tu moze byc duzo opcji innych jak błędy montazu, nieszczelnosci itp itd...
ja jak juz wspomniałem pracuje w serwisie - mamy tam usługe synchronizacja gaźników wraz z regulacja składu na wolnych obrotach - nie uzywamy zadnych testerów, a juz na pewno nie colortune
przy takiej rzedowej czwórce moze nie jest to idealnie słyszalne - ale generalnie odpalamy, robimy wstępone synchro, i potem mieszamy składami, najłatwiej ustawic w pozycje wyjsciową ( serwisową ) wkręcic az bedzie słychac jak cylinder zacznie kuleć i pomału wykręcac co pół obrotu czekajac jakies 10 sekund miedzy wykręceniem az sie ustabilizuja obroty - szukasz momentu jak silnik bedzie najrówniej pracowal. i tak po kolei kazdy cylinder, ja czasem sie wspomagam dokładnym obrotomierzem ( mam taki mały poręczny ) widac czasem na nim fajnie jak wykręcajac obroty rosną - a potem zaczynaja znowu spadac - szukasz momentu gdzie silnik bedzie pracował najrówniej. trzeba sie dobrze wsłuchiwać ale róznice są spore wiec jest to do wyczajenia. twoje notatki na kartce po jakims serwisie typu mycie rozbieranie itp i tak by sie nie sprawdziły