Problem z gaźnikiem Dellorto
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z gaźnikiem Dellorto
Siemka,
Mam taki problem z gaźnikiem (Dellorto PHBH28VS) w motocyklu KTM LC2 125, że nie da się go wyregulować. Dysze - główna 132, wolnych 50. Iglica na środkowym ząbku (5 ich jest w sumie). Motocykl po szybkim otwarciu manetki robi buuuu, jak nie puszczę to moto zgaśnie. Zauważyłem, że jak wykręcam śrubę regulacji mieszanki, to obroty motocykla przyspieszają. Nie mam zatyczki na airboxie, więc jest tam duża dziura.
To tyle. jakieś pomysły? Z góry dzięki bo doprowadza mnie to do szału..
Mam taki problem z gaźnikiem (Dellorto PHBH28VS) w motocyklu KTM LC2 125, że nie da się go wyregulować. Dysze - główna 132, wolnych 50. Iglica na środkowym ząbku (5 ich jest w sumie). Motocykl po szybkim otwarciu manetki robi buuuu, jak nie puszczę to moto zgaśnie. Zauważyłem, że jak wykręcam śrubę regulacji mieszanki, to obroty motocykla przyspieszają. Nie mam zatyczki na airboxie, więc jest tam duża dziura.
To tyle. jakieś pomysły? Z góry dzięki bo doprowadza mnie to do szału..
- fluxed
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/8/2017, 16:13
Re: Problem z gaźnikiem Dellorto
https://youtu.be/fwhwQVoaK0U
Tak to chodzi.
Po włączeniu ssania na gorącym silniku moto nie gaśnie.
Tak to chodzi.
Po włączeniu ssania na gorącym silniku moto nie gaśnie.
- fluxed
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/8/2017, 16:13
Re: Problem z gaźnikiem Dellorto
no dobra a jakie masz miec dysze wg ksiÄ…zki serwisowej ?
srubka składu nie kręci sie na pale i mówi co sie dzieje, tylko sie reguluje, jak nie masz pojecia o tym jak to poczytaj, albo oddaj to komus
srubka składu nie kręci sie na pale i mówi co sie dzieje, tylko sie reguluje, jak nie masz pojecia o tym jak to poczytaj, albo oddaj to komus
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Problem z gaźnikiem Dellorto
Ehh. Nikt tu nie wspomniał o kręceniu śrubką na pałę.
Podczas wkręcania śrubki i nasłuchiwaniu (odczekuję przynajmniej 5-10 sekund na śrubce w danej pozycji) silnika, słychać, że zmniejsza obroty (było to na dyszy głównej 155 i wolnych 50). NA głównej 155 moto ma mokrą świecę i jak już chyba wspomniałem jest ona szara.
Interesuje mnie to za co odpowiada wydawanie dźwięku "buuu" podczas szybkiego otwarcia przepustnicy. Czy jest to za mała dysza wolnych obrotów, czy za dużo ma powietrza, za mało paliwa (i na odwrót).
Normalnie w nieodblokowanym KTM'ie dysza główna 132 a wolnych 50.
Podczas wkręcania śrubki i nasłuchiwaniu (odczekuję przynajmniej 5-10 sekund na śrubce w danej pozycji) silnika, słychać, że zmniejsza obroty (było to na dyszy głównej 155 i wolnych 50). NA głównej 155 moto ma mokrą świecę i jak już chyba wspomniałem jest ona szara.
Interesuje mnie to za co odpowiada wydawanie dźwięku "buuu" podczas szybkiego otwarcia przepustnicy. Czy jest to za mała dysza wolnych obrotów, czy za dużo ma powietrza, za mało paliwa (i na odwrót).
Normalnie w nieodblokowanym KTM'ie dysza główna 132 a wolnych 50.
BrumBrum
-
ilukasz - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 12/6/2016, 15:31
Re: Problem z gaźnikiem Dellorto
poszukał bym jakie sa proponowane nastawy dla odblokowanego ktma, bo te sie wydaja dziwne - spora wolnych obrotów i mała główna
robi buu bo albo go zalewa i ma za bogato, albo ma za ubogo ;D
wiec nie da sie tak prosto odpowiedziec
robi buu bo albo go zalewa i ma za bogato, albo ma za ubogo ;D
wiec nie da sie tak prosto odpowiedziec
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
ilukasz - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 12/6/2016, 15:31
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości