przez henio12323 » 6/8/2019, 06:25
jaki płyn uzyłeś do odpowietrzenia sprzęgła ?
opcje takie - albo jest syf i warto wyciagnąć tłoczek, rozebrac pompe na czesci pierwsze umyc, nasmarowac złozyc, opcja 2 ktos nalał zły płyn spuchło uszczelnienie i wtedy mozna kupic taki zestaw naprawczy albo ocenic sama pompe ( imyc zobaczyc czy nie ma rys w tym cylinderku ) jak są wzdłuzne rysy/powycierany chrom to z pompy juz niestety nic nie bedzie, a to dość norma w starych ktmach na tym sprzegle magura
co do odpowietrzania są rózne metody, jak wlejesz płynu i odkręcisz odpowietrznik to nawet jest szansa że sie grawitacyjnie odpowietrzy ( płyn sam spłynie) warto poluzowac regulacje na klamce - czasem jest tak mocno wkręcona że podparty jest tłoczek i sie płyn nie cofa/nie zasysany jest nowy. opcja inna to nalać płyn w strzykawke, i przez węzyk wstrzyknać od odpowietrznika w wysprzegliku do góry.
co do problemu na wysokich obrotach to tutaj ciezko powiedziec
gaźnik moze byc problemem, czyszczony moze nie byc wyczyszczony w 100%, warto myc npo w myjce ultradzwiękowej. 2 temat to po czyszczeniu trzeba go wyregulować, moze są zamontowane niepoprawne dysze. 2 temat to zawór wydechowy - moze jest zacięty i sie nie otwiera, raczej nie bedzie wtedy strzelać tylko miał mało mocy ale to też jakas tam przyczyna moze byc. i 3 ta cewka w wyczynowym motocyklu musi byc odpowiednia, kup uzywaną oryginalną
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW