PODPOWIEDZCIE TROSZKE... :)
Posty: 16
• Strona 1 z 1
PODPOWIEDZCIE TROSZKE... :)
czesc. sluchajcie mam kawe 600 108 koni i ucze sie wheelie. juz tam jakies postepy sa unosze kolko ale zaraz mi opada. moj koles ma dosc imponujaca wysokosc kolka ale ciagnie na 1 az do odciecia i tez opada. co mamy zrobic zeby nasza ''goma'' byla dlozsza??? chociaz ze sto metrow??? ogolnie uczymy sie technika z gazu i calkiem niezle ja opanowalismy. ja mam taki plan ze na przyszly sezon zmieniam zebatke z 40 na 48 zebow.i do tego mam pytanie: czy silnik bardziej bedzie dostawal po dupie?? i czy pomoze mi to dluzszych gumach??
- cezar1985
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33
musisz złapać pion czyli równowagę na jednym kole i wtedy jechać ze stałą prędkością a nie podtrzymywać koło przed upadkiem mocą silnika.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
ale zeby zlapac pion to trzeba juz (przynajmniej mi sie tak wydaje) potrafic jezdzic. ja widzialem duzo filmikow gdzie jechal typ na
kole duze odleglosci i trzymal kolo na takiej wysokosci (oczywiscie
siedzac) ze widzial co jest przed nim.utrzymywal kont tak na moje oko 45 stopni.
kole duze odleglosci i trzymal kolo na takiej wysokosci (oczywiscie
siedzac) ze widzial co jest przed nim.utrzymywal kont tak na moje oko 45 stopni.
- cezar1985
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33
wlasnie z ta dwojka to nie wiem jak jest do konca. sprzegla sie nie uzywa... a jak trzymam rowny gaz i nawet jak mocno pruboje wrzocic dwojke to nie wchodzi:( jak odpuszcze gaz to wchodzi ale juz laduje na ziemi... czy dwojka powinna wchodzic bez odpuszczania gazu??? bo moze skrzynia padnieta??? juz sam nie wiem... opiszcie jak to dokladnie wyglada z tym wrzucaniem dwojki...
- cezar1985
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33
dwójka wchodzi przy odpuszczonym gazie, trzeba to szybko zrobić i to dość wysoko a żeby koło nie mogło spaść, sam tego nie potrafię ale widziałem parę razy, sam nie jestem za zmienianiem biegów na kole bo po tym strasznie sypie się skrzynia, najlepiej nauczyć się rzucać na koło z 2 biegu z nogą na podnóżku pasażera.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
a 108 konnym moto wybije sie w gore z 2 bez uzycia sprzegla tylko z gazu??? moze przestac sie uczyc na siedzaco tylko stawac na tylnich nozkach??? napisze ktos dokladnie jak ciagnac dlugie gumy... jaka pozycja najlepsza i wogole jakies techniki dlugiej gumy.
- cezar1985
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33
wszystko to co chcesz wiedziec masz gruntownie przerobione w kilku obszernych tematach o lataniu na gumie wiec po co poraz kolejny to walkowac? wystarczy przeczytac kilka poprzednich watkow i bedziesz wszystko wiedzial...tak to kazdy nowy wejdzie i bedzie chcial aby od nowa walkowac kazdy watek...weele, stopka, itp..a wszystko bylo walkowane az do znudzenia
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Ja pierrr.... widze taki temat to mnie krew zalewa ... Jesli masz te 108 km i nie wiesz jak moto na koło rwać to się do tego nie nadajesz ...
Chłopie, wystarczy obejrzeć pierwszy lepszy filmik z gumowaniem i juz wiadomo. Poszukać też można.
Co do wbijania 2 na kole. Ja robię to ze sprzęgłem. Tylko to już trzeba mieć moto w lekkim pionie I jak sie lata na kole to lepiej strzelać ze sprzęgła, moto idzie wyżej nie traci tak szybko obrotów...
Chłopie, wystarczy obejrzeć pierwszy lepszy filmik z gumowaniem i juz wiadomo. Poszukać też można.
Co do wbijania 2 na kole. Ja robię to ze sprzęgłem. Tylko to już trzeba mieć moto w lekkim pionie I jak sie lata na kole to lepiej strzelać ze sprzęgła, moto idzie wyżej nie traci tak szybko obrotów...
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
-
Szafa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1682
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
widze ze niektorzy na tym forum troche sa zarozumiali. wy od razu stawaliscie na kole??? mowicie ze to juz sie walkuje nie wiadomo ktory raz... moto-dla mnie to jest hobby i wielka przyjemnos i moge na jeden temat gadac na okraglo takze zrozumcie. a moto moge wyrwac w gore tylko pytam jak ciagnac dlugie gumy. takze niech niektrorzy czytaja dokladnie. to ze sprzeglem na dwojce przecwicze zobaczymy co to bedzie... ale bardziej sie skupie na wyrywaniu z gazu na jedynce tak jak to robie do tej pory i wrzucaniu dwojki moze sie uda pociagnac ze 100 metrow... to jest na razie moj cel
- cezar1985
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33
w kraju jest tylko jedna osoba, ktora na prawde rzetelnie i szybko uczy gumowania to jest Mentos. Poszukaj go w google albo na allegro. Jest najlepszy!
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
cezar1985 napisał(a):a jeszcze nikt mi nie powiedzial co do zmiany zebatki na wiaksza??? z 40 na 48 . jak to sie bedzie mialo do obrotow??? silnik mocno dostanie???
spalanie wzrośnie, moto będzie wolniejsze, krótsze przełożenia.
ale jeśli chodzi ci o to żeby robić długie wheelie z gazu to nie tędy droga. poprostu szybciej motorek będzie wstawał na gumę ale i szybciej będą ci się kończyć obroty. chyba że złapiesz taki pion w którym będziesz mógł lekkim ruchem gazu regulować przejechany dystans na kole
- GrzeÅ›
- Świeżak
- Posty: 172
- Dołączył(a): 27/8/2006, 11:48
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości