Na podstawie zdjęć niewiele Ci ktoś powie, bo to zdjęcia i nigdy nie oddadzą stanu faktycznego
.
Prostych kilka kwestii, zwracałeś uwagę na stan ograniczników skrętu? Stan końcówek kierownicy, klamek, setów i ograniczników na nich? Oglądałeś dobrze dół goleni zawieszenia? tam gdzie masz ośkę koła? Czy nie ma żadnych rys, albo otarć na spodzie, bokach, ogólnie na kantach?
Dolna półka wygląda jakby ją ktoś młotkiem nabijał
, nie wiem czy był tam jakiś dzwon, ale dla mnie już świadczy to o podejściu do serwisu moto i "profesjonaliźmie" z jakim owy serwis wykonywano
Ogólnie zawsze pierwsze na co patrzę, to stan ograniczników skrętu, jeżeli z nimi jest coś nie tak, to dalsze oględziny zwyczajnie odpuszczam i nie wnikam, czy ktoś zaliczył parkingówkę, paciaka, czy gruby dzwon, dla mnie to już z góry dyskwalifikuje motocykl
.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"