ChaoticBiker napisał(a):Wibracje zazwyczaj zaleza od silnika albo predkosci.
Nie ma tak, ze "ciagle trzesie". Zazwyczaj trzesie w konkrentych obrotach albo konkretnych predkosiach.
Na co ja bym zwrocil uwage:
- nie wywazone kola
- zle naciagniety lub uszkodzony (przeciagniety) lancuch
- gazniki niezsynchronizowane
- brak /rozne poziomy oleju w lagach
Zalezy tez jakie to wibracje - no bo jesli to tylko leciutkie trzesaweczki to normalne - czy moto jezdzie prosto gdy puscisz kierownice? Czy kierownicy nie da sie puscic bo "rzuca"?
Opony były wyważane dopiero co, łańcuch nowy a gaźniki były synchronizowane rok temu. Olej w lagach nie mam pojęcia. Moto jedzie elegancko prosto, mogę śmiało puścić kierownicę i nie widać, żeby coś się trzęsło. Dopiero jak położę ręce na kierownicy czuje takie lekkie podbijanie cykliczne, jak na rowerze, gdy opona jest lekko "wybulona"