmm dojrzalosci do jazdy moto.ja jeszcze chyba nie zdobylem tej cechy charakteru
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
Posty: 62
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości