Zobacz wÄ…tek - Co sadzicie o tym motocyklu.
NAS Analytics TAG

Co sadzicie o tym motocyklu.

Enduro, Cross
_________

Co sadzicie o tym motocyklu.

Postprzez geepard » 30/8/2007, 09:43

Czesc mam pytania do tych co wiedza cos o tych motocyklach jak to sie spisuje iz sa to nowe motocykle.
Zaczynam dopiero swoja przygode z motorem i chce sobie tylko pojezdzic po polach.
Czy one sie czesto psuja i czy oplaca sie je kupowac?

http://moto.allegro.pl/item229667158_cr ... 399zl.html

Lub taki zastanawiam sie miedzy tymi dwoma.
http://moto.allegro.pl/item231287842_cr ... oooo_.html

Chcial bym tez aby wypowiedzialy sie osoby ktore uzytkowaly takie motory jak one sie spisywaly.
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26


Postprzez mateo Fazer 600 » 30/8/2007, 10:45

wiesz co za taką kasę idzie kupić dobrą mz etz 150 która wytrzyma większą katorgę niż ta china miałem z tym doczynienia u kumpla i odrazu odradzam to jest badziewie jak chińskie skarpetki !!!
mateo Fazer 600
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
Lokalizacja: częstochowa


Postprzez geepard » 30/8/2007, 11:05

A dlaczego badziewie?
Co psuje sie czy cos innego z tym nie tak?
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26

Postprzez kamell » 30/8/2007, 11:37

motor jest nowy orginalnie zapakowany ehheheh
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez geepard » 30/8/2007, 11:44

Tak nowy zapakowany tylko jak one chodza czy sie psuja?
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26

Postprzez kamell » 30/8/2007, 12:20

chińskie g...wno jakich wiele..........
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez geepard » 30/8/2007, 13:12

A ja spotkalem kiedys w lesie chlopa na takim motorze i mowil ze rok jezdzi i nic sie nie dzieje
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26

Postprzez Manhatan » 30/8/2007, 14:46

Mam dokładnie tego samego. Jakość wykonania zgodze się gówniana, plastiki, dekle, przełączniki, ale od silnika się radzę odpierdzielić, bo nie jeden japończyk nie wytrzymał by rok takiej katorgi jaką ma u mojego kumpla, bez wymiany oleju! Poprostu od nowości nie wymieniał oleju w nim, tylko jak trochę weźmie to dolewa... wszystko. Zawiecho, no cóż, może warto przełożyć przednie zawiecho od Simsona np. zdecydowanie lepiej by dawało radę. Olej w lagach po kilkuset kilometrach tak się wybił, że każdy dołek to stukanie w amorach, dodatkowo zaczyna się pocić powoli, więc może po wymianie uszczelniaczy i oleju na twardszy odzyska swoją początkową ''świetność''. Tylni resor (sprężyna) też się nieco przykurczył, po jakimś czasie należy coś podłożyć, ale i tak najlepiej było by wymienić na jakiś twardszy, bo na tym się beznadziejnie jeździ.
Trzeba uważać również, bo spadnięcie łańcucha oznacza rozwalenie dekla alternatora, a i w moim przypadku poszedł jeszcze jakiś czujnik (nie wiem dokładnie co to jest) którego mocowania utrącił łańcuch.

Tego drugiego ma 2 kumpel (sami pocketowcy u mnie :lol: ) i wygląda on o niebo solidniej, jest przedewszystkim bardzo twardy jeśli chodzi o zawieszenie. Co do jazdy to tak samo się zbiera jak i 110, może minimalnie szybszy. Zawiecho UPD może ma mało wspólnego z prawdziwymi zawieszeniami tego typu, ale jest zdecydowanie lepsze niż u 110. Jeśli chodzi o wielkość, 125 jest zdecydowanie większa niż 110. Plastiki minimalnie twardsze niż w 110, ale podejrzewam, że tak samo się połamią przy pierwszym lepszym spotkaniu z glebą. Mocowanie Akumulatora, radzę odrazu poprawić, bo po pewnym czasi może się znaleźć razem z aku na tylnim kole i może byś nie wesoło (dobry patent, to odrazu przeniesienie go na wachacz i osłoniecię, przed ewentualnymi kamieniami, piachem etc.) Z racji, że 125 jest dłuższa, nie trzeba się przejmować tym, że szybkie puszczenie sprzęgła może spowodować, nakrycie się motocykla. W 110 niestety szybkie puszczenie sprzęgła przy zapiętym 2 bieguto stawienie moto na tylne koło ( z 3 z gazu idzie bez problemu na koło) No i to chyba tyle jeśli chodzi o porówanie, jak coś chcesz to pisz, postaram się pomóc :wink:

Moje zdanie jest takie, że mimo, że jest to gówno dla coponiektórych bo jest produkowane w chinach, to jestem pewien, że na żadnej MZ się tak nie pobawisz w łatwym terenie jak na Pocket Dirt'cie :wink:

Wybór należy dla Ciebie :)
Ostatnio edytowano 30/8/2007, 14:54 przez Manhatan, łącznie edytowano 1 raz
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kamell » 30/8/2007, 14:52

do backflipów sie nadaje .........:d
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez kubol » 30/8/2007, 14:52

moim zdaniem zapłacisz więcej za naprawy tego motoru niżjest wart:(
Avatar użytkownika
kubol
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30/8/2007, 14:26

Postprzez Manhatan » 30/8/2007, 14:56

kamell napisał(a):do backflipów sie nadaje .........:d


O ile ktoś wcześniej wzmocni mocowania podnóżków, które bardzo chętnie się wyginają w dół, pod ciężarem jeźdźca...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez mateo Fazer 600 » 30/8/2007, 15:28

lepiej nie ryzykować na takim sprzęcie no ale wybór należy tylko do ciebie czy brać czy nie ,

Manhatan jeżeli silnik jest oki jak pisałeś kto wie może i się opłaca dać za to te 1400zł choć ja ostatnio kupiłem jawę 350 Ts i muszę się przyznać ,że wolę tańsze sprzęty i sprawdzone niż produkt china-wiem co to znaczy miałem doczynienia i za każdym razem odradzam!!!
mateo Fazer 600
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
Lokalizacja: częstochowa

Postprzez geepard » 30/8/2007, 15:30

Manhatan napisał(a):
kamell napisał(a):do backflipów sie nadaje .........:d


A co to jest?
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26

Postprzez kamell » 30/8/2007, 15:34

salta do tyłu na motorze powstrzymałem sie zeby głupio odpisac.....niech zdobywa wiedze :P
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez geepard » 30/8/2007, 16:03

dzieki za powsciagliwozc ale jak mowilem chce zaczac dopiero przygode z motorem.
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26

Postprzez kubol » 31/8/2007, 07:02

Mój kolega miał cinczyka i jeżdził na nim bardzo dużo . Po trzech miesiącach mu się silnik zatarł :lol:
Avatar użytkownika
kubol
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30/8/2007, 14:26

Postprzez igor_wsc » 3/9/2007, 13:08

wiem ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie, ale po co ci takie male cos?
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez geepard » 3/9/2007, 16:49

Bo ja duzy nie jestem 170 i 65 kilo
a nie jezdzilem duzo na motorze kilka razy 6 lat temu na wzk
i taki maly jest wsam raz i nowy za 1300 czyli optymalna cena
geepard
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30/8/2007, 09:26

Postprzez Manhatan » 3/9/2007, 18:29

Na Twoim miejscu wziąłbym ten 2 czyli 125 w tej większej ramie, na tej 110 będziesz się czuł naprawdę duży :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez TomJonez » 11/9/2007, 14:46

a ja dzisiaj widziałem fotki gdzie pękł widelec w takim sprzęcie - podczas jazdy, przy dolnej półce...
bogu dzięki że nikt nie ucierpiał

Fakt że za te pieniądze niczego nie kupisz - ale co byś chciał?, cudów nie ma :(
Poczekałbym na twoim miejscu do nxt sezonu, pozbierał trochę więcej klopsu i kupił coś porządnego i sprawdzonego!! - bez ciśnienia

Manhatan napisał(a):
kamell napisał(a):do backflipów sie nadaje .........:d


O ile ktoś wcześniej wzmocni mocowania podnóżków, które bardzo chętnie się wyginają w dół, pod ciężarem jeźdźca...


- mam nadzieję że żartowałeś, bo ktoś gotów jeszcze się zabić!!
Takie twierdzenia - bez żartów, ale zajebiście niebezpieczne mogą się okazać!!!
D675, TT600, RSV1000R, WSK
Avatar użytkownika
TomJonez
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 16/8/2007, 13:04
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê