troche logiki tez wystarczy mieć i nie musiał bys pytać
zobacz gdzie masz oczko/ miarke bagnetu do sprawdzania poziomu oleju, a gdzie jest napinacz
musiał bys pewnie kilkanascie litrów oleju wlane do silnika żeby tam sie pojawił olej
zeby wyciągnąć napinacz odkręcasz dwie po boku, zeby go scisnąć do montażu potrzebujesz dostepu do tego co jest pod korkiem na srodku. - tu akurat znowu troche głupie pytanie - to nie jest wiedza tajemna/ forumowa/ magiczna/ wyuczona - otwierasz instrukcje obsługi i masz krok po kroku, co odkręcasz, co robisz, w jakiej pozycji go montujesz co robisz po montażu.
równie dobrze ty swój mozesz wystawic piszac że miałes moto po wypadku i pare gratów w tym napinacz został
p.s ja sprzedam TPSa ze swojego motocykla, chyba sprawny ale gwarancji nie dam, gdzies tam w garazu znalazłem......