@Zimny72 jako ze ja równiez mialem okazje jezdzic f800gt, bylo to przy okazji jak dobry znajomy decydowal sie na uniwersalny motur do jazdy tak na codzien po miescie jak i po calej Europie. Wówczas w gre wchodzil tylko motocykl nowy, gdyz byl to glowny srodek transportu na dojazdy do pracy (a praca w calej Europie... w tym tygodniu jedzie do Austrii, za 2 tygodnie do Holandii, a nastepnie "tylko" na drugi koniec Polski - a z charakteru pracy nie mozna bylo sobie pozwolic na utkniecie gdzies w trasie samochodem), taki co sprawdzi sie w dalekiej trasie jak i w codziennym miejskim uzytkowaniu.
F800GT byl faworytem, do czasu porównania z Kawasaki Versys 1000. Koniec koncow znajomy ten kupil Versysa.
Przemowilo - znacznie dluzsze okresy miedzyserwisowe, oraz tanszy serwis, oraz Versys z pelna lista wyposazenia wychodzil taniej niz BMW "gole". Plus znajomu stwierdzil, ze na Versysie jest mu po prostu wygodniej. A poprzednim jego motocyklem byl Kawasaki Nomad 1700.
Na koniec odnosnie glownego zapytania polecam dokladnie to co napisal Vasago. Przejsc sie, poprzymierzac, a conajmniej polowa motocykli poleci z listy juz na etapie "przysiadania sie"