andy7 napisał(a):Tetro napisał(a):Posiadam Fireblade'a 929 z jednym stopem przednim bo dzięki sportowym setom arrow tylni stop nie można podłączyć. Jak to będzie w czasie kontroli przez policjantów. Na stacji diagnostycznej sprawdzany jest tylko przedni stop z wciśniętym hamulcem i kierunkowskazami. Oglądałem jeden filmik na YouTube jak policjant zatrzymał motocykllistę i szukał powodów do zatrzymania dowodu rej to sprawdzał mu przedni i tylni stop. Pomożecie ?
Takiego staka bzdur naprawde dawno nie czytalem, no ale dzieki temu dowiedzialem sie, ze motocykl powinien posiadac przednie i tylne swiatlo STOP'u
Kurde, bede musial zaprowadzic moje dwa do ASO, bo tez mam jedno !
Ty mlodziencze wogole na kursie PJ byles ?
No, andy7, posmiales sie? Lepiej Ci?
Normalne jest, ze sie mowi o przednim i tylnym swietle hamowania w motocyklu. Bo klamka a pedal, to rozne przelaczniki, o roznej konstrukcji. A ze steruja ta sama zaroweczka na zadku motocykla, to inna bajka.
Moze to byc na sztywno zadrutowane, za zasadzie przekaznikow i podlaczenia "jedno LUB drugie"
Mozesz miec sygnal po szynie z ABSu. Dla przedniego lub tylnego hamulca, albo obu.
A mozesz miec i oba warianty, zeby latwiej bylo zdiagnozowac blad w elektryce.
O ile mi wiadomo, wcisniecie dowolnego hamulca (nawet jednego) ma zapalic swiatlo hamowania i policja/przeglad ma prawo tego wymagac.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.