przez henio12323 » 19/4/2017, 18:42
zalezy jaki przypadek, jak cylionder mega drogi, albo nie do zdobycia opcji innej nie ma praktycznie. mozna regenerowac nicasil. ale jak cylinder przegrzany i stary, to z doswiadczenia widze że tez długo nie żyje
żeliwo gorzej oddaje ciepło, wiec pracuje wszystko w wyzszej temp, i łatwiej o przegrzanie, cały układ chłodzenia liczony jest pod nicasil. 2 sprawa to pasowanie - jakie wtedy stosowac ? jak dasz za ciasno, to zeliwo bardziej "puchnie" i bedzie sie przycierało. jak dasz za luźno to spadnie sprawnosc silnika, szybciej wymienisz tlok itp... trzeba wiec robic najlepiej średnie pasowanie, i ostrozniej docierać.
też nie wiem do konca z jakiego powodu, opory czy cos innego ale ogólnie motocykl traci nieco wigoru po przejsciu na tuleje. w przypadku 2T też czesto wiaze sie to z obróbką kanałów itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW